۲۲۱۲۶۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نتایج اولیه همه پرسی؛

پاسخ۶۰ درصد یونانی ها به ریاضت اقتصادی!

نتایج اولیه و غیررسمی از همه پرسی امروز در یونان نشان می دهد بیش از ۶۰ درصد مردم این کشور با تحمل ریاضت اقتصادی بیشتر در ازای دریافت کمک مالی از اروپا مخالف اند.

خبرگزاری مهر: حوزه های اخذ آرای همه پرسی در یونان در حالی بسته شده که هنوز آمار رسمی از نتایج اولیه این همه پرسی سرنوشت ساز اعلم نشده است.

دولت یونان این همه پرسی را با هدف تصمیم گیری نهایی در خصوص اجرای سیاست های سختگیرانه اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول برای ادامه حمایت مالی خود از این کشور به اجرا گذاشته است.

هر چند نتایج هنوز مراجع رسمی یونان اطلاعاتی از نتایج اولیه همه پرسی امروز اعلام نکرده اند اما منابع آگاه می گویند میزان پاسخ های منفی به آن از مرز ۶۰ درصد گذشته است. بر این اساس نزدیک ۴۰ درصد مردم یونان نیز با این تصمیم موافق هستند. این نتایج پس از شمارش حدود ۱۷ درصد آرا به دست آمده است.

این در حالی است که مقامات اتحادیه اروپا با نگرانی نتایج همه پرسی اجرای سیاست های ریاضت اقتصادی جدید در یونان را پیگیری می کنند. بروکسل در حالی در انتظار مشخص شدن نتایج همه پرسی ریاضتی در یونان است که به نظر می رسد یونانی ها همچنان به حمایت های خود از «الکسیس تسپیراس» نخست وزیر جدید خود ادامه می دهند.

از سوی دیگر نتایج اولیه همه پرسی بدترین خبر ممکن برای آنگلا مرکل و دیگر مقامات اروپایی محسوب می شود. محصول این همه پرسی در بهترین حالت ممکن ادامه چالش میان آتن و اروپا و در بدترین حالت ممکن خروج یونان از منطقه یورو است از این رو این همه پرسی برای اروپای واحد و منطقه یورو دستاوردی ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج