۲۲۲۱۹
۱۵۸ نظر
۵۱۹۶
۱۵۸ نظر
۵۱۹۶
پ

پليس فتا اینترنت را شبانه‌ روز رصد مي‌كند

چندي است كه اخباري را مبني بر دستگيري افراد و گروه‌هايي مي‌شنويم كه پليس فتا موفق به دستگيري آنها شده است؛ حال جاي تعجب دارد كه تمامي اين افرادي كه در نهايت توسط پليس ردگيري مي‌شوند.

شرق: به تازگي رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اصفهان از دستگيري فردي كه با ارسال اي‌ميل‌هاي تهديد‌آميز موجب سلب آرامش يكي از شهروندان اصفهاني شده بود، خبر داده و گفته در تحقيقات اوليه مشخص شد كه متهم از طريق وي‌پي‌ان به انتشار عكس‌هاي شخصي شاكيه اقدام كرده تا هويتش را پنهان دارد اما كارشناسان پليس فتا توانسته‌اند وي را شناسايي كنند.

اين در حالي است كه خبرهاي متعددي حاكي از دستگيري مجرماني است كه با استفاده از وي‌پي‌ان و پروكسي‌ها به تهديد افراد متعددي اقدام كرده‌اند و اين سوال را براي كاربران به وجود مي‌آورد كه آيا حساب كاربري افراد به واقع شنود مي‌شود؟

توسعه دايره فناوري‌هاي نوين ارتباطي همچون فناوري اطلاعات، بسترهاي ويژه‌اي را براي ارايه خدمات الكترونيكي به ارمغان آورده و در برابر آن زمينه‌هايي را نيز براي افرادي با تفكرات و اهدافي خاص پديد آورده است. اين افراد خاص كه شايد در مجموع كل كاربران اينترنت، جامعه آماري بسيار پاييني را شامل شوند اما هميشه همين قشر كوچك باعث بيشترين مخاطرات حوزه فناوري بوده و روند تعاملات اين مسير را با كندي روبه‌رو كرده‌اند كه باز هم اين رويه صرفا از حدود ۱۵ سال پيش و همزمان با ايجاد پايگاه‌هايي با اطلاعات شخصي و تعامل‌محور رونق گرفت.

تشكل كاربران اينترنت را اگر شامل دو گروه فرض كنيم، دسته اول را مي‌توان گروه‌هايي مانند هكرهاي كلاه سفيد و دسته دوم را گروه‌هايي مانند هكرهاي كلاه‌سياه بدانيم كه گروه دوم هميشه ‌درصدد تحقق آرمان‌ها و عقايد شوم خود و در برابر آنها گروه اول هم هميشه به فكر راه چاره‌اي براي به سلامت عبور كردن از ميان تمامي موانع و تله‌هاي موجود در اين مسير هستند كه اين تقابل روزانه بين اين دو قشر به صورت گسترده ادامه دارد و هركدام براي پيشي گرفتن از ديگري دست به ابتكارات و نوآوري‌هايي در اين رويه مي‌زنند.

اينترنت در‌ رصد پليس فتا

چندي است كه اخباري را مبني بر دستگيري افراد و گروه‌هايي مي‌شنويم كه پليس فتا موفق به دستگيري آنها شده است؛ حال جاي تعجب دارد كه تمامي اين افرادي كه در نهايت توسط پليس ردگيري مي‌شوند با علم بر اينكه اين حوزه قابل رصد كردن است.

دست به اقدامات سوء عليه افراد مي‌زنند و در پاره‌اي مواقع با تهديد كاربران، از آنها باج مي‌گيرند و در نمونه‌هاي بزرگ‌تر دست به سرقت اطلاعات و حساب‌هاي شخصي مشتريان يك بانك مي‌زنند و مسلما در اين مسير تمامي تلاش خود را براي دور زدن موانع و چالش‌هايي كه روزي گريبان آنها را خواهد گرفت، به كار مي‌برند اما چرا با تمامي اين اوصاف باز هم گرفتار مي‌شوند؟ زماني بود كه گفته مي‌شد كاربراني كه‌ درصدد گم كردن رد خود در شبكه جهاني اينترنت هستند، مي‌توانند از پروكسي‌ها يا به غلط همان آنتي‌پروكسي‌ها يا وي‌پي‌ان‌ها استفاده كنند، اما اين روزها شاهد هستيم كه ماموران فتا اين افراد را نيز به دام مي‌اندازند.

پس آيا به واقع مي‌توان از شبكه‌هايي همچون اينترنت به گونه‌اي گذر كرد كه هيچ ردي نتوان از خود بر جاي گذاشت؟ در اين‌باره رييس پليس فتاي استان كرمان، با بيان اينكه به صورت ۲۴ساعته ماموران اين پليس به رصد سايت‌ها، وبلاگ‌ها و تالارهاي گفت‌وگو مي‌پردازند، بيان مي‌كند بررسي آنها به گونه‌اي است كه حتي اگر سايتي داراي مشكلات امنيتي و قابل نفوذ باشد مراتب را به مديران آن سايت تذكر مي‌دهند.

بنا بر اظهارات سرگرد كامبيز اسماعيلي يكي از بحث‌هاي رايج در فضاي مجازي، عضويت در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف است، از اين رو در وهله اول پيشنهاد مي‌كنيم كاربران از عضويت در اين كلوپ‌ها خودداري كنند و در صورت عضويت تمام قابليت‌ها و نكات ايمني آن را فرا گيرند.

پيش از اينها و حدود دو سال گذشته هم اسماعيل احمدي‌مقدم، فرمانده نيروي انتظامي گفته بود پيامك‌ها و اي‌ميل‌ها از جايي فرستاده مي‌شود كه كاملا در كنترل آنهاست و كاربران اينترنتي نبايد تصور كنند كه آنتي‌پروكسي (كه درست آن فيلترشكن است) جلويش را مي‌گيرد و اين تصور اشتباه را نداشته باشند كه كنترل نمي‌شوند چراكه تاكنون در رابطه با آنها نيز مدارا مي‌شده است. اين به وضوح نشان مي‌دهد كه پليس فتا قابليت نظارت بر اين حوزه و اين بخش را دارد.

اصطلاح وي‌پي‌ان كه به شبكه‌هاي خصوصي مجازي گفته مي‌شود داراي الگوريتمي هستند كه براي ارتقاي امنيت به كار گرفته مي‌شوند و در طول كانال آنها پيام‌ها رمزگذاري و رمزگشايي مي‌شوند و به همين دليل اگر كاربر واسطي در طول مسير بر اين پيام به صورت خواسته يا ناخواسته وارد شود قادر به تشخيص پيام نيست و محتويات آن لو نمي‌رود. اما اين نوع برقراري ارتباطات ايمن كه پليس فتا معتقد است مي‌تواند كاربراني را كه از آن استفاده مي‌كنند، شناسايي كند، مسير حركت و برقراري ارتباطات را تغيير مي‌دهد به نوعي كه اگر به عنوان مثال در گذشته در فضاي مجازي با وارد كردن آدرس از نقطه A به نقطه B منتقل مي‌شديم اما در وي‌پي‌ان مبدأ و مقصد همان است و تنها مسيري كه لحاظ مي‌شود متفاوت است كه اين شيوه بيشتر در راستاي دور زدن فيلترينگ مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

البته براي دور زدن فيلترينگ مسيرهاي بسيار و نرم‌افزارهاي پروكسي متعددي وجود دارند كه يكي از آنها همين وي‌پي‌ان‌ها هستند؛ اگر جنبه ايمن بودن را مد نظر قرار دهيم گواهي‌هاي سطح امنيت هم براي برخي سايت‌ها وجود دارد كه كاربران مي‌توانند پروتكل خود را با آن ايمن كنند كه به صورت HTTPS نوشته مي‌شود و اين گواهي نيز الگوريتمي را در بدنه خود دارد كه قادر است پيام‌ها را رمز‌گذاري كند.

به منظور وجود همين گواهي‌هاي سطح امنيت كه براي برخي سايت‌هاي مهم لحاظ مي‌شوند، بسياري از نرم‌افزارهاي پروكسي وجود دارند كه با الگوريتم كدگذاري خود در برخورد با آنها دچار مشكل مي‌شوند و نمي‌توانند آنها را نمايش دهند و پيامي كه براي پروكسي از سوي سايت مورد نظر ارسال مي‌شود نامعتبر است.

با وجود تمامي اين مراحل رمزگذاري و تغيير مسير برقراري ارتباطات داخل شبكه‌اي، باز هم شاهديم پليس از دستگيري برخي مجرماني خبر مي‌دهد كه از اين فضا استفاده غيرمناسب كرده‌اند و اين حكايت از سامانه‌هاي قدرتمند تشخيص رمز و كد پليس فتا دارد كه بسي جاي خوشحالي است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام در مورد چت روم طراوت و یک ناظر به اسم مهرآسا هست که فقط بدون دلیل کاربرا رو اخراج میکنه و فقط توی خصوصی شروع به فحاشی کرده..و هر وقت دوست داشت کاربرا رک اخراج میکنه حتما تذکر بدین چون با مدیر صحبت کردم من را اخراج کرد اگه نمی تونن چت روم اداره نکنن

      پاسخ ها

      • قاسم

        خخخخخ خندیدم!!! خوب برو تو یه چت روم دیگه. مجبوری مگه.

    • پروانه

      سلام من از طریق گوشی پیامکی از سایتWWW.KAR2.COM(مرجع کارجویان ایران)اومدکه برای کار در سایتشون ثبت نام کنم,از طریق اینترنت در سایتشون هم خودم وهم خواهرهام رو ثبت نام کردم واطلاعات شخصی ام رو وارد کردم ولی متاسفانه این سایت اطلاعات شخصیمونو آشکارا در اینترنت نشان داده واز این کارشون خیلی ناراحتم وازشون میخوام اطلاعاتمو نوپاک کنن ودر معرض دید عموم قرار ندن.لطفا اقدام کنین

    • سعید

      من نمیدونم سایت WWW.KAR2.COM معتبر هست یا نه تا بحال هم ازش استفاده نکردم شما برای کار پیدا کردن ثبت نام کردی اغلب سایتهای کاریابی اطلاعات و رزومه کاربرانشان را در سایت برای کارفرماها به نمایش درمی آورند تا برایشان کار پیدا شود شما با مدیر سایت مکاتبه کن و ازش بخواه که اطلاعاتت رو پاک کنه

    • ALI

      سایت تبیان نت چقدر معتبر است -توصیه های امنیتی برای من که از رایانه و اینترنت هیچی نمی دانم چیست به این فضا چگونه با امنیت و خیال راحت وارد شوم

    • علی علاقبند

      لطفا برای من ارسال نمایید

    • علی علاقبند

      لطفا پليس فتا اینترنت را شبانه‌ روز رصد مي‌كند برای من ارسال نمایی

    • حسین

      باعرض سلام خواهشی دارم درمورد سردار چت لطف کنید اون فساد خانه را ببندیداونجا را مدیرش به فساد کشانده

    • آفتاب

      با عرض سلام من از طریق پیامک به 300000 شماره ملی سرپرست خانوادمان را فرستادم برای سبد کالا در جواب به من گفته که از طرف مرکز آمار ایران می باشد ولی مثل اینکه کلاهبرداری بوده لطفا پیگیری کنید

    • علی علاقبند

      لطقا ارسال فرمایید

      پاسخ ها

      • Sahel

        ببخشید پلیس فتا به اکانت مجازی دسترسی داره؟تورو خدا جوابمو بدین

    • علیرضا حمزه لو

      سلام من امروز یک اکانت خریداری کردم که یعد از دریافت مبلغ از صفحه خارج ووارد نشد وفکر بکنم تخلفی در این سایت وجود داشت لطفا این کلاهبرداری را پیگیری کنیدhttp://kharid3.persianha.ir/
      شماره تماس من 09148626072
      که اگر امکان دارد لطفا رسیدگی کنید

    • وحید

      سلام یه انتقاد دارم اگه شما همیشه رسیدگی میکنید پس چرا شخصی میاد سایتهای پیش بینی فوتبال رو درست میکنه بعد یه مدت پول که جمع شد میبنده سایتو؟shootball.in اولیش بود بعد یک ماه بسته شد یه سایت دیگه باز کرد با نام fifawin.org بعد شد fifawin.in حالا شده line90win.in همشونم یه نفغرن چون من اول شوتبال رو عضو شدم پیامک تبلیغاتشو میفرستاد بعد اینکه جمع شد با سایت های جدیدی که باز میکردن دوباره پیامک میدادنمن درخواست پولمو کردم ازشون اما گفتن اون سایت ربطی به ما نداره گفتم پس چجور شماره من رو گیر اوردین که پیامک میدین؟گفت ما خریدیم شماره هارو.خواهشا اجازه ندین که یه عده بیان کلاه برداری کنن از مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تور خدا جوابمو بدیدپلیس فتا میتونه سریال گوشی کسیو که با رمز وارد اکانت اینستا شده رو شناسایی کنه اگه آره چه اطلاعاتی قابل برداشت هست

    • رضا

      اتفاقا من دارم در فیفا وین .و همچنین لاین 90 پیش بینی میکنم ولی اصلا تاحالا کلاه منو برنداشتن وجوایز منو دادن

    • علی

      چه طور میشه با پلیس فتا همکاری کرد من مایلم با این مجموعه همکاری کنم لطفا راهنمایم کنید علمش رو هم دارم از خانواده نیروی انتظامی هم هستم ؟

    • ططهمورث

      باسلام درتقاریخ. 15/1/93 پیامکی دریافت نمو دم که خبر 15000000 جایزه را بمن داد وپس از تماس با 09101546055
      ازمن شماره کارتق خاست. که بعد از مراحلی ازمن 8000000 اخاذی ش
      د لطفا پیگیر ی شود

    • مهدی

      با سلام چند روز پیش پیامکی از طریقsms پیامی امد از طرف شرکت پپسی انگستان که من به طور تصادفی در قرعه کشی ان برنده شده ام و مبلغی قابل توجهYour prize is £1000,000.00 (1 Million Great Britain Pounds) in cash and has been شده ام و یک کد به من داد تا انرا به ادرسsms@pepsisms.comارسال کنم لطفا به من کمک کنید تا ببینم واقعی ات داره یا نه

    • زينب شاداب شعار

      سلام
      ميخواستم در مورد بازاريابى شبكه اى و اينكه آيا شركت ابرتجارت كهكشان مجوز اين كار را دارد و كارش قانونى است يانه؟
      لطفأ جواب بديد.
      ممنونم

    • عرفان اسماعیل زاده

      با عرض سلام و خسته نباشید درخواست پیگیری و جلوگیری از سایتهای کلاهبرداری و شرط بندی را خواستارم

      با تشکر بی پایان

    • بینام

      سلام من میخواستم ببینم آیا تمامی پیامک هایی که از طریق موبایل ارسال میشه هم از خود سیم کارت و هم از طریق وایبر یا لاین ارسال میشه قابل مشاهده است ؟ با تشکر

    • جاوید

      خسته نباشیدواقعازحمت میکشید.ممنون

    • لیندا

      سلام من میخوام از یه کلاه بردار بگم در هنر با نام فرهام یا علیشان که از کاربران پول میگیره و به دورغ روم میفروشه بعد دوبتره حساب روم میشه تا الان از من مبلغ 5000000 گرفته خواهش میکنم لطفا رسیدگی کنید

    • ناشناس

      این شرکت کلاهبرداری میکنه چند ماه تبیلغ مکنه به طوری که به مشتریان پنل کاربری میفروشه بعد شماره تلفن چند تا شرکتو میده میگه برو تماس بگیر هماهنگ کن براش پیامک تبلیغاتی بفرست در صورتی که اصلا" شرکت پاسخگو نیست و فقط این وسط اینا پنل کاربری میفروشند
      کار با کامپیوتر در منزل
      کار با کامپیوتر در منزل , درآمد بالا و کاملا مستقل , کار دوم حتی برای دانشجویان
      مترونيروهوايي 77461156

    • جعفر

      با سلام خدمت پلیس محترم فتا...لطف کنید در مورد تورهای معتبر گردشگری تهران . خریدهای معتبر اینترنتی مطالبی جهت اطلاع ما کاربران منتشر کنید...با تشکر از لطف شما...

    • جعفر

      با تشکر از پلیس محترم فتا...از اینکه ما را در جریان کلاهبرداریهای اینترنتی و جرایم اینترنتی قرار میدهید کمال تشکر و سپاس بی پایان را داریم ..........

    • جواد

      خداوند پدرشون رابیامرزدکه در ساعات شبانه روز دررصد شبکه های اجتماعی هستند فقط خواهشم از غیورمردان ایران زمین،پلیس فتا این است که در همه شبکه‌های سایبری شرکت داشته باشند

    • بدون نام

      سلام من یک مزاحم دارم که ازشماره کشورهای دیگرمزاحمم میشه کارم باشوهرم به طلاق کشیده شکایت کردم ازطریق پلیس فتاولی پیدانکردن الان هم فقط گریه شده کارم

    • بدون نام

      سلام
      یه نفر تو فیسبوک هر دفعه با یه پروفایل واسم pmمیذاره خیلی بهش مشکوکم. همش هم سوالای بی ربط میپرسه
      میشه ردشو پیدا کرد؟ میتونید کمکم کنید بفهمم کی هستو داره چکار می کنه؟؟؟!!
      با تشکر

    • نازی

      یه نفر از جانب من یه ایمیل ساخته و از طریق اون ایمیل به سایتهای مختلف رفته و حرفهای نامربوطی زده، میشه پیداش کرد؟لطفا جوابمو بدید هرچه زودتر

    • جلیل

      سلام علیکم خسته نباشید به شما پلیس های خوب من از شما میخواهم که لاین واتس اپ ووایبر را فیلتری کنید ممنون

    • Hashena

      باسلام وخسته نباشید
      بنده هنرمند سینما هستم وچندی پیش در پیج اینستاگرام به من توهین شده و شخصیتم زیر سوال رفته آیا میتونم با شکایت از اون فرد پیداش کنم ؟ اگه جوابتون مثبته مجازاتش چیه؟ خیلی ممنون

    • بهناز

      سلام.یکی توی بی تالک عکس منو کپی کرده و به من گفته که عکستو ناجور درست میکنم و پخشش میکنم من باید چیکارکنم,فقط یک شناسه ازش دارم,توروخدا کمکم کنین

    • محمد رضا

      با سلام شخصی رمز جیمیلمو تغییر داده و اکانت کلش منو بدست اورده اما خوشبختانه من جیمیل منو برگردوندم اما اون با اکانتم بازی میکنه شماره تلفنشو دارم من باید چیکار کنم داره با اکانتم بازی میکنه لطفا کمکم کنید و تمام لطفا پیگیری کنید اینم شمارشه

    • بدون نام

      سلام چرا این همه فیلم آموزش مسائل جنسی پی در پی روصفحه بازمیشه ؟
      عکس بعضیاش واقعا رکیکه!
      یعنی فقط زیر 18 ساله ها روفاسد میکنه؟
      نمیدونم چرا همش بازمیشه
      محض رضای خدا کاری کنید...
      جونا بیشتر پای سیستم هستن تا خانواده ها...
      حتی اگه آدم نخواد بره توسایت انقدرصفحات باز میشن که نگو
      نمیدونم به کی بگم ولی خواهشا پیگیری کنید
      اگه پلیس فتا اینترنت راشبانه رصد میکند پس شاید بشه این شکایات رو به شما گفت
      ای که دستت می رسد کاری بکن ...

    • مهدي خادم

      خدا به پليس فتا خير دنيا وآخرت بدهد ممنون

    • کمک

      با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزانی ک وقت خودشون رو برای اسایش ما میذارن. من در خابگاه زندگی میکردم و لبتاپم که حاوی اطلاعات شخصی ام بود رو دست دوستام میدادم اما بهشون اعتماد داشتم. اما الان چند مدتی هست که ایمیلهای بسیار نادرستی به ایمیل دانشگاهیم که خیلی برام اهمیت داره میاد (اونقدر این ایمیلها نادرست هست که من بدون خوندن اونا رو حذف میکنم و هر بار میبینم ی ایمیل جدید اومده کل وجودم استرس میگیره). میشه کمکم کنید؟ آیا از اطلاعات شخصی من سواستفاده شده؟ آیا میشه از اومدن چنین ایمیلهایی جلوگیری کرد؟ تو رو خدا کمکم کنید ....واقعا خیر ببینید

    • سجاد

      http://tolooei.com/
      مگه غیر از اینه که شرکت های هرمی به ازای هر عضوی که بیاری پول میگیری این سایت دقیقا همین مضمون رو داره منم قربانی شدم هر چند مبلغ برای افرادی که خریداری میکنن زیاد بالا نیست اما برای افرادی که سایت رو اداره میکنن میتونه پول زیادی باشه و هیچ روش خاصی برای پول درآوردن در اینترنت جز تبلیغ کردن و عضو گرفتن نداره و کلی حرف های دروغ در این سایت نوشته شده خواهش میکنم برخورد کنین

    • کیوان

      سلام.یک نفر اکانت کلش منو دزدیده
      چطوری میکنم پیگیر شم.
      پول رو واریز نکرد

    • مونا خدایی

      با سلام به پلیس فتا ضمن خسته نباشید باید عرض کنم که در محیط مجازیه لاین افرادی مزاحمت برای من ایجاد میکنند و از طریق کامپیوتر فحاشی کرده و اتو گپ های زیادی برای بنده ارسال میکنند لطفا زودتر پیگیری شود این گروه برای خیلیا مزاحمت ایجاد کردند و سو استفاده از لاین به صورت پاک کردن شماره و مشترک کشورهای دیگر شدن و یک نفرشان که میگفت تلفن امریکارا زده ام و توهین به همه چیز کرد لطفا پیگیری شود سریعا

    • حمید بذرافشان

      سلام درخواست پیگیری جیمیل خودمو دارم.توی مترو یک نفر از من خواست تا براش یه بازی رو با نرم افزار share it بفرستم. وبعد از اون از قطار پیاده شد و از اون به بعد حس میکنم جیمیل من رو هک کردن چون همیشه یک نفر دیگه در حال استفاده است.درخواستم اینه که جیمیل من رو رد گیری کنید لطفا.

    • علی

      سلام پلیس افتخاری شما هستم رادیو پس فردا متعلق به موج اروپا ودر آن توهین به کشور زیاد چطور در ایران یک موج اروپایی رادیو پس فردا می تواند به کشور توهین ومسخره کند این موج رادیویی از کجا حمایت می شود که مجری فرشید منافی بررسی شود

    • علی

      سلام وقت بخیر گزارش دوم لطفا هر نرم افزار که مربوط به تلگرام می باشد از کافه بازار جمع شود خواهشا مجوز اش گرفت شود در تلگرام یک شبکه جاسوسی می باشد آموزش ربات به کاربران داده می شود ومتن می آید لف بده تمام اطلاعات را هک کرد وباعث سوزاندن گوشی می شوند این ربات ها که عکس وچهره مشخص ندارند وشماره موبایل آن ها نیست عکس های خفن هم کلیپ های صحنه دار وآهنگ موستجم شخص های کشوری با کاریکاتور مسخره کرد در نرم افزار جستجوی تلگرام کانال تلگرام الفاظ زشت بکار می برند بررسی شود ممننون

    • علي

      چند وقتي در اينستا گرام و تلگرام عدهای با عنوان صيغه موقت اقدام به اخاذی از مردم ميکنند .يعني با ادعای پيدا کردن همسر مراجعه کننده را ترغيب به واريز پول ميکنند ولي پس از واريز پول ديگر جوابي به مراجعه کننده نميدهند

    • علی رضا

      سلام من میخواهم که به عربستان بجنگید چرا پرچم ایران را انداخنتد بجنگید باهاشون

    • بدون نام

      مكالمات مشكوك دونفر در تلگرام توسط پليس فتا قابل پيگيري هست ؟ در شرف نابودش است

    • مریم

      سلام لطفا برید به ماه گپ یک مدیریت دارد به اسم محمئ به انگلیسی نوشته هرکی مر توی انجا بهش فوش میده و به پلیس فتا هم فوش میده لطفا اون چت رومو فیلتر کنید

    • یک دوست

      سلام..توروخدا کمکم کنید..ادرس اینیستام حک شده..به اون خدا نمی,دونم چی کار کنم...جلوی چشمم فالوور هامو داره پاک می کنه..توروخدا یک کاری کنین برام..چی کار کنم اسمش ایران حکره..
      Iran_hacer. این اکانته منه که متاسفانه تغییرش داده..نمی دونم چی کار کنم..کمکم کنین لطفا..

    • مریم

      سلام .گزارش کانالهای متخلف تلگرام رو به کجا بدیم؟

    • علی

      سلام ...خواستم خواهش کنم این عمومی هـــم چت رو از فیلتری در بیارید محلت اخطار شما خیلی کم بود ما نتونستیم تو پروفایل ها رو درست ککنیم خواهشا از فیلتری دربیارید ممنون خدانگهدار

    • زانیار

      با عرض سلام خدمت کارکنان پلیس فتا
      در دنیای مجازی(تلگرام) فردی هر فشی که دلش میخواهد میگه ولی من هیچی نمی گم.
      لطفا شما رسیدگی کنید siavash_sia@ اینهم لینک همون فرد هست،همه روزه فش میده تو گروه هم فش میده گروه هواشناسی شهرستان سردشت هر روز ریموش میکنم ولی همش داره فش میده...
      لطفا رسیدگی کنید با تشکر پلیس فتا

    • علی

      قابل توجه پلیس فتا.؛
      تا کی میخواین دنبال بساهای عکس وفیلم غیرمجاز باشین ؟برین کانالهای تلگرامی مثل
      این کانال ارسالی من رو بگیرین که داره دین واعتقادات مردم رو میگیره.

    • حمیده

      لطفا چت روم النسی بررسی شود. این چت روم یک چت روم خیلی غیر اخلاقیه. لطفا فیلترینگ حتما درباره این چت روم ها انجام شود

    • حسین حامد راد

      من جیمیلم هک شده اون کسی که هکم کرده میشناسم تو جیمیلم کلی بازی و عکس خانواده گی هست تورو خدا سریع تر رسیدگی کنین دارم بد بخت میشم خیلی ممنون میسم

    • بهرام

      واقعا خدا قوت به همه مردان مرد پلیس سایبر،اما ببخشید سایتای مستهجن خیلی خیلی فعالیتهاشون زیاد شده،چت روم های غیر اخلاقی همینطور دارن فعالیت میکنن لطفا با خاطیان برخورد نمایید،با تشکر

    • Hojat

      سلام من درجابجایی پول به حسابم ازطریق اینترنت دچارمشکل شده ام چگونه پیگیرباشم

    • از طرف اکثر کاربران تلگرام

      باسلام
      داخل تلگرام مردی اسمش رو حرف توهین امیز به حضرت زهرا زده و داخل گروها حرف های بی مربوطه و فوش میده
      الان فهمیده و اسم و عکسشو عوض کرده..لطفا اگر کسی شماره پلیس فتا رو داره ک بتونیم به انها از تلگرام پیام دهیم خواهشا اجزانه میخوام بده بهم
      دوستان عکس پروفایلش+ اسمشو نگاه کنید
      @mamadlash
      ☝️☝️☝️☝️
      توهین به حضرت زهرا
      اسم و عکسشو عوض کرده ولی من دارمش.

    • غلامرضا شریفی

      بنام خدا مسئولین محترم توجه فرمائید من به هیچ وجه سیاسی نیستم بلکه در ادبیات وعلوم دیگر کار میکنم با وجود کار علمی که هیچ یاوری نداشتم وراهی نبود برای یک سایت علمی مطالب علمی نوشتم که عملی شد من در فیس بوکم با نوشتن اشعار معنوی حتی اوباما را به مسجد کشید شما مردم جهان را حیرت زده نکنید که بگویند اینجا فیس بوکها را میبندند اگر از طرف اجانب به فیس بوک من امدند تقصیر من چیست من فقط انها را نصیحت میکردم که دنبال جنگ راه انداختن نباشند با خدا باشند این بود ارسال ومراسلات من شاید اشتباه کوچکی کرده باشم که با تذکر شما فورا قطع خواهد شد خواهشمندم فیس بوکم را باز کنید واز معرفی ایران به بهترین نوع استفاده کنم اگر بد نوشتم فورا قطع کنید با تشکر

    • احسان

      به نظر من انتشار این خبر تنها ایجاد رعب و وحشته با توجه به اینکه اون دوستمون احتمالا از وی پی ان فروش های داخل کشور استفاده کرده یا vpn رایگان که اطلاعات را ذخیره میکنن و میتونست امنیتش رو با استفاده از vpn معتبر تضمین کنه ، به عنوان نکته ی دوم نه پلیس فتا و نه هیچ ارگان دیگه ای توانایی رصد تمام کاربران رو حتی با دستگاه نداره و نخواهد داشت و حتی اجازه ی قانونی این کارو نداره بماند که اران های امنیتی بعضا با دستگاه اقدام به رصد کلمات خاص در پیامک ها میکنن البته این موضوع محدود به سیم کارت های کشوریه نه ماهواره ای .سال هاست که رمزگذاری اطلاعات جلوی جاسوسی و رصد کاربران رو گرفته و حتی سازمان امنیت ملی امریکا در پروژه ی پریسم نسبت به این ابزار شکست های سنگینی خورد

      برام جالب بود کاربران دیگه اقدام به انتشار شکایت هاشون توی سایت شما کردن! :) مخصوصا اون بخش ناسزا ها که تو گروه میگن و کاربران توقع پیگیری دارن :) اخی!

    • امیرحسین

      چطور کانال رو میگردن یه فیلمی گذاشته بودن یه معتاد با شیلنک بچه رو بسته بود کتکش میزد حالا بگین ما میگردیم

    • سارا کشانی

      پیج اینستاگرامم هک شده طوریکه باداشتن پسورد و یوزرنیم نمیتونم وارد پیجم بشم دوستانم تماس صوتی یا پیامک میفرستن اما حضوریکه سوال میکنم خود دوستانم نیستن مثلا یک مثال حداد عادل کلاس مثنوی پنجشنبه ها برگزار میکند فقط از طریق پیامک خبر میدهند اما با من تماس گرفته شده بود و منپاسخگو نبودم چون مشکوک بود شماره تلفنهایکه حذف کرده
      بودم دوباره ذخیره شده به هیچکدوم از برنامه ها دسترسی ندارم جز تلگرام و اینستایکه با اکانت جدید ساختم چندین بار برنامه هامو حذف کردم و دوباره نصب کردم اما فایده نداشت برای احتیاط شماره تلفن اشخاص محترم از سیم کارت حذف کردم اما متاسفانه تو تلگرام شماره ها ذخیره شدن

    • امیرحسین

      با سلام خدمت پلیس فتا خسته نباشید این شبکه های مجازی مانند لاین تلگرام واتساپ را فیلتر کنید خیلی سو استفاده های بدی دارن می کنند ممنونم.

    • مهدی

      با عرض سلام و خسته نباشید.ببخشید مودم ما را هی هک می کنند چگونه می توانم جویای هکر شوم و حقم را ازش بگیرم؟آیا راهی وجود دارد؟

    • نگین

      سلام
      برید یه سر به سایت فیسبوک فارسی بزنید نیم ساعت اونجاباشید تابفهمید کلاهبرداری میلیونی یعنی چی

    • امین فرد

      سلام لطفا یکی از چت روم ها ک فیلتر شده ولی بازم مدیرش با ادرس های جدید باز میکنه ولی بازم فساد و توهین و غیراخلاقی های زیادی توش میشه خواهشا رسیدگی کنید ممنون میشم با تشکر

    • حسین

      سلام لطفا به من کمک کنین من به کمک شما نیاز دارم این شماره منه تو را خدا حتما با من تماس بگیرید لطفا

    • حسین

      سلام لطفا به من کمک کنین من به کمک شما نیاز دارم

    • مجتبی

      با عرض سلام و خسته نباشید.ایا رسیدگی ب این بازاریابی شبکه ای جز کار شماست.اگه هست ایا شرکت پنبه ریز شرکت معتبری هست که کار کنیم یا خیر؟

    • مجتبی

      با عرض سلام و خسته نباشید.ایا رسیدگی ب این بازاریابی شبکه ای جز کار شماست.اگه هست ایا شرکت پنبه ریز شرکت معتبری هست که کار کنیم یا خیر؟

    • بدون نام

      سلام ببخشید خواهش مند هستم که لطفا به شبکه های مجازی بخصوص در اینستا گرام سر بزنید یک سری افراد سود جو با نام اندیشه گری بد گویی به اسلام و قران و پیامبر میکنن لطفا این پیج ها را پیگیری کنید

    • AMIR

      سلام من میخواهم بدانم اگر می شود جیمیل من را باز بینی کنید چون هک کرده اند و میترسم با جیمیلم دست به کارهای غیر قانونی بزنند

    • علی عباسی

      درود بر شما.
      با عرض خسته نباشید وتشکر از شما عزیزیان .
      میخواهم از مدیریت یک بازی ایرانی به نام جنگ کچل ها شکایت کنم چوندیکی از زمین های بازیم را مسدود کردن که برای آن هزینه مالی هفتاد هزارتومان و یکسال وقت لرای ارتقا آن گذاشتم ؛ و در جواب بهم میگیود اینجا ایران است کسی توجه به شکایت تو نمیکند برو هرکاری میتوانی بکن .
      حالا دست یاری و مدد به سمت شما دراز کردم ، امیدوارم یاریم کنید .
      با سپاس فراوان از شما .

    • رویا

      در اینستا یک نفر عکس های منو رو برداشته و با یک پیج جدید از من میخواد ک بهش پول بدم مگر ن عکس های منو با نوشته های زشت در معرض دید میگذاره البته خودان شخص میگوید ک فقط من نیستم و بلکه این کار را بر سر 10 ها نفر دیگر انجام داده

    • سروش

      سلام من یه حساب شخصی به دوستم دادم واسه بازی کلش رفته رمز عبور شماره تلفن تأیید 2 مرحله ای هم فعال کرده الان نمیدونم چی کار کنم تروحدا تروقران کمکم کن تا حسابم برگرده

    • سهیل

      باسلام آیامیتوان پیام های حذف شده درتلگرام رو برگرداند؟

    • مهدی

      سلام پیج اینستاگرام من هک شده وکسی که هک کرده داره بااون سو استفاده می کنه وکلاه برداری می کنه به اسم من
      من چی کار کنم؟؟؟؟

    • علی

      سلام از شماره خصوصی با من تماس گرفتن من ترسیدم جواب بدم فکر کردم که شاید هکر باشه میشه بگین مال کجاس

    • همایون

      سلام یه ادم کلاش تبلیغ برنامه کرده که از سایتش خرید کنم منم اینکار انجام دادم ولی واسم چیزی نیومد،بهش ایمیل زدم گفت چهار رقم کارت و سایت و برنامه ای که ازش خریدی بفرست منم فرستادم میگه این فلان فلان شده اسم ایمیل من داده منم گفتم اگه کار تو نیست پس 4 رقم کارت و برنامه و سایت ولسه چیت بود میگه من فکر کردم از شرکت ما خرید کردی اسم شرکتشون هم میگه
      شرکت ... فروش انتی ویروس های سرامد ...

    • ستاره قاسمی

      سلام خسته نباشید خدا قوت.چند روزی هست که ی روبات ایرانسلی وارد فضای مجازی تلگرام شده که با وارد کردن شماره گوشی هرکسی مشخصات شخصی اونو میده مثل شماره خونه و ادرس خونه.خیلی مشکل ساز داره میشه برای خانواده ها.خواهش میکنم رسیدگی کنید.اسم روبات اینجا ذکر نمیکنم که باز مشکل ساز نشه.ولی اگه خواستین ارسال میکنم.توروخدا رسیدگی کنید تا خانوادها از هم نپاشیده.ممنون

    • زهرا

      اقایون پلیس از شما یک درخواست دارم اما نمیدونم چطور باهاتون در تماس باشم کمکم کنید

    • رضا

      باعرض سلام من در تلگرام کانالی دیدم که زد اسلام وهمش به خدا امامان فش داده حتی قرآن را زیر پای خود قرار داده خواهش میکنم رسیدگی کنید

    • salar

      باعرض سلام و خسته نباشید من از این شخص که شکایت دارم با کلک از مردم شارژ میگیره که برنامه هک تلگرام بده بهشون و الانم ازم 20 تومن شارژ گرفته جیمیلمم ازم گرفته توهینم کرده از همکار هاتونم کمک خواستم گفتن شارژ بدم که از طریق سریال شارژ پیگیری کنید ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    • رضا

      من از یه سایتی از یه نفر معرفی شدم رفتم رمز و زدم توش بعد فهمیدم یارو اینستا ی منو هک کرده ترو خدا پیگیری کنید اکانتتو پاک کردم خیلی ترسیدم بعد گفت من از طریق ای پیتو میدم پلیس فتا، گفت توی فتا فامیل دارم

    • محمدزاده

      سلام
      ما رو برنامه دیوار اگهی زده بودیم دوتا فرش 9میلیون تومانی
      بعد اومدنو فرشارو بردن و قرار بود یه چک معتبر بدن ولی فرداش بردیم بانک و مشخصات طرفو پرسیدیم و متوجه شدیم که قبل اومدن یک حساب باز کردنو اولین دسته چکشونم به ما دادن الانم نمیدونیم چیکار کنیم تورو خدا رسیدگی کنین

    • سلام منم

      سلام ۴۶ متری غربی نارمک از پایین آیت حساب کنید میشه بعداز چهار راه تلفن خانه داخل خیابان شهید ثانی سمت چپ شهید ثانی اولای خیابان اولین کوچه که باریکه وسطاش یه خونه در حال ساخته که رفت و آمدهای توش مشکوکه در پناه خانه درحال ساخت یه میوه فروشی ویه کفاش که کار میکنن با۳_۴_۵ نفر هستنظاهرا کمک میوه فروشه که تا شهرداری اومد خبر بدن اما به نظر مشکوک میان همشون امروز چند دست ظرف وظروف وسایل نو آکبند داخل خونه در حال ساخت که گفتم میبردن لطفا زحمت بکشید رسیدگی کنید که قاچاقچی یا وابسته به داعش تباشن ممنون

    • بهار

      سلام توروقران یکاری کنید ابرومو نبره من فک کردم خانم قصدش کار دادن به من

    • امیر حسین ریحانی

      سلام . یکی از دوستانم راه هک کردن جیمیل را به من آموزش داد و مرا با فریب های روزانه ی خود فریب داد . بعد گفت عکس بانک هایی مثل آرم بانک انصار را بده به من و من او را فوتوشاپ کرده و رسید اینترنتی ( که فکر کنم وجود ندارد ) و او را به بقیه بدهم و آنها را هک کنم . من حال اعتراف میکنم فریب آنرا خورده . من ۱۳ ساله هستم از استان بوشهر شهرستان خورموج . راه حلی بدهید تا او را به شما معرفی کنم .

    • علی اکبربیغم

      باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت عزیزان زحمت کش کشورمان ببخشیددربرنامه بیتالک یه نفراومدگفت اگه شارژمیدی تاوایسم منم گفتم شمارتوبده برات بفرستم بعد که دادگفتم کارزشتتان رابه پلیس فتا گزارش میدم منومسدودکردالان شمارشودارم اگه رسیدگی کنیدممنون میشم باتشکر

    • هستی

      لام من عکس پروفایلمو ی نفر کپی کرده و تو گروه ها میذاره چیکار کنم؟

    • سحر طباطبایی

      سلام من امشب یه پی ام مزاحمت داشتم. ایشون قبلا مزاحم میشدن و از عکسام سو استفاده و تهدیدم کردن. ...خواهشمندم که راهنماییم کنید. کمک کنید

    • فرزانه

      سلام یه پسری دو روزه پیش اومد پی ویه من تو تلگرام صحبت شد و عکس ردو بدل شد درخواسته دوستی داد من قبول نکردم یک بار تهدید کرد عکسو پخش میکنه و من ترسوندمش و گفت شوخی کرده و پاک میکنه خدافظی کردیم و من بلاکش کردم امروز روفتن و دیدم عکسه من رو رو پروفایلش قرار داده عکساشم دارم لطفا کمک کنید ممنونم

    • امیررضا ملکشاهی

      سلام.باعرض خسته نباشید .جیمیل من را یک نفر هل کرده خواهشمند است پیگیری کنید. جبمیل من بر روی بازی کلش اف کلنز بود وبرای گرفتن جم رایگان ان را وارد کردم ولی سایتش قلابی از آب درآمد وجیمیل من و کلش من را هم برد . تورو خدا یه کاری بکنید . جیمیل و دمز قدیمی جیمیل را هم دارم.

    • رها

      سلام پی امای تلگرام از طریق گوشی پی گیری میشود یا از رو خط

    • بدون نام

      خلاصه کلام اون کشوری که پروکسی رو درست می کنه دست کاربرا می ده ضد اونم درست می کنه دست دولتا می ده آخه می خواد پول در بیاره عاشق چشم وآبروی شما که نیست

    • دلارام

      سلام من باید با یه پلیس حرف بزنم تو رو خدا کمکم کنید یه آقایی میخواد عکسامو بزاره تو برنامه اجتماعی باهم ازتون خواهش میکنم ................

    • بدون نام

      يكي از عكس من واسه پروفايلش استفاده كرده و گروه ميسازه در تلگرام
      اين قابل پيگيريه؟

    • بدون نام

      سلام من تلگراممو هک کردن و کل عکسامو دزدیدن توروخدا کمکم کنین

    • مریم

      سلام لطفا این سایت جعلی که میگن برای سوره صف ثبت نام میکرده رو پیگیری کنید واقعا مامعلمها حقوقی نداریم که دیگه این سایتها بخوان اونو بردارن چون من توچندتاسایت قرانی ثبت نام کردم واطلاعاتمودادم ونمیدونم کدوم جعلی بود وهمه کارهای اینترنتیموبارمزدوم انجام میدم .ویه شارژ دوهزاری برای کسی فرستادم بعدازاون بااینکه 18هزارتومن توحسابم بود ولی حسابم خالی شد ومیترسم نکنه سرماه هم حسابم خالی بشه لطفا پیگیری کنید

    • رضا

      با سلام من درتلگرام مزاحم دارم چیکار باید بکنم،آیا پلیس فتا پیگیری میکنه؟ممنونم جواب بدید

    • بدون نام

      سلام شما پلیس های زحمتکشی که پیگیری میکنید من گوشیمو گم کردم ومتاسفانه رم هم داخلش داشتم و بدتر از اون تلگرام و اینستاگرام هم داشتم چه کنم؟چند دستگاه مختلف تلگراممو دارن من فقط برای امنیت خطمو سوزوندم و دوباره گرفتم و بعد با کامپیوتر وارد شدم اما مدل گوشی ای که تلگراممو داره گوشی خودم نیست وشخصی داره استفاده میکنه خواهشا کمک کنید بحث ابرومه خواهش میکنم کمک کنید

    • راحیل

      سلام
      انشااله همیشه مو فق و سلامت باشید و بخاطر زحماتی که میکشید ممنونیم .

    • محمود

      این حرف ها کجا بود طرف خالی بسته

    • مصطفی روشن

      سلام باعرض خسته نباشید.من مدیریک گروه درتلگرام هستم ودختری به نام عسل که ساکن استارامیباشد شروع به فحاشی زشت وناموسی کرده است درشخصی بنده به من.که عکسهای شات هم ازفحاشیحای اوگرفتم.اما برای گزارش کردن مکانی یاارگانی درتلگرام پیدانکردم.این ایدی تلگرام من هست لطفا جواب بدین ااشات ها دراختیارتون بزارم

    • فرشته بانو

      سلام.
      لطفا کمکی بدید
      من برای تبلیغ گروهم مبلغی پرداخت کردم به

    • وحید

      سلام.لطفا بگین چکار کنم اخه کدوم امنیت به کجا کی به دادم میرسه .گوشی من روزمین بود یهو برا خانومم تو تلگرام پیام رفت ازطرف من فحاشی کردن درصورتی که گوشی من دستم نبود اصلا دوبار این موضوع تکرار شده یکی این وسط داره سواستفاده میکنه چطور گیرش بیارم

    • نوروش

      سلام لطفا منو راهنمایی کنید چندی پیش تو اینستا با آقایی آشنا شدم بعد از چند روز از من شماره تلفن گرفت و زنگ زد ازم خواست برای آشنایی بیشتر عکس خودمو براش بفرستم حالا چون من با قرار ملاقات این آقا مخالفت کردم و قبول نکردم عکسم رو تو اینستا در معرض درد همه قرار داده خواهش میکنم منو راهنمایی کنید

    • سعید

      سلام.یک برنامه ی چت روم هست اسمش..... هست ومدیرش یک نزول خوریه دومی نداره ازاین راه خیلی پول به جیب زده جدیدا قیمت تمدیداشتراک روهم بالا برده توی این برنامه خیلی ها ازدختراوپسرا باهم دوست شدندومنحرف شدندبیشترچت روما فیلترشده ولی نمیدونم چرا این چت روم رو فیلترنمیکنندلطفا رسیدگی کنیدوفیلترش کنید.باتشکر.

    • زهرا 20 از اردبیل

      سلام از شما خواهش میکنم به این شبکه های مجازی بیشتر رسیدگی کنین چرا به خاطر به دقتی بعضیا بایدما هم تاوان بدیم چرا تر و خشک باید باهم بسوزن .
      خواهش میکنم باشگاه پرواز پیام نمای شبکه دو رو تعطیل نکنین خواهش میکنم .
      اگر باشگاه پرواز تعطیل بشه یعنی خودتون دامن دادین به فساد اگه واقعا میخواین کاری کنین این شبکه های مجازی رو حذف کنید که خارجیه نه فضا هایی رو که به دست یه ایرانی اداره میشه ما تا ابد از باشگاه پرواز پیام نمای شبکه دو حمایت میکنیم و از مسئولش بی نهایت متشکریم.

    • Nasiiim

      سلام خدمت شما.ی نفری هست توی تلگرام و لاین همش مزاحم میشه کلا مزاحمه پای آبروی من وسطه.بخدا نمیدونم باید چکار کنم.لطفا کمک کنید.خواهش میکنم بگید از کجا و چجوری اقدام کنم.مساله حیثیتیه.ممنونم

    • ابو الفضل

      سلام جیمیل من توست شخصی با نام اهورا هک شده و بعضی از اطلاعات شخصی من روی جیمیل هست ویک اکانت کلش لوله53میشه به من کمک کنید پسش بگیرم لطفا اگر کاری از دستتون بر میادبهم جیمیل کنید تا شماره و کل مشخصاتش رو بدم

    • hesam

      آیا عکسهای ارسالی از طریق اینستاگرام که بعدا آنهار حذف کره باشن از طریق پلیس فتا قابل پیگیری هست؟خیلی مهمه...یکی داره آبرومو میبره...لطفا جواب بدین.ممنون

    • هومن میرزای

      من یه بازی کلش داشتم امروز داستم میفروختم به یه سایت ولی دوزدین ازمن من باید چیکار کنم .....

    • somaeh

      چرادربازی ایرانی ماشین جنگی تانگونمیتوانم اطلاعتم راسیوکنم همش میگه سرورقطعه

    • وطندوست

      اگرکسی فرزندی که درخانه متولدشده وسپس به علت تنگدستی بفروشد که نه شناسنامه دارد ونه هویت ،به شخصی !جرمش چیست؟

    • وحید

      سلام ببخشید 1 گروه توی تلگرام پیدا کردم گروه اوضاش خیلی خرابه بگم چی کار میکنن وقتی که یادم می افته گریم میگیره به امامان معصومین و خدا و به قران خدا فوش میدن لطفا پیش گیری کین........

    • بهار

      سلام خسته نباشید تو رو خدا کمکم کنید یه شماره چند وقته ب من اسمس میده و منو تهدید میکنه ک عکسای منو داره و میخواد همه رو تو سایتا پخش کنه ازتو خواهش میکنم راهنمایم کنید زندگی خودمو خانوادمو بهم ریخته

    • Hossein

      با سلام در اینستا گرام یک سری افراد نسبت به افراد مجلس و مذهب توهین میکنن لطفا با این افراد برخورد قانونی کنید

    • مرصاد

      با سلام و سپاس از راهنماییتون آیا میتوان پیجی که در اینستا دلیت آکانت کرده رو از طریق پلیس فتا پیگیری کرد و فرد مورد نظر را پیدا کرد یا خیر ..لطفا راهنماییم کنین تا پیگیر شوم .با سپاس فراون

    • وحید

      من بایک نفر دوست بودم لطفا کمکم کنید وباعرض خسته نباشید به پلیس های فتا لطفا این شماره رو پیدا کنید باتشکر

    • مینا

      باعرض سلام وخداقوت به پلیس فتا،خواهش میکنم جواب سوالموبدیدلطفاخیلی برام مهمه،اگرعکس یافیلم شخصی توحافظه موبایل داشته باشیم،کسی میتونه هک کنه برداره.

    • رها

      لطفا کمکم کنین لطفا لطفا بدبخت شدم

    • بدون نام

      سلام میخام یه بی دین و ایمان رو بهتون معرفی کنم که به امام علی توهین کرده.چکار باید بکنم

    • رضا

      وای چقدر اینجا جالبه . پیامای ملتو ..... خ خخ خ خ خ خ خخ با اینا شدیم 80 میلیون؟ اون که گفته میوه فروشیرو پیگیری کنید خیلی باحاله

    • علی

      سلام خسته نباشید می خواستم یه گروه و گزارش کنم بعضی ساعات فیلم های مهتجن میزارن همراه با کانال ولی از ترس فیلتر شدن بعد زمان مشخص پاکشون میکنند خواهشا این گروهو فیلتر کنین
      ولـکـام تو

    • هدی کلاته

      من از تلگرام سایت....خرید انترنتی کردم و ازم پول کم شد ولی اون ایکنی که خریدم کار نکرد ؟؟ این یعنی تلگرام دردست چه کسانی هست که اینطور کلاهبرداری میکنن ..

    • رحیم

      سلام،منظور از کد کلاسه اداره آگاهی چیه؟

    • الهه

      سلام راستش یکی اومد پی ویم و عکسم و شمارمو برام فرستاد و هکم کرد و چون باهاش دوست نشدم من رو تهدید کرد و دوستاشو فرستاد و فشم دادن لطفا بگید چیکار کنم مرسی

    • مجید صادقی

      باسلام عکسهایی که دمور کودک آزاری درشبکه اجتماعی مباشد را چطوری میشه پیگیری کرد

    • بدون نام

      سلام وخسته نباشيد
      غرض ازمزاحمت درمورديه گروه تلگرام كه درمورد طب هوميوپاتى مشاوره ميدهد وفروش داروى هوميوپاتى انجام ميدهد
      چطورى بفهمم اين گروه ومشاورش كلاه بردارنيستندواينكه دروب هم سايت دارن )(اطفا جواب روبه ادرس إيميل بنده إرسال كنيد تشكر وسپاس

    • ترلان

      شماها چتونه که اینجا پیام میزارید
      مگه این پلیس فتاست؟
      واقعا چرا شماها اینجوری هستین

    • میثم اهوازی

      واقعا نمی دانم دوستان اصلا به محتوای نظرها دقت می کنند یا نه...؟خیلی خیلی عجیب و غریب است...از ناظر یک چت روم ده نفری شکایت کرده اند تا رفت و آمدهای مشکوک کفاشی نزدیک خانه شان!!!یکی از هک اکانت تلگرامش گفته یکی از توهین و غیره!!!
      دوستان عزیز اول نگاهی به سایت بندازید و بعد مطلب را به دقت بخوانید و نظر و کامنتی مربوط به مطلب و سایت بگذارید...
      واقعا خیلی عجیب است...

    • Ghazal

      توروخداکمکم کنید یکی تو تلگرام داره ازعکسام سواستفاده میکنه نمیدونم چ خاکی سرم بریزم از مردم شارژمیگیره خونودم بفهمن زندم نمیذارن تورقران کمکم کنید انقدگریه کردم برام جون نمونده

    • مریم

      سلام میخاستم ببینم چجوری میتونم شکایت کنم بخاطر پخش عکسم؟ یه دختر خانومی بخاطر لجو لجبازی بامن و بقول خودش انتقام داره عکس منو پخش میکنه با اکانتای مختلف منوتحدید میکنه و میگه عکسمو تو چندتا گروه و کانال گذاشته لطفا کمکم کنین خواهش میکنم راهنمایی کنین موقعیت خیلی بدی دارم...

    • علی

      یه کانال زدم میخاستم ببینم خلافه

    • بدون نام

      باسلام وخسته نباشیدودست مریزاد
      امام زمان پشت وپناه شماباد
      چون نمیخوام خانواده متوجه بشن اسم نمینویسم اگر لطف کنید یه شماره عنایت کنید ویاحضوری خدمت برسم
      چون مسئله حیثیتیه.

    • نیما

      باسلام
      کلش من هک شده لول60 خیلی براش زحمت کشیدم لطفا رسیدگی کنید بجذ کلش ایمیل و اطلاعات شخصی من هم هک شده

    • کیانوش

      سلام و عرض ادب و خسته نباشید
      هفته گذشته فردی قرار شد شش تن برنج برای بنده ارسال کند و هزینه باربری را قبل از فرستادن بار از بنده گرفت از طریق شماره حسابی که فرستاده بود واریز نمودم بحسابش.
      از طریق یکی از کانال های تلگرام باهاش اشنا شدم.
      برای پیگیری و شکایت باید به کجا مراجعه کنم
      لطفا راهنمایی کنید.

    • شاهپور

      با سلام خدمت همه دوستان عزیز

      دوستانی که براشون ایجاد مزاحمت شده تو تلگرام یا کسایی عکساشون رو بدون اجازه پخش کردن تو تلگرام

      من می تونم طرف رو براتون پیدا کنم ...

      فقط براتون هزینه داره

      برای جزئیات بیشتر تو تلگرام بهم پیام بدید در خدمتم .

      یا حق

    • علی ایرندگانی

      ۱ماه پیش ازحسابم۲ملیون کسرشده.رفتم پرینت گرفتم میبینم کافه بازاربرداشت کرده حالااصلأجوابگونیستن توروخدارسیدگی کنید

    • الی جون

      حجد

    • Asd

      با عرض سلام.
      ببخشید ۴ماه پیش یه آگهی تو کانالهای تلگرام گذاشتن که استان ها حق التدریس برای کار با اموزش و پرورش میخانن.
      تو کانال نوشته بودن که ایمیل و نام و نام خاتوادگی وشهرستان به این شماره بفرستید.شماره و یادم نیست.
      مشخصاتمو فرستادم.وبعد دو روز ی خانم بهم زنگ زد . گفت.برو جمیل تو چک کن.رفتم‌ک چک کنم.کار نمیکرد.
      بهش ک زنگ زدم.گفتم جمیلم کار نمیکنه.گفت باید ی جمیل دیگه برامون بفرستی.منم ی جمیل دیگه درست کردم.واسش فرستادم.دیگه زنگ نزد .بعد چن روز بهش زنگ زدم.بهش گفتم چیشد.گفت شهرستان تون مهاباد ظرفیتش پر شد.الان نمیتونم با جمیل ام کار کنم.چکار کنم؟؟؟؟؟؟
      ممنون میشم جواب بدید
      با تشکر پلیس فتا

    • مخمد

      بسم ال الرحمان ارحیم


      پلیس فتا خوب عمل میکنه اما غده ای دربغصی استانها مغرضانه کار میکنن مثلا زنجانیها به شهرسستهانهای همجواردیگر گیر میذن وبلاگشان را هک مبکن یک وبلاگ دیگه جور میکن وطرف را درگیر قوه قضائیه میکنن این یعنی بی اانصافیه خذا ار انها تگزره که مرا سال نود د وتا نود چهار سال ذزگیر کزذ ن باگدشت اصلاعات ودادگاه انقلاب تبرئه شدیم فقط برای حرف پوچ ما از پلیس قتا راضی هستیم که جلو سایتهابی مبتذل را گرقته اما با ازادی بیان وبعذ از بیان مردم حرف حرفهادلشلان را می تویستد وحودشان را تحلیه می کنند چتذان گیر ندهنداین حرفها به جای یر تمی خوزد به فرمایش رهبر معظم بگداریدملبت حزف دلها یشان را برنند واگر انتقادی ذازند بگویتد حتی به وزیر وزرا رئیس جمهوز وبتذه یرای ما توع بتذه اصل نطام مهم هست وولایت فقیه که خیمه محکم جکومت مقدس اسلا می ایران میباشد

      زتده باد اسلام پاینده ولایت فقیه
      مفتدر باد سپاه وارتش ایران
      سرنگون باد فتنه وفتنه گران در هرلباس ومرتبه

    • بدون نام

      ما دیشب تو دیواریک تلوزیون دیدیدیم وزنگ زدیم گوشی رو جواب دادن گفتن اگر میخوایید بیعانهبدید اگر فردا پسند نکردید پولتون پس میدیم بعد بایشماره دیگه شماره حساب دادن ما هم ۳۰۰۰۰ هزار تومن ریختیم بعد از اوندیگه گوشی رو جواب ندادن دو تاشماره هم ازشون دا م حالا یکی کمک کنه شاید برای کسان دیگر هم این کلاه برداری انجام بشه ممنون از هر کس بتونهکاری بکنه

    • Ftme

      ایا خرید از برنام شاپ گرام کار درستیه ؟!
      قانونی هست؟!

    • مرحان

      پلیس فتا در رابطه با مزاحمتهای توییتری ناتوان هست مدتی است عکس دوستم رو درتوییتر باشماره تلفن به اشتراک میگذارن باوجودیکه بارها شکایت کرده اقدانی نکرده .......اگه کسی میدونه چطور میشه پیگیری کرد راهنمایی کنه

    • نازنین زهرا

      سلام،حدود سه سال قبل بنده عکسی با لباس سنتی گرفته بودم توسط خواهرم صرفا برای نشان دادن هنر لباس در یک صفحه مجازی؛بدون رضایت من یا حتی خبر کردن،گذاشته شد، طی ایت مدت بارها،در صفحات مختلف،اینترنت عکس؛خودم را میبینم بشدت ناراحت هستم طی مدت چندبار قصد مراجعه به پلیس فتا درخواست برای حذف،عکسم را داشتم بنا؛بر اینکه باید؛شکایت بکنم خواهرم را دادگاه؛احضار میکرد این کار را،نکردم، لطفا راهنمایی بکنید چیکار کنم تا عکس از تمام صفحات حذف بشه؟

    • یگانه رمضانی

      سلام ممنون میخواستم بگم ممنون

    • بدون نام

      چن روز پیش از استان کرمان بهم زنگ زدن گفتن من پلیسم ناجا هستم از حساب یکی شما شارژ کشیدین ولی درصورتی ک من این کارو نکردم اصلا رمز کارت یا حساب یا رمز دوم طرف نداشته باشی چطوری میشه شارژ کشید هر وقتم ب اون شماره میزنگم رو فکسه ایا این کلاهبرداریه ؟ حتی کل مشخصات منو داشت

    • نادیا

      سلام ایا سایت مسیر ارمانی در رادیو فرهنگ معتبر است. من با مشاور انها که طبق گفته ی او مشاور تحصیلی است صحبت کردم و او به گفت در قبال ۴میلیون تومان که باید به حساب واریز کنم به من بسته ی درسی و مشاور تحصیلی و... می دهند ایا به نظر شما این سایت معتبر است و کلاهبر داری نمی کنند زیرا انها گفتند عکس و مشخصات و پول را واریز کنید بعد بسته را می دهند ایا این درست است.لطفا من را راهنمایی کنید..

    • بدون نام

      سلام یکی که پسوردپیجه اینستاگرام منو داشته اونو عوض کرده و کله مشخصاتم تغییر داده
      الان من باید چیکار کنم
      برای این کار میشه ازش شکایت کرد؟

    • Mahsa

      سلام من یک کانال کلاهبرداری میشناسم ک هم اکنونم دارن فعالیت میکنن از من هم پول گرفتند ولی هرکاری کردم تو سایت پلیس فتا ثبت نام نتونستم بکنم خیلی سعی کردم نشد چطور میتونم این کانال رو به پیگیری پلیس برسونم

    • دانیال

      من میخوام یه گوشی بخرم اسمش دوجی میکس سلیور اما میگن باید پول گوشی رو از طرطق اینترنت بفرسم براشون حالا نمیدونم احتمینان کنم بفرستم

    • خدادادی

      باسلام.بچه بنده هرروزناچارابایدباپیج مدرسه ازتکالیف وبرنامه فرداش مطلع بشه خدامیدونه که وقتی اینستارویخوادبازکنه مجبورم به نوعی مراقب باشم که مباداعکسهاوتبلیقات کثیفی که بازمیشه روفکروتربیت بچه تاثیرمنفی نذاره.بچست دیگه نادانوبیتجربه.امریست طبیعی پس اگرپلیس فتااینقدربراین امراحاطه داره جلوی اینهاروبگیره که این پیجهای کثیف راحت به بچه کلاس ششم درخواست فالوبده وبرندکثافتکاریرو اینقدرراحت توضیح بده وتیلیغ کنه.تابفهمن که اینجورتبلیغهاجای خودشوداره.

    • زهرااسماعیلی

      گاهی وقتا یه سریا از سر لج تهدید میکنن به نظر من پلیس فتا نباید به همه رسیدگی کنه راستی یه سوال اگه کسی رمز پیجت رو داشته باشه و واردش بشه پلیس فتا میتونه شناسایی کنه (هک نیست فقط با رمز) و اگه آره چه اطلاعاتی رو به شاکی میده؟

    • رضا

      یکیم شارژ مو دزدیده اینم شمارش لطفا رسیدگی کنید09358471935

    • امید خیری

      سلام
      من امروز یک اکانت کلش خریداری کردم به قیمت ۶۰۰۰۰۰ریال
      پول رو فرستادم اما جیمیل و رمز را نفرستاد چه کنم
      خواهش میکنم کمک کنید

    • _محمد

      سلام. من سایت دیوار فروش اینترنتی دارم. یه نفر ازم خرید کرد و ماشین فرستاد اجناس رو تحویل گرفت و از فیش واریزی یه عکس برام فرستاد. حالا فهمیدم فیش تقلبیه و پولی به حسابم واریز نشده. فقط یه شماره تلفن ازش دارم که اونم ممکنه خاموش کنه. چکار کنم. لطفا راهنمایی کنید

    • ندا

      سلام.من یک برنامه برای پخش موسیقی ازبازاردانلودکردم الان که واردبرنامه میشم مینویسه که به برنامه اجازه بدیدبه عکس هاواطلاعات داخل گوشیت دسترسی پیداکنه اجازه بدم یانه لطفاراهنمایی کنیدممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج