جاباما
۲۲۰۹۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کرمکین: بازیکنان ایران بی انگیزه بودند

سرمربی تیم والیبال روسیه پس از پیروزی مقابل ایران گفت: می‌دانستیم بازیکنان ایران انگیزه‌ای ندارند و با خیال آسوده بازی کردیم.

خبرگزاری ایسنا: کرمکین سرمربی تیم والیبال روسیه اظهار کرد: ما درک می‌کنیم که بعد از شکست آمریکا مقابل لهستان تیم ایران هیچ انگیزه‌ای برای صعود و پیروزی نداشت. متوجه شدیم که ممکن است بازیکنان ایران روحیه خود را ببازند زیرا امیدی برای صعود نداشتند. برای همین بازیکنان خود را توجیه کردیم که با خیال آسوده بازی کنند.

وی افزود: خیلی راحت به اهداف مورد نظر خود رسیدیم. تشکر می‌کنم از تمام دست اندرکارانی که در میزبانی نقش داشتند. به اندازه کافی از میزبانی لذت بردیم.

سرمربی تیم والیبال روسیه تاکید کرد: موزرسکی بازی بسیار خوبی انجام داد. او در پست اصلی خود بازی نکرد. دیروز در پشت خط بازی کرد. امروز در این پست جا افتاد و نتیجه گرفت. ما یک بازی تیمی کردیم. اما موزرسکی نقش تعیین کننده‌ای داشت.

سرمربی روسیه یادآور شد: دلایل مختلفی داشت که ۱۱ شکست را تجربه کردیم. ما شش بازیکن آسیب دیده داشتیم. در جام جهانی مطمئنا تیمی متفاوت از روسیه خواهید دید. تغییر کادر فنی تصمیم فدراسیون بود. اختلافی در تیم نبود. اما برای جام جهانی چهره‌ای متفاوت از ما می‌بینید.

همچنین آشچف، کاپیتان تیم والیبال روسیه نیز گفت: به خاطر برد امروز باید از همه بازیکنان و هواداران تشکر کنم. از صمیم قلب تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من موندم الان واسه بردن یه تیم خسته ی بی انگیزه چه خوشحالی ای دارن؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج