۲۲۲۰۹۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد از سرکشی به حساب پزشکان

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، سرکشی به حساب پزشکان برای تعیین مالیات را غیرقانونی دانست.

خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، سرکشی به حساب پزشکان برای تعیین مالیات را غیرقانونی دانست.

محمدحسین قربانی در واکنش به اعلام مسئولان سازمان امور مالیاتی مبنی بر ورود به حساب پزشکان برای تعیین مالیات با توجه به ابطال تفاهم‌نامه مالیاتی با سازمان نظام پزشکی، افزود:‌ به طور حتم انجام چنین اقدامی از سوی سازمان امور مالیاتی خلاف و غیرقانونی است.

وی ادامه داد:‌ وظیفه سازمان امور مالیاتی تعیین مالیات بر درآمد است نه مالیات بر سرمایه؛ لذا شاید طبابت تنها منبع درآمد یک پزشک نباشد و ممکن است مبلغ موجود در حساب پزشکان از فعالیت‌های دیگری صورت گیرد.

قربانی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی برای تعیین مالیات پزشکان باید به اظهارنامه این قشر اکتفا کند، تصریح کرد: سازمان امور مالیاتی برای تعیین مالیات پزشکان نباید افراط کرده و به حساب پزشکان سرکشی کند چراکه این سازمان حق چنین اقدامی را ندارد.

وی یادآور شد:‌ سرکشی سازمان امور مالیاتی به حساب پزشکان ممکن است نوعی تهدید سرمایه باشد و در این میان سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی باید اعتمادی متقابل به یکدیگر داشته باشند و باید راهکاری تبیین و مالیات واقعی از پزشکان اخذ شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تاکید کرد: طی جلسه‌ای که در گذشته با مسئولان سازمان امور مالیاتی برگزار کردیم قرار بر آن شد تا اظهارنامه مالیاتی برای تعیین مالیات پزشکان باهمکاری سازمان نظام پزشکی باشد.

چندی پیش یکی از مسئولان سازمان امورمالیاتی کشور اعلام کرده بود که به دلیل ابطال تفاهم‌نامه مالیاتی بین سازمان امور مالیاتی و سازمان نظام پزشکی، این سازمان برای تعیین مالیات به اظهارنامه پزشکان رجوع می‌کند و برای تایید آن مجبور بازبینی حساب پزشکان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزیر بهداشت کاری کرد که 20 دقیقه کار بسیاری از پزشکان باندازه حقوق 6ماه حقوق یک کارگر است. در کجای دنیا و تاریخ جهان همچون کاری صورت گرفته. تمام کارکنان دولتی و غیر دولتی حقوقشان شفاف است فقط این قشر که در بسیاری موارد بسیار بیرحم هستند. الان همه پزشکان منفی میدهند اگر برترین چاپ کند. آقای دادستان ترا خدا به داد اقتصاد ملت برس که بزودی جامعه را متلاشی میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج