کد خبر: ۲۲۱۳۷
تاریخ انتشار:
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
حتما شما نیز شنیده اید که رژیم یا رژیم های خاصی هستند که می توانند چربی های اضافی شکم را از بین برند و موجب کاهش سایز دور کمر گردند . ولی آیا یک رژیم غذایی می تواند به طور اختصاصی موجب کاهش سریع سایز شکم و دور کمر گردد؟
امتیاز خبر: 96 از 100 تعداد رای دهندگان 88310
برترین مجله اینترنتی ایران

برترین ها: 
جمعه: برای صبحانه تخم‌مرغ بخورید. نتایج تحقیقی كه در ژورنال تحقیقات تغذیه به چاپ رسیده نشان می‌دهد، افرادی كه تخم‌مرغ می‌خورند در طول روز كالری كمتری دریافت خواهند كرد.



شنبه: هر وقت سر كار به شما تلفن شد یا برای‌تان پرونده یا نامه‌ای آوردند از جای‌تان بلند شوید. از جا بلند شدن یك و نیم برابر بیشتر از حالت نشسته كالری می‌سوزاند.



یكشنبه: یك خودكار بردارید و هر چه می‌خورید بنویسید. افرادی كه به‌مدت دست‌كم 3 هفته از غذاهایی كه می‌خورند یادداشت بردارند، یك و نیم كیلوگرم بیشتر از افرادی كه این كار را انجام نمی‌دهند وزن كم می‌كنند.



دوشنبه: آرام و كامل غذا را بجوید. مطالعه منتشر شده در ژورنال تغذیه بالینی نشان داده با این كار 12درصد كمتر كالری دریافت خواهید كرد.



سه‌شنبه: جلوي تلویزیون غذا نخورید. تحقیقات در دانشگاه ماساچوست نشان داده، افرادی كه این كار را انجام می‌دهند در طول روز 300 كالری بیشتر دریافت خواهند كرد.



چهارشنبه: هر هفته خودتان را وزن كنید. تحقیقات نشان داده از هر 4 نفری كه در كاهش وزن خود موفق بوده‌اند 3 نفر این كار را انجام داده‌اند.



آخر هفته: پیاده‌روی كنيد البته پیاده‌روی تند. در این صورت در عرض 15 دقیقه، 16 كالری خواهید سوزاند. اگر این كار یك ساعت باشد چه بهتر است.



شنبه: حوصله ندارید روز اول هفته ورزش كنید؟ اصلا ایده خوبی نیست. اگر امروز ورزش نكنید 61 درصد احتمال دارد، هفته بعد هم ورزش اول هفته را كنار بگذارید.





یكشنبه: موقع ناهار به‌جای آب سیب، خود سیب را بخورید. تحقیقات نشان داده با این كار احساس سیری و رضایت بیشتری خواهید داشت. در این صورت 15درصد كمتر كالری دریافت خواهید كرد.



دوشنبه: قندوشكر باعث چاقی می‌شود، بنابراین آن‌ها را كنار بگذارید. در این هفته سعی كنید غذاهای شیرین مثل نوشابه، شیرینی، آب‌نبات، كلوچه، آبمیوه‌های صنعتی و بستنی را كنار بگذارید.



سه‌شنبه: شیك درست كنید. 55 گرم پودر پروتئین آب پنیر(Whey) در طول روز به‌مدت 23 هفته می‌تواند شما را حدود 2 كیلوگرم لاغر كند البته بايدآن را با كربوهیدرات‌های پیچیده بخورید.



چهارشنبه: در یخچال را باز كرده و در هر طبقه مواد غذایی بگذارید. یادتان باشد اگر غذاهای سالم در خط دیدتان باشد 7/2 برابر بیشتر ممكن است آن‌ها را بخورید.



آخر هفته: با یك شام عالی به‌خودتان جایزه بدهید اما یادتان باشد، قرار نیست این اتفاق همیشه بیفتد و رژیم شما را به هم بریزد.





 شنبه: خانه را تمیز كنید. محققان دانشگاه ایندیانا اشاره می‌كنند، افرادی كه به بهداشت و تمیزی منزل اهمیت می‌دهند و به‌طور مرتب خانه را جارو و گردگیری می‌كنند، بالاترین سطح فعالیت فیزیكی را دارند.



یكشنبه: اگر فكر می‌كنید سرتان برای ورزش كردن بیش از حد شلوغ است در این فكر تجدیدنظر كنید: محققان معتقدند؛ 11 دقیقه ورزش روزانه به شما كمك می‌كند تا در طول روز چربی بسوزانید.



دوشنبه: شنا تاثیری فوق‌العاده در چربی‌سوزی دارد. زمانی كه بدن خود را پایین می‌برید به‌مدت 3 ثانیه مكث كرده و بعد با حداكثر قدرت خود را بالا بكشید. هر چند بار كه می‌توانید به همین شیوه شنا بروید.



 سه‌شنبه: نگذارید ظرف نان بیش از حد صبحانه شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. تحقیقات نشان داده وقتی تعداد نان سر صبحانه زیاد باشد 85 درصد مردم همه آن‌ها را خواهند خورد.



 چهارشنبه: قبل از ورزش آدامس نعنایی بجوید. نتایج مطالعه منتشر شده در ژورنال روان‌شناسی ورزش نشان داده، بوی نعنا سرعت دویدن و قدرت وزنه زدن را افزایش می‌دهد.



آخر هفته: برای صبحانه نان جو با درصد بالای غله بخورید. نتایج مطالعه منتشر شده در ژورنال تحقیقات تغذیه نشان داده، فیبرهای موجود در جو به‌مدت 4 ساعت اشتهای شما را تنظیم می‌كند.



 شنبه: هر وقت اندكی احساس كردید مثانه‌تان پر شده به دست‌شویی بروید و صبر نكنید. افرادی كه قبل از هر وعده غذایی یك تا 2 لیوان آب می‌خورند در عرض 12 هفته حدود 2 كیلوگرم وزن كم خواهند كرد.



یكشنبه: موقع ورزش بین هر ست كمتر از یك دقیقه استراحت كنید تا سطح هورمون‌های موثر در سوزاندن چربی‌ها در طول ورزش بالا بماند.



دوشنبه: بشقاب خود را از روی ظرف روی گاز پر كنید نه از روی دیس روی میز. تحقیقات محققان دانشگاه كورنل نشان داده، در این حالت شما 35درصد كمتر غذا خواهید خورد.





 سه‌شنبه: شیب تردمیل باید حداقل روی 2 درصد تنظیم شده باشد تا دویدن شما با حداكثر شدت و حداقل همراه باشد. اگر شیب را بیشتر كنید كالری بیشتری خواهید سوزاند.



چهارشنبه: سوپ نخودفرنگی بخورید. خوردن یك كاسه كوچك سوپ نخودفرنگی 6 گرم فیبر وارد بدن شما می‌كند كه در مقابله با چربی و كاهش وزن نقش موثری دارد.



آخر هفته: موقع حرف زدن با تلفن راه بروید. تلفن و موبایل را جایی دور از دسترس خود بگذارید تا وقتی زنگ خورد مجبور شوید مسافتی را راه بروید تا به آن‌ برسید.



شنبه: شیر بخورید. مطالعات دانشمندان استرالیایی نشان داده، خوردن یك لیوان شیر كم‌چرب قبل از ظهر به‌جای آبمیوه می‌تواند كالری دریافتی شما را تا 5/8 درصد كاهش دهد.



 یكشنبه: تبریك می‌گوییم. شما در آخر برنامه هستید. امروز می‌توانید انگور بخورید چون این میوه به‌خصوص نوع قرمز آن حاوی آنتی‌اكسیدان‌های بی‌نظیری است كه چربی خون را كاهش می‌دهد.
بانک اطلاعات تجاری برترین ها
انتشار یافته: 8
در انتظار بررسی:1
Iran, Islamic Republic of
01:54 - 1394/05/07
خسته نباشید میخواستم بدونم با این رزیم چند سایز کم میشه من 16 سالم هست و فعالیت هایی مثله شنا دو روی تردمیل و بسکت رو میرم
Iran, Islamic Republic of
00:45 - 1394/07/08
اینکه روزا هفته رو زدینو به عنوان ی برنامه هفتگی باش برخورد کردین من شاید بگم نویسنده خلاق و‌یا کمی شوخ بودن
ولی نکات گفته شده به نظرم ریز جزیی بودو بعضی فک کنن ش‍ـــــاید کم اهمیت باشه ولـــی عالـــی و بدرد بخور بودنیعنی میخوام بگم اکثرا همین چیزایی بودن ک دست کم میگیریمشون و سایز زیاد میکنیم
خلاصه ایول مرسی ☺
United States
17:23 - 1394/07/18
خوب بود. من یه سوال دارم. حدود ۵ کیلو کم کردم ۴۰ روزه. ولی سایزم تغییری نکرده چرا؟
Iran, Islamic Republic of
19:17 - 1394/07/29
تو را خدا کمکم کنین 13 سالمه 60 کیلو ام از مامانم هم بیشتر ام
Iran, Islamic Republic of
17:22 - 1395/01/27
الیه به خدا من که ۵۰روزه جواب گرفتم اگه مشروب هم بزارم کنار دیگه چربی یک درصد هم نمیمونه ازم
نام:
ایمیل:
* نظر:
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج