جاباما
۲۲۱۱۲۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کمپین «قطره قطره» راه افتاد

برنامه خندوانه و سامانه هف هشتاد(#۷۸۰*) این روزها دست به دست هم داده اند تا با برگزاری کمپین مشترکی در تلویزیون و رسانه های جمعی، فرهنگ مصرف صحیح آب را برای هم میهنان عزیزمان نهادینه کنند و با این کار قدمی بلند در حوزه فرهنگ سازی این امر حیاتی بردارند.

تابناک: برنامه خندوانه و سامانه هف هشتاد(#۷۸۰*) این روزها دست به دست هم داده اند تا با برگزاری کمپین مشترکی در تلویزیون و رسانه های جمعی، فرهنگ مصرف صحیح آب را برای هم میهنان عزیزمان نهادینه کنند و با این کار قدمی بلند در حوزه فرهنگ سازی این امر حیاتی بردارند.

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه در برنامه روز۱۰تیر خطاب به حضار، بینندگان و همه ملت ایران گفت : « ما با همکاری هف هشتاد(#۷۸۰*) تصمیم گرفتیم یک جریان ملی راه بیاندازیم به اسم کمپین "قطره قطره". به این معنی که در وضعیت کنونی بحران آب، هر کدام از ما با شماره گیری کد#۷۸۰* و سپس ورود عدد ۵ وارد منوی خندوانه شده و با شماره گیری عدد۴ وارد کمپین "قطره قطره" شویم و بصورت کاملا رایگان با ثبت نام در آن خود را به عنوان سفیر صرفه جویی در مصرف آب معرفی نماییم. به این طریق در ذهنمان و برای مملکت و مردممان متعد میشویم که حداقل در روز یک قطره آب کمتر مصرف کنیم.

حال اگر همه مردم ایران یعنی میلیون ها نفر به این کمپین "قطره قطره" ملحق شوند و همه متعهدانه یک قطره در روز صرفه جویی کنند این اتفاق واقعا می افتد که" قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود". پس همین الان با شماره گیری کد #۵*۷۸۰* به کمپین ملی قطره قطره ملحق شده و دوستانتان را هم دعوت کنید... »

درنهایت با آمارگیری میزان مصرف آب هر استان، میزان صرفه جویی محقق شده اندازه گیری و استان برتر در این زمینه اعلام گردد. همچنین به قید قرعه جوایزی به اعضای فعال استان برگزیده، اعطا خواهد شد.

لازم به ذکر است #۷۸۰* برای افرادی که از سرویس های این سامانه از قبیل خرید شارژ(همراه اول، ایرانسل و رایتل)، پرداخت قبوض، دریافت موجودی کارتهای بانکی و پرداخت به خیریه ها، استفاده نمایند در تاریخ ۲۲ مردادماه یک دستگاه خودرو سانتافه ۲۰۱۵ را قرعه کشی خواهد نمود.

همچنین علاقه مندان به حضور در برنامه خندوانه می توانند از طریق شماره گیری کد #۷۸۰* و ورود به منوی خندوانه، برای حضور در این برنامه ثبت نام کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج