جاباما
۲۲۱۶۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اولین زن ایرانی که دکترای گیتار گرفت

«لیلی افشار» و «فیروزه نوایی» دو بانوی نوازنده موفق کشورمان قصد دارند برای نخستین بار اجرای مشترکی را روی صحنه ببرند. ضمن اینکه افشار به ایران آمده و به زودی نیز مسترکلاس هایی را در نقاط مختلف کشور برگزار می کند.

جام جم آنلاین: «لیلی افشار» و «فیروزه نوایی» دو بانوی نوازنده موفق کشورمان قصد دارند برای نخستین بار اجرای مشترکی را روی صحنه ببرند. ضمن اینکه افشار به ایران آمده و به زودی نیز مسترکلاس هایی را در نقاط مختلف کشور برگزار می کند.


لیلی افشار گیتاریست ایرانی و آهنگساز سرشناس قصد دارد اجراهایی را در شهرهای مختلف کشورمان روی صحنه برده و همچنین مسترکلاس هایی را نیز برگزار کند، این هنرمند درباره فعالیت های تازه اش در ایران گفت: «۷ و ۸ مرداد با همراهی فیروزه نوایی دوئت گیتار و فلوت را در تالار وحدت اجرا کرده و ۹ مرداد هم در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود. افشار و نوایی در این اجراها قطعات مختلفی را از دوره های مختلف می نوازند.»

اولین زن ایرانی که دکترای گیتار گرفت

او ادامه می دهد: «مسترکلاس هایی را هم ۱۵ و ۱۸ مرداد در تهران برگزار خواهم کرد. همچنین اول مرداد در اصفهان مسترکلاس خواهم داشت، همچنین ۱۱ مرداد هم در زنجان، ۱۷ مرداد در تبریز و ۲۶ مرداد در قائمشهر مسترکلاس ها برگزار می شود.»

افشار با همراهی نوایی ۱۷ مرداد در شهر گرگان هم دوئت گیتار و فلوت را اجرا کرده و روز بعد از آن هم برای هنرجویان و نوازندگان جوان این شهر مسترکلاسی را برگزار می کند.

این هنرمند که خود تازه به ایران آمده از ۲۳ تیر تمرین خود را با فیروزه نوایی آغاز می کند تا مثل همیشه اجرای خاطره انگیزی را روی صحنه ببرد، افشار که دکترای خود را از دانشگاه ایالتی فلوریدا دریافت نمود، تا کنون جوایز زیادی را برده و اکنون استاد دانشگاه ممفیس است. نوایی نیز از هنرمندان برجسته کشورمان است که ساکن کشور اتریش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج