۲۲۱۸۵۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

«مسعود شجاعی» بمب خبری پرسپولیس؟!

روزنامه پیروزی به عنوان ارگان غیر رسمی باشگاه پرسپولیس در شماره امروز خود به هواداران این تیم وعده داده که قرمزها به زودی یک بمب بزرگ در فصل نقل و انتقالات می ترکانند.

آی اسپورت: روزنامه پیروزی به عنوان ارگان غیر رسمی باشگاه پرسپولیس در شماره امروز خود به هواداران این تیم وعده داده که قرمزها به زودی یک بمب بزرگ در فصل نقل و انتقالات می ترکانند. با اینکه به نظر می رسید این بمب، احسان حاج صفی باشد اما بعید است او بخواهد سپاهان را به مقصد پرسپولیس ترک کند. توافق احتمالی با محسن مسلمان هم نمی تواند بمب باشد. می ماند یک گزینه دیگر و آن چیزی نیست جز احتمال قرمز پوش شدن مسعود شجاعی. روزنامه ایران ورزشی درباره این موضوع نوشته: مسعود شجاعی نام هافبکی است که گویا واسطه‌ها با او تماس گرفته‌اند و برای حضورش در پرسپولیس گفت‌وگوهایی با او انجام داده‌اند. شجاعی سابقه بازی زیر نظر برانکو را دارد. در جام جهانی ۲۰۰۶ و وقتی تنها ۲۲ سال داشت. برانکو اعتقاد ویژه‌ای به بازی شجاعی داشت و سعی کرد در جام جهانی و در حضور بازیکنان بزرگی نظیر علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان از او استفاده کند و بازی‌اش بدهد.

شجاعی که فصل گذشته را در الشحانیه گذرانده و با این تیم به لیگ یک قطر سقوط کرده، می‌تواند بازیساز جدید پرسپولیس باشد، البته اگر در قطر نماند یا به کشوری دیگر منتقل نشود.

مسعود شجاعی بعد از محسن مسلمان، دومین گزینه خط میانی پرسپولیس است. بازیکنی که حالا در ۳۱ سالگی هم باتجربه شده و هم در تیم ملی به یک بازیکن موثر بدل گردیده است. حضور شجاعی در پرسپولیس دو سر برد خواهد بود؛ هم برای خودش که همچنان می‌خواهد در تیم ملی یک بازیکن فیکس باشد و هم برای پرسپولیس که به یک بازیکن باتجربه در خط میانی‌اش نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوا

      بمب... شیب....ترقه.....فشفشه......کبریت....... سنگ چخماق.........؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان چیکار کردی؟ مزه ریختی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج