۲۲۰۷۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دلال‌ها باعث نابودی فوتبال هستند

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد حضور دلال‌ها به این رشته لطمه زده و مربیان خارجی هم نتوانسته‌اند هیچ کمکی به فوتبال کنند.

خبرگزاری مهر: رضا وطنخواه در پاسخ به این پرسش که "چرا اوضاع استقلال و پرسپولیس در فصل‌های اخیر نابسامان و بلاتکلیف شده است؟" گفت: برخی‌ها شیره‌ این دو تیم را کشیده‌اند، چرایی‌اش را باید از افرادی بپرسیم که به این تیم آمدند و میلیاردها تومان از کنارشان برداشت کرده‌اند. بنده که در خانه نشسته‌ام فقط به حال این فوتبال دلم می‌سوزد.

وطنخواه در رابطه با شرط گذاشتن برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد، تصریح کرد: این بازیکنان باید بدانند که کجا بازی می‌کنند. پرسپولیس تیمی است که هنوز هم دهها میلیون هوادار دارد و این هواداران کسانی مثل علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی را اسطوره کرده‌اند. آن وقت اوضاع طوری شده که بازیکن برای ماندن در تیمی مثل پرسپولیس شرط می‌گذارد.

وی در ادامه ضمن اشاره به عدم وجود بزرگتر بالاسر بازیکنان جوان تیم، تصریح کرد: چرا کسی مانند پیام صادقیان باید از تیم کنار گذاشته شود؟ مگر کسانی مثل پیام در فوتبال ما زیاد هستند؟ ما باید روی این بازیکنان نظارت داشته باشیم. مگر بازیکن غیر از این است که روزی دو ساعت تمرین کند و برود؟ متاسفانه بازیکنان به حال خودشان رها می‌شوند.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن اشاره به حضور دلال‌ها در فوتبال، افزود: قبلا بازیکن تحت فرمان مربی و مربی هم تحت فرمان باشگاه بود اما الان اوضاع به نحوی شده که از بازیکن، مربی و مدیرعامل گرفته همه تحت تاثیر ایجنت ها و دلال‌ها هستند و این مساله باعث نابودی فوتبال ما شده است.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد برانکو نیز گفت: کدام مربی خارجی در یک دهه اخیر برای پرسپولیس و استقلال مفید بوده است؟ مگر رسول خطیبی نتایج بدی با تراکتور گرفته بود که تونی اولیویرا را جایگزین او کردند. فرکی، فولاد را قهرمان کرده بود، اما اسکوچیچ با تیم قهرمان چه جایگاهی کسب کرد؟ یا اولیویرا قهرمانی را از دست داد. مربیان خارجی هیچ فایده‌ای برای فوتبال ما ندارند. برانکو هم برای پرسپولیس مفید نیست.

رضا وطنخواه در پایان گفت: دلال‌ها همه چیز را در فوتبال تعیین می‌کنند و فساد باعث ایجاد فاجعه در فوتبال ما شده است. من از رسانه‌ها درخواست می‌کنم که به این موضوع بپردازند و از نابودی فوتبال جلوگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج