جاباما
۲۲۰۷۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبریک باشگاه پرسپولیس به مهدوی‌کیا

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی حضور مهدی مهدوی‌کیا در پست سرمربیگری تیم نوجوانان هامبورگ را به وی و اهالی فوتبال ایران تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی‌اکبر طاهری و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پیامی حضور مهدی مهدوی‌کیا در پست هدایت تیم نوجوانان باشگاه هامبورگ را به وی و اهالی فوتبال ایران تبریک گفتند و آن را مایه فخر و مباهات باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران دانستند.

در بخشی از این پیام آمده است: مهدی مهدوی‌کیا در دوران فوتبال خود همواره جزو بازیکنانی بود که مایه افتخار برای خود و فوتبال ایران شد. او از لژیونرهای پیش‌قراول در اروپا بود که چه در بعد فرهنگی و اخلاق حرفه‌ای و چه از جهت فنی همواره نماینده‌ای شایسته از ایران بود و به عنوان بازیکن به افتخارات بسیاری دست پیدا کرد و از مرزهای بسیاری گذشت تا الگویی کم‌نظیر از سختکوشی، تداوم و تلاش برای جوانانی باشد که قصد دارند در این عرصه گام بر دارند.

در پیام باشگاه پرسپولیس یادآوری شده است: باشگاه پرسپولیس همواره به خود بالیده است که نسلی موفق از لژیونرهای ایرانی که نام فوتبال ایران را بلندآوازه کردند از این باشگاه راهی اروپا شدند و حال اقدام باشگاه باسابقه‌ای چون هامبورگ در سپردن هدایت تیم نوجوانان خود به مهدی مهدوی‌کیا، با توجه به اهمیت ویژه‌ای که در فوتبال آلمان برای فعالیت رده‌های پایه قائل هستند، نشانه اعتقاد به توانایی این اسطوره فوتبال ایران و پرسپولیس و باعث افتخاری دیگر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج