جاباما
۲۲۰۸۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایران با شکست چین صاحب اولین برد شد

تیم بسکتبال جوانان که نتیجه هر پنج دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را واگذار کرده بود، با غلبه بر چین صاحب نخستین برد خود در این رقابت‎ها شد تادیدارهایش را برای کسب جایگاه سیزدهم ادامه دهد.

خبرگزاری مهر: تیم بسکتبال جوانان که بعد از شکست برابر ترکیه و ناکامی از صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان، روز جمعه در اولین دیدار برای تعیین رده‌بندی تیم‌های نهم تا شانزدهم این رقابت‌ها نیز مغلوب صربستان شد، امروز شنبه برای کسب رده سیزدهم به مصاف چین رفت. در این بازی بسکتبالیست های جوان کشورمان برخلاف پنج دیدار گذشته صاحب برتری شدند. این بازی با نتیجه ۶۴ بر ۵۹ به پایان رسید.

تیم بسکتبال جوانان ایران در حالی برنده دیدار با چین شد که در کوارتر اول و سوم دیدار برابر این تیم به ترتیب به تساوی ۱۲ بر ۱۲ و ۱۶ بر ۱۶ دست یافت و در کوارتر دوم هم با نتیجه ۱۵ بر ۱۶ شکست خورد اما در کوارتر پایانی بازی با اختلاف امتیاز زیاد و با نتیجه ۲۱ بر۱۵ صاحب برتری شد.

چین که با متحمل شدن شکست برابر کره جنوبی حریف ایران برای دیدار امروز شد، به واقع اولین حریف آسیایی تیم بسکتبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان بود. تیم کشورمان پیش از رویارویی با این تیم با تیم های آمریکا، کرواسی، مصر، ترکیه و صربستان دیدار کرده بود که نتیجه هر پنج دیدار را هم واگذار کرده بود.

پیش از دیدار تیم‌های ایران و چین، دو تیم جمهوری دومینیکن و تونس برگزار کننده دیگر دیدار تعیین رده بندی تیم های سیزدهم تا شانزدهم بودند که طی آن جمهوری دومینیکن با نتیجه ۷۸ بر ۵۹ پیروز شد.

بدین ترتیب تیم بسکتبال جوانان به واسطه برد برابر چین باید یکشنبه و در روز پایانی مسابقات بسکتبال قهرمانی جهان برای کسب جایگاه سیزدهم یا چهاردهم این رقابت‎ها به میدان برود. جمهوری دومینیکن حریف ایران در این مرحله است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج