جاباما
۲۲۱۶۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال ادامه مذاکرات تا پنجشنبه

در حالی که قرار بود وزیر خارجه کشورمان ظهر روز دوشنبه در دیداری دوجانبه با همتای انگلیسی خود در گروه ۱+۵ دیدار کند این دیدار به خاطر طولانی شدن نشست داخلی وزیران خارجه ۱+۵ به تاخیر افتاد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که قرار بود وزیر خارجه کشورمان ظهر روز دوشنبه در دیداری دوجانبه با همتای انگلیسی خود در گروه ۱+۵ دیدار کند این دیدار به خاطر طولانی شدن نشست داخلی وزیران خارجه ۱+۵ به تاخیر افتاد.

سرگئی لاوروف و محمد جواد ظریف عصر روز دوشنبه یک روز مانده به پایان مهلت هفت روزه تمدید مذاکرات در هتل کوبورگ دیدار کردند.

این دومین دیدار ظریف و لاوروف طی دو هفته گذشته است.

محمد دریایی یکی از مقامات وزارت خارجه کشورمان که تیم مذاکره کننده هسته‌ای را همراهی می‌کند در صفحه توییتر خود نوشت: ما به مذاکرات حتی بعد از ۹ جولای (۱۸ تیر) ادامه می‌دهیم.

هم چنین دوشنبه شب یک دیپلمات ایرانی به خبرنگاران گفت که مذاکرات به احتمال قوی تا چهارشنبه شب یا بامداد پنجشنبه ادامه می‌یابد.

در عین حال مقامات آمریکایی نسبت به انجام مذاکرات تا ۷ ژوئیه (۱۶ تیر) تاکید دارند.

ایران و ۱+۵ در ژوئیه ۲۰۱۴ تصمیم به تمدید مذاکرات برای یک دوره هفت ماهه گرفتند که قرار بود اگر دو طرف ظرف چهارماه به نتیجه رسیدند پایان مذاکرات را اعلام کنند اما مذاکرات تا ۳۰ ژوئن تمدید شد. در عین حال به خاطر استمرار مذاکرات و ادامه مباحث این احتمال که مجددا مذاکرات ادامه یابد ولو برای یک یا دوماه قابل پیش بینی بوده است اما تمدید دوباره مذاکرات مدت زمان اجرای توافق را طولانی تر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج