جاباما
۲۲۱۸۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

اجرای ۸۰ درصدی تفکیک جنسیتی در بوشهر

نخستین استانی هستیم که طرح تفکیک جنسیتی را در دستگاه‎های اجرایی اجرا می‏کنیم و تاکنون ۸۰ درصد این طرح محقق شده و ۲۰ درصد دیگر نیز در حال اجرا است.

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: نخستین استانی هستیم که طرح تفکیک جنسیتی را در دستگاه‎های اجرایی اجرا می‏کنیم و تاکنون ۸۰ درصد این طرح محقق شده و ۲۰ درصد دیگر نیز در حال اجرا است.

محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در آیین تجلیل از دست‎اندرکاران اجرای طرح ساحل آسمانی در بوشهر اظهار داشت: همچنین نخستین استانی بودیم که نداشتن منشی زن را دستگاه‎ها الزامی کردیم و براساس گزارش‎ها هم اکنون هیچ مدیری منشی زن ندارد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح عفاف و حجاب یک تکلیف شرعی است، افزود: آسیب‏های جامعه امروز به دلیل این است که نسل بعد از انقلاب را درست تربیت و هدایت نکرده‏ایم.

جهانبخش افزود: در بحث حجاب و عفاف و کاستی‎های آن همه مقصر و مسئولیم و اگر از ابتدا حساسیت‎های لازم را در این زمینه داشتیم و اجازه ترویج ناهنجاری‎ها نمی‎دادیم امروز شاهد گسترش ناهنجاری‎ها در جامعه نبودیم.

وی تصریح کرد: اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هزینه دارد و تا زمانی که حاضر به پذیرش هزینه‎ها در این زمینه نباشیم نمی‎توانیم جامعه را اصلاح کنیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: اصل هشتم قانون اساسی که تکلیف اجرای امر به معروف و نهی از منکر است در جامعه مظلوم واقع شده است و تا زمانی که به این اصل پرداخته نشود فرهنگ نیز که به گفته مقام معظم رهبری در مظلومیت بسر می‎برد، از مظلومیت خارج نمی‎شود.

جهانبخش با گلایه از عکس‎العمل برخی دلسوزان استان در برابر اجرای امر به معروف گفت: انتظار ما از دلسوزان این استان بیشتر است که اگر ما به رسالتمان در این زمینه عمل می‎کنیم اگر حمایت نمی‎کنند ولی تحقیر نکنند.

وی اضافه کرد: فرهیختگان فرهنگی و مذهبی باید حمایت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

جهانبخش بیان کرد: در همین راستا دانشگاه علمی کاربردی استانداری دانشجویان را موظف کرده که از ابتدای سال تحصیلی جدید با حجاب کامل در دانشگاه حضور یابند.

استاندار بوشهر با اشاره به فعالیت‏های موسسه ریحانةالمصطفی در همین راستا گفت: امیدواریم این موسسه فرهنگی، اجتماعی و مذهبی بتواند رابط خوبی بین جامعه، مردم و مسئولان باشد.

وی افزود: ۲۰ میلیون تومان برای راه‏اندازی سایت ریحانة‎المصطفی تخصیص می‎یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • hossein

      بعله.....به قول مهران مدیری "خیلی هم خوب" " خیلی ممنون"

    • شهروند دلسوز

      شجاعت استاندار بوشهر را تحسین می کنم . ای کاش استانداران دیگر که بعضا ادعای متشرع بودنشان گوش فلک را کر کرده است از استاندار بوشهر الگو بگیرند.!!!!!

    • حامد

      بهترین کارو کردن
      بی حجابی شده معظلی

      پاسخ ها

      • R

        شما اول 2تا کتابی مجله ای چیزی بخون تا معضل رو معظل ننویسی بعد اظهار نظر کن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج