۲۲۱۶۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رئیس کمیته پیشکسوتان:

پیشکسوتان شناسنامه وزنه‌برداری هستند

رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری معتقد است پیشکسوتان شناسنامه وزنه برداری و ورزش هستند اما سال‌ها بود که در این رشته به آن‌ها بها داده نمی‌شد.

خبرگزاری فارس: علیرضا شیخ الاسلامی رئیس کمیته پیشکسوتان ایران در خصوص پایه واساس تشکیل دوباره تیم وزنه برداری پیشکسوتان می‌گوید: هدف از تشکیل مجدد کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری جلوگیری از گوشه گیری قهرمانان گذشته وزنه برداری کشورمان است. با حضور موسفیدها در میادین ورزشی روحیه وانگیزه از دست رفته به آنها بازگردانده می‌شود اتفاقی که می‌تواند برای وزنه برداری ایران خوش یمن باشد.

سرپرست تیم وزنه برداری پیشکسوتان در خصوص اینکه پیشکسوتان می‌توانند جوان‌ترها را بیشتر ترغیب کنند تا به سمت رشته وزنه برداری بیایند تاکید کرد: پیشکسوتان می‌توانند تجربیات خود را در اختیار نسل جوان بگذارند و در شهرهای خودشان به پرورش استعدادها بپردازند وبا آغاز دوباره وزنه زدن این مو سفیدها، جوان ترها نیز با دیدن این عملکرد هر چه بیشتر ترغیب شده و به وزنه برداری روی می آوردند.

شیخ الاسلامی ادامه داد: اصلی ترین کار کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه برداری رسیدگی به اوضاع نا بسامان وزنه برداران سالخورده است که در دوره گذشته فدراسیون وزنه برداری هیچ اهمیتی به این نسل داده نمی شد و پیشکسوت به گوشه‌گیری پناه می برد ولی حالا و در دوره جدید با اعتقاد به تشکیل کمیته پیشکسوتان و دیده شدن دوباره این رده سنی در برنامه روتین فدراسیون انگیزه به اهالی وزنه برداری به خصوص پیشکسوتان بازگشته است.

شیخ الاسلامی در خصوص عدم اعزام تیم وزنه برداری پیشکسوتان به بازی های المپیک پیشکسوتان ۲۰۱۳ گفت: ۲ سال قبل تیم پیشکسوتان وزنه برداری را برای بازی های المپیک پیشکسوتان آماده کردیم، تمام مراحل ابتدایی حضور این تیم را برای اعزام به بازی های المپیک پیشکسوتان در سال ۲۰۱۳ ایتالیا را انجام داده بودیم ولی رضازاده رییس سابق فدراسیون به محض زمان سفر این تیم به ایتالیا مانع اعزام شد تا نفرات حاضر در تیم وزنه برداری پیشکسوتان که قرار بود با هزینه شخصی خود به مسابقات اعزام شوند ۱۵۰ میلیون تومان متضرر شوند!

وی در خصوص تمرینات و اردوی آماده سازی تیم وزنه برداری پیشکسوتان برای حضور در مسابقات جهانی فنلاند، یادآور شد: تیم وزنه‌برداری پیشکسوتان از ۱۸ وزنه بردار تشکیل شده که عباس شاکری از البرز کم سن وسال ترین و اسماعیل قدمگاهی از اراک با ۸۳ سال سن، مسن ترین ملی پوش است. برای تمرینات تیم نیز دو مرحله اردو را قبل از سفر به رقابت های جهانی فنلاند در چالوس و ایلام تدارک دیدیم اولین مرحله از ابتدای مرداد به مدت ۱۰ روز و دومین مرحله نیز ۱۰ روز مانده به اعزام انجام می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج