۲۲۰۹۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ریکلمه و بزرگترین پشیمانی زندگی‌اش!

ستاره‌ی سابق ویارئال و تیم ملی آرژانتین از رد پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد به عنوان بزرگترین پشیمانی زندگی ورزشی خود یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: خوان رومان ریکلمه یکی از بهترین هافبک های زمان خود به شمار می رفت. او در ویارئال بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و این فرصت را داشت تا برای تیم های بزرگتری بازی کند. این هافبک آرژانتینی در سال ۲۰۰۶ از منچستر یونایتد پیشنهاد داشته اما ترجیح داد به این تیم نرود و الان از این تصمیم خود بسیار پشیمان است.

این ستاره آرژانتینی در گفت و گویی که با "فوکس اسپورت" داشت، عنوان کرد: رد پیشنهاد منچستریونایتد بزرگترین پشیمانی دوران ورزشی من بود. این تنها چیزی است که در زندگی ورزشی خود برای آن افسوس خوردم. قبل از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۶ سران باشگاه منچستریونایتد برای مذاکره با من وارد عمل شدند. وقتی در لندن به همراه ویارئال به سر می بردم و خود را آماده دیدار حساس برای آرسنال می‌کردم از باشگاه منچستریونایتد با من تماس گرفته شد و آنها علاقه خود را برای جذب من نشان دادند، اما در آن زمان تنها تصمیم داشتم که روی ویارئال تمرکز کنم و به همین خاطر هم پیشنهاد یونایتد را رد کردم و الان بسیار پشیمان هستم.

این ستاره آرژانتینی درباره این سوال که آیا از رئال مادرید پیشنهاد داشت، پاسخ داد: وقتی در سال ۲۰۰۶ زین‌الدین زیدان برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت در پایان بازی پیراهن خود را به من داد. او از این کار خود غرض خاصی داشت و آن این که من را به عنوان جانشین خود به سران رئال مادرید معرفی کند.

ریکلمه در ویارئال بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و در حد یک فوق ستاره ظاهر شد اما اختلاف او با مانوئل پیگرینی، سرمربی آن زمان ویارئال باعث شد تا او این تیم را ترک کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج