۲۲۰۹۲۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

پایان کار ایران در لیگ جهانی با شکست

تیم ملی والیبال ایران آخرین بازی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۵ را برابر روسیه برگزار کرد و در حالی که شاگردان کواچ از انگیزه لازم برخوردار نبودند نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا نخستین برد روسیه رقم خورد.

خبرگزاری مهر: دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ جهانی از ساعت ۲۱ امروز شنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد که این بازی را تیم کشورمان ۳ بر یک به قهرمان المپیک لندن واگذار کرد. تیم ایران ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد و تنها ست دوم را ۲۵ بر ۱۹ برنده شد.

بدین ترتیب تیم ملی ایران با ۶ برد و ۶ باخت به کار خود در لیگ جهانی پایان داد. شاگردان کواچ در گروه B با ۱۸ امتیاز به کار خود پایان دادند. تیم روسیه هم که یازده باخت متوالی را در کارنامه داشت سرانجام در آخرین بازی خود برابر ایران پیروز شد و ضمن ثبت نخستین برد جمع امتیازاتش را به عدد ۵ رساند اما بعد از ایران در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      این تیم ملی ضعیف شده حالا باور نکنید روسیه ای که تا حال برد نیاورد توی تهران ایران رو برد و لهستان هم ایران رو تو آزادی برد آمریکا که هم باخت چونکه صعود کرده بود تلاش زیاد نکرد

    • پویا

      شکست ایران یا تبانی برای حفظ روسیه در سطح A لیگ جهانی...!؟

    • سعید خ

      معلوم بود ایرانمیخواد روسیه ببره تا به سید 2 نره!معروف تو کازان روسیه بازی میکنه و هئای هم تیمیهای روس خودش را داشت.چشمک معنادار معروف تو ست سوم تکلیف خیلی جیزها را مشخص کرد.نکته جالب موزرسکی بود که بدون پرش از تور بالاتره!!و حیف که قائمی و غفور بازی دیروز نبودن و مثل سابق پرفروغ نیستن.کاش به جوانانمان بیشتر بها میدادیم تا نسل بعد هم همینگونه خوب و حتی عالی ظاهر بشن و روی سکوهای جهانی جلوه گر شوند.

    • بدون نام

      اقا فدای سرتون!هیچی از ارزشهاتون لرای ما کم نشده!ایشالا المپیک!به امید موفقیت های بیشتر برای تیم ملی والیبال کشورمون بزن لایک رو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج