۲۲۰۷۵۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

پس از مدت‌ها انتظار، تریلر فیلم زندگی نامه استیو جایز، مؤسس فقید اپل که قرار است اکتبر سال جاری میلادی به اکران عمومی درآید، منتشر شد و با واکنش‌های زیادی در میان طرفداران استیو جابز رو به رو شد.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز
برترین ها: شرکت فیلم سازی Universal Pictures با همکاری شرکت Legendary Pictires، زندگی یکی از خلاق‌ترین انسان‌های قرن بیستم را به تصویر می‌کشند. "استیو جابز"، عنوان جدیدترین فیلمی است که قرار است بزودی در امریکا درباره زندگی مؤسس Apple بر روی پرده نقره ای سینماها برود. تریلر رسمی فیلم زندگی نامه استیو جابز، مؤسس و مدیرعامل اسبق شرکت مشهور اپل، منتشر شد. این تریلر که ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه می‌باشد، گوشه‌های مختلفی از فیلمی که قرار است در ۹ اکتبر سال جاری به اکران عمومی درآید، نشان داد.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(تصویر مایکل فاسبندر، در نقش استیو جابز)

به گزارش برترین‌ها، تریلر رسمی فیلم زندگی نامه استیو جابز، نگاهی دراماتیک دارد به زندگی پر فراز و نشیب یکی از بزرگان دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات جهان که توسعه ارتباطات موبایل‌های هوشمند امروزی، مدیون تلاش‌های بی وقفه و خلاقیت‌های فوق العاده شرکت تحت امرش در دو دهه اخیر بوده است. در این تریلر رسمی، تصاویر مختلفی از کنفرانس‌هایی که استیو جابز برای معرفی محصولات مختلف اپل در سال‌های اخیر ترتیب داده بود و چالش‌هایی که با دیگران بر سر ارائه خدمات و محصولات گوناگون اپل رو به رو شده بود، به نمایش درامد.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(تصویری از فیلم آینده زندگی نامه استیو جابز)

پیش تر نیز، کارگردان فیلم اعلام کرده بود که بخش اصلی این فیلم، بر روی موضوعاتی خواهد بود که استیو جابز در لابلای کنفرانس‌های عمومی خود مطرح کرده بود. در صورتی که فیلم Jobs با بازی اشتون کوچر در نقش استیوجابز، شما را چندان راضی نکرده، پس بهتر است منتظر فیلم جدیدی با محوریت شخصیت استیو جابز باشید. آرون سورکین، یکی از نویسنده‌های شناخته شدهٔ هالیوود است که دنیای فناوری وی را به‌عنوان نویسندهٔ فیلم‌نامهٔ The Social Network، از ساخته‌های دیوید فینچر، می‌شناسد. فیلم Steve Jobs با بازی Michael Fassbender در نقش استیو جابز و Seth Rogen در نقش استیو وزنیاک تهیه و کارگردانی شده است. فیلم‌نامه توسط Aaron Sorkin نوشته شده و کارگردانی آن را Danny Boyle بر عهده داشته است.

تاریخ عرضهٔ فیلم هفدهم مهر ماه اعلام شده است. ورکین فیلم‌نامه‌ای را براساس اتفاقات و ماجراهای پراهمیت زندگی استیوجابز، مدیرعامل پیشین اپل به رشتهٔ تحریر درآورده که هدایت این کمپانی را در دو دوره برعهده گرفت و رهبری وی در بار دوم اپل را به پیشروترین کمپانی در حوزهٔ فناوری تبدیل کرد. شایعاتی بسیاری در مورد بازیگری که نقش جابز را بر عهده خواهد گرفت، پخش شده بود، اما بالاخره سورکین با اشاره به نام کریستین بیل، از انتخاب این بازیگر برای ایفای نقش استیو جابز پرده برداشت.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(تصویری از فیلم - تصویری از نخستین روزهای تشکیل اپل با رایانه‌های دهه هشتاد میلادی)

کریستین بیل کارنامهٔ پر و پیمانی دارد که می‌توان از جملهٔ فیلم‌های آخر وی به The Dark Knight Rises اشاره کرد که بیل در این فیلم در نقش بتمن ظاهر شد. براساس اطلاعاتی که توسط سوکین منتشر شده، بیل برای بازی در نقش استیو جابز مصاحبه و تستی انجام نداده که نشان از تصمیم واحد عوامل سازندهٔ فیلم برای استفاده از این بازیگر در این نقش دارد.

در این تریلر، شور و هیجان و توانمندی استیو جابز در ارائه کنفرانس‌های مؤثر جهت معرفی محصولات و خدمات اپل، به تصویر کشیده شده است. در بخش‌هایی از این تریلر، ووزنیاک، همکاری استیو جابز، سوالاتی از استیو می‌کند: تو چه کار می‌کنی؟ تو مهندس نیستی! تو طراح نیستی! تو حتی نمی‌توانی یک چکش را بر روی میخ بزنی! من مدار الکترونیکی را طراحی کردم. ....

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(تصویری از فیلم - استیو جابز در حال گفت و گوی چالشی با استیو ووزنیاک)

استیو ووزنیاک ۶۴ ساله، پس از انتشار این تریلر رسمی از فیلم آینده مؤسس اپل، دقت کم در طراحی شخصیت وی در این فیلم را تأسف آور خواند و به انتقاد از نوع شخصیت پردازی خود در این فیلم پرداخت. وی حتی گفت و گوی چالشی که بین وی و استیو جابز در فیلم نشان می‌داد را نادرست خواند و این زندگی نامه را بیش تر به یک فیلم سرگرم کننده تا بیان واقعی درست و صحیح زندگی استیو جابز متهم کرد، اما عنوان داشت که بسیاری از مسائلی که در این تریلر عنوان شده بود، درک غلو آمیزی از مسائلی بود که اپل و جابز در دو دهه اخیر با آن ها رو به رو بوده است. گاردین، به نقل از بلومبرگ آمریکا، نظر جدید ووزنیاک را منتشر کرده است.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(انتقاد استیو ووزنیاک از شخصیت پردازی وی در فیلم و بیان غلو آمیز سناریوی فیلم)


سایت بیزینس اینسایدر نیز در گزارشی، به بررسی انتقاد ووزنیاک از بیان غلو آمیز سناریوی فیلم درباره خود و زندگی جابز خبر داد.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(گزارش بیزینس اینسایدر در باره نظر ووزنیاک از تریلر رسمی فیلم)

استیو جابز در این فیلم، بر اساس شخصیتی هست که ایساک ایساکسون در کتابش از مؤسس فقید اپل، به تصویر کشیده است. این کتاب در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و در همان ماه، استیو جابز به دلیل سرطان پانکراس، درگذشت.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(معرفی عوامل ساخت جدیدترین فیلم درباره زندگی استیو جابز)

برای کسب اطلاعات بیش تر درباره فیلم جدید استیو جابز، به پرتال رسمی این فیلم به نشانی http://www.stevejobsthefilm.com مراجعه کنید. در این سایت، درباره عوامل فیلم، پشت صحنه‌ها و مسائل مرتبط با آن، مطالب جالبی ارائه شده است.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(تصویر ایندکس پرتال رسمی فیلم استیو جابز)

صفحه رسمی فیلم در اینستاگرام نیز در نشانی instagram.com/stevejobsfilm قرار دارد.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

تریلر ۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه ای این فیلم را که بزودی اکران عمومی خواهد شد، را در ویدئو زیر مشاهده کنید. برخی از فعالان فناوری اطلاعات معتقدند که این تریلر، بیان غلو آمیزی از زندگی جابز و مسائل مرتبط با زندگی جابز بوده است. موضوعی که در مهر ماه، جزییات بیشتری از آن را ارائه خواهد شد.

www.youtube.com/watch?v=aEr۶K۱bwIVs

اضافه می‌شود، جابز، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت. یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طی یک اختلاف مدیریتی، جابز اپل را ترک و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

از مهم‌ترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که بعدها میزبان اولین مرورگر وب شد. در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت. از اتفاقات مهم پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفی آی‌فون و آی‌پد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره کرد. جابز در سال ۱۹۸۶ یک گروه گرافیکی را از بخش گرافیک کامپیوتر لوکاس فیلم خرید.

این شرکت که بعدها توسط خودش پیکسار نامیده شد، توانست فیلم‌های پویانمایی موفقی بسازد. در سال ۲۰۰۶ شرکت والت دیزنی، پیکسار را خرید. پس از این معامله جابز به سهام‌دار اصلی والت دیزنی تبدیل شد و به عضویت هیئت مدیرهٔ آن درآمد. در اکتبر ۲۰۰۳ سرطان جابز تشخیص داده شد و در اوت ۲۰۱۱، او از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد. تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به عنوان رئیس هیئت مدیره به فعالیت‌هایش ادامه داد. استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی درگذشت.

شمارش معکوس برای اکران فیلم استیو جایز

(تصویر سنگ قبر استیو جابز فقید)

ویدئو زیر، ثانیه هایی قبل از فوت استیو جابز را نشان می‌دهد

http://www.aparat.com/v/e۷dSO/%D۹%۸۴%D۸%AD%D۸%B۸%D۹%۸۷_%D۹%۸۵%D۸%B۱%DA%AF_%D۸%A۷%D۸%B۳%D۸%AA%DB%۸C%D۹%۸۸_%D۸%AC%D۸%A۷%D۸%A۸%D۸%B۲_%D۸%AF%D۸%B۱_%DB%۸C%DA%A۹_%D۸%AC%D۹%۸۴%D۸%B۳%D۹%۸۷_%DA%A۹%D۸%A۷%D۸%B۱%DB%۸C
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد

      من این فیلم رو که هقته پیش دیدم. چه جوریه تازه اونجا داره اکران میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج