۲۲۱۴۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد مدیربرنامه‌های گوتسه از بایرن مونیخ

مدیربرنامه‌های هافبک آلمانی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ از مسئولان این باشگاه بابت رویکردی که فصل گذشته نسبت به بازیکن ملی پوش خود داشتند انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: فولکر استروث، مدیربرنامه‌های ماریو گوتسه از بایرن مونیخ به خاطر حمایت ناکافی از این بازیکن آلمانی در فصل گذشته انتقاد کرد. هافبک آلمانی باواریایی‌ها فصل گذشته نتوانست انتظارات را آنطور که باید و شاید برآورده کند که این موضوع به خصوص پس از درخششی که او در جام جهانی ۲۰۱۴ داشت و مسبب قهرمانی ژرمن‌ها شد، بسیار مشهود بوده است.

مدیر برنامه‌های گوتسه اما باور دارد که در اُفت گوتسه، بایرن مونیخ هم مقصر است، چون می‌توانست به بازیکن پیشین بورسیا دورتموند برای بازگشت به دوران اوجش کمک بیشتری کند.

استروث در این خصوص به نشریه بیلد گفت: شکی نیست که من دوست داشتم ماریو فصل گذشته به خصوص در یکی دو مقطع بیشتر از سوی باشگاه مورد حمایت واقع شود. من کاملاً مطمئنم زمانی که ماریو احساس کند مورد حمایت واقع شده است، آسان‌تر می‌تواند پتانسیل باورنکردنی بازی‌اش را به نمایش بگذارد. او آن موقع بهتر می‌تواند نشان دهد که یکی از بهترین بازیکنان دنیاست.

مدیربرنامه‌های گوتسه می‌گوید یکی از بزرگ‌ترین ضربه‌هایی که گوتسه در فصل گذشته خورد از بابت بی‌اعتمادی بود که کادر فنی تیم برای بازی دادن به او در بازی‌های بزرگ بایرن مونیخ نشان داد. به نظر استروث گوتسه در فصل گذشته باید نقش بیشتری در ترکیب اصلی بایرن مونیخ ایفا می‌کرد، به خصوص در بازی‌‌های مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا و بازی برابر دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی آلمان که در هر دوی آنها باواریایی‌ها با قبول شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شدند. گوتسه ۲۳ ساله در هر دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت.

استروث در این باره عنوان کرد: گوتسه از این موضوع ناراحت شد و آن اتفاق واقعا‌ً او را آزار داد. به عنوان یک بازیکن شما وقتی در ترکیب قرار نمی‌گیرید مدام از خود می‌پرسید چرا من نباید بازی کنم؟ گوتسه به بایرن مونیخ آمده است که در بازی‌های مهم حضور داشته باشد و من انتظار داشتم که باشگاه بایرن بیش از اینها از او حمایت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج