جاباما
۲۲۱۸۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

روسیه در لیگ جهانی باقی می‌ماند؟!

با وجود اینکه تیم ملی روسیه طبق قوانین فعلی لیگ جهانی والیبال به سطح دوی این تورنمنت سقوط کرده اما ممکن است این اتفاق برای قهرمان المپیک رخ ندهد.

خبرگزاری تسنیم: یک منبع روسی در این مورد نوشت: تیم ملی والیبال روسیه هنوز به صورت رسمی به سطح ۲ سقوط نکرده چون فدراسیون جهانی والیبال بسیار علاقمند است که این تیم همچنان در سطح یک باقی بماند.

استانیسلاو شوچنکو، رئیس فدراسیون والیبال روسیه نیز در این مورد اظهار داشت: نحوه برگزاری دیدارها و ساختار لیگ جهانی والیبال هر سال تغییر می‌کند و فرمت بازی‌های سال آینده هنوز مشخص نیست و معلوم نیست چند تیم در این تورنمنت شرکت می‌کنند. من فکر می‌کنم احتمالاً ساختار برگزاری مسابقات برای سال آینده تغییر کند. فدراسیون جهان والیبال و فدراسیون والیبال روسیه، هر دو علاقمند هستند که تیم ملی روسیه همچنان در بین تیم‌های برتر به بازی ادامه دهد ولی ما باید منتظر اعلام قوانین جدید لیگ جهان باشیم.

تیم ملی والیبال روسیه تنها در یک بازی از ۱۲ دیدار خود در مرحله بین قاره‌ای لیگ جهانی ۲۰۱۵ به پیروزی رسید که بدترین نتیجه بین ۸ تیم برتر جهان به حساب می‌آید. از طرفی تیم ملی استرالیا به لطف پیروزی در دیدار آخر مقابل صربستان در بین ۸ تیم سطح اول ماندنی شد.

اگر روسیه در سطح یک لیگ جهانی والیبال باقی بماند، این احتمال قوت می‌گیرد که FIVB در لیگ جهانی بیشتر به دنبال مسائل اقتصادی و بازرگانی خود است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج