۲۲۱۴۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال حضور ویدال در رئال مادرید

برخی رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند رئال مادرید برای خرید آرتورو ویدال دست به کار شده است.

خبرگزاری ایسنا: آرتورو ویدال که به همراه تیم ملی فوتبال شیلی توانست عنوان قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به دست آورد، هواخواهان بیشتری پیدا کرده است.

نشریه La Tercera چاپ شیلی فاش کرد که ویدال پیش قرارداد پنج ساله‌ای را با رئال مادرید به امضا رسانده است و به محض تمام شدن تعطیلات تابستانی به مادرید خواهد رفت تا قراردادش را نهایی کند.

این نشریه در ادامه نوشته است که سران یوونتوس و رئال مادرید بر سر همه مفاد قرارداد به توافق رسیده‌اند. با این حال سران یووه به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. آنها اعلام کردند هیچ تماسی بین آنها و مادریدی‌ها نبوده و ممکن است خود ویدال با رئالی‌ها به توافق رسیده است اما هیچ تماسی بر سر انتقال ویدال بین دو باشگاه وجود نداشته است.

La Tercera در ادامه آورده است که اعضای خانواده ویدال حتی چمدان‌هایشان را نیز برای سفر به مادرید بسته‌اند و فرناندو فلیشویچ، مدیر برنامه‌های ویدال نیز با او دیدار داشته تا در مورد شرایطی که رئال مادرید پیش پای او قرار داده است، توضیحاتی بدهد. گفته شده است که در چند روز آینده قرارداد ویدال با حضور او در مادرید نهایی خواهد شد.

ویدال یکی از هافبک‌هایی است که رافائل بنیتس روی او نظر مثبتی دارد و می‌تواند در خط میانی رئال مادرید نیز خیلی خوب جا بیفتد. انعطاف‌پذیری ویدال و توانایی او در بازی کردن در چند پُست مختلف به بنیتس این اجازه را خواهد داد تا با دستی باز ترکیب تیمش را بچیند. بنیتس همچنین بر این باور است که کیفیت فوتبالی که ویدال ارائه می‌کند با تمامی هافبک‌هایی که در تیمش دارد، متفاوت است.

این نشریه عکسی هم از ویدال به چاپ رسانده است که او را در کنار مائوریسو ایسلا نشان می‌دهد که در حال خواندن خبرهای انتقالش به رئال مادرید است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج