جاباما
۲۲۱۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو: ما هم در دین‌مان روزه می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هم در دین و مذهب‌مان روزه‌ داریم و روزه هم می‌گیریم اما به شکل سنت و دین خودمان.

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ که شب گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر ضیافت افطار برگزار کرده بود درباره اینکه در شب‌های احیا چه دعایی می‌کند، اظهار داشت: قبل از هر چیزی آرزو می‌کنم مردم ایران به بهترین نحو روزه‌داری کنند و همین‌طور در این شب‌های قدر و شهادت‌ امام علی (ع) بتوانند از این شب‌ها استفاده لازم را ببرند. همین‌طور امیدوارم مردم در ماه رمضان سلامت باشند و بهره کاملی از این ماه ببرند.

برانکو درباره اینکه چه شد که مراسم افطار برگزار کرد، افزود: می‌خواستم کار خیری انجام دهم و دوستانی که هر روز در زمان تمرین در کنار ما هستند را به افطار دعوت کنم. همه اعضای باشگاه مثل بازیکنان برای ما مهم هستند که بدون آنها نمی‌توانیم کار بکنیم. این کمترین کاری بود که من می‌توانستم برای این عزیزان انجام دهم.

وی درباره اینکه چند روز پیش صدقه هم داده بود و آیا از این کارها در اروپا هم انجام می‌دهد یا نه، اظهار داشت: بله، در کرواسی هم از این مسائل وجود دارد و ما هم آنجا صدقه می‌دهیم. این صدقه دادن را هم زمانی که روزه هستیم انجام می‌دهیم و هم زمانی که کار خیری پیش‌رو داریم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا خودش هم روزه گرفته یا نه، بیان داشت: روزه ما شکل دیگری است و به این شکل نیست اما آن هم یک سنت و بخشی از دین ما است.

برانکو: ما هم در دین‌مان روزه می‌گیریم

وی در خصوص اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه گفت: ما برای برگزاری اردو به ترکیه می‌رویم و روز یکشنبه هفته آینده به مقصد ترکیه حرکت می‌کنیم و تا ۱۰ روز در این کشور خواهیم بود و در طی این اردو سه بازی برگزار خواهیم کرد. ما در تهران شرایط عالی برای کار داریم و شرایط آب و هوایی خیلی خوبی هم حاکم است اما خواستیم مقداری بازیکنان بیرون از محیط ایران باشند تا زمان بیشتری در کنار هم باشند و بتوانند ارتباط خوبی با هم برقرار کنند و همچنین چند بازی تدارکاتی هم در این کشور برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در این دوره آماده‌سازی رژیم استراحت بسیار مهم است که کمپ‌ها خیلی راحت‌تر می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم. بازیکنان در تهران که هستند برای رفت و آمد به محل تمرین و منزل ۲ ساعت زمان مصرف می‌کنند اما در کمپ ترکیه بازیکنان همگی در اختیار ما خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور محسن مسلمان در باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او به توافقاتی هم رسیده افزود: من در مورد اسامی صحبت نمی‌کنم چون اسم هر کسی را بیاوریم در برخی رسانه‌ها مطالب وارونه جلوه داده شود و بهتر است بگذارید کارها انجام شود اما اینکه گفته می‌شود او به توافق رسیده یا نه را باید از خود این بازیکن پرسید. به هر حال باشگاه در این باره نظر رسمی را خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج