۲۲۲۶۷۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

راهنمای زندگی و تحصیل در خارج از ایران

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

این کشور به عنوان یکی از کشورهای نزدیک به مرزهای شمالی ایران، در سه دهه اخیر با استقبال دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در خارج از کشور مواجه شده است.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین





برترین ها: مجله اینترنتی برترین ها قصد دارد سلسله مقالاتی درباره فرآیند اخذ پذیرش در مقاطع عالی تحصیلی در کشورهای مختلف جهان را برای مخاطبان خود ارائه کند. این مقالات تلاش دارد تا به صورت عملی و مصور، اصول و مبانی فرآیند اقدام برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه های مختلف جهان را آموزش دهد.

با توجه به اشتیاق گسترده جامعه جوان ایران برای کسب تجربه تحصیل و تحقیق در مقاطع عالی در دانشگاه های آسیا، اروپا و آمریکا و تخصصی بودن این موضوع، بخش سبک زندگی برترین ها هر هفته موضوعات مختلف مربوط به این فرآیند را به جامعه مخاطبان عزیز سایت ارائه می کند. امیدواریم مخاطبان برترین ها و کلیه عزیزانی که این محتواها را مشاهده می کنند، به راحتی بتوانند خود و دیگران را در امر پذیرش تحصیلی و اخذ بورسیه یاری دهند.


راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

کشور اوکراین، با وجود چالش‌های اخیری که با آن رو به رو بوده است، به دلیل هزینه‌های پایین تحصیلی و قابلیت‌های علمی نشأت گرفته از سیستم آموزشی روسیه، مقصدی برای شماری از ایرانیان جهت تحصیل در رشته‌های پزشکی، دندان پزشکی و حتی هوا فضا در دو دهه اخیر شده است.

در سلسله گفتارهای مربوط به معرفی فرصت‌های تحصیلی در خارج از کشور، تا کنون نکته‌های زیادی درباره اصول و مبانی فراهم کردن بسترهای لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی و گرفتن بورسیه، معرفی و بررسی شد که از طریق لینک بالا، قابل دسترس می‌باشد. معرفی فرصت‌های تحصیلی در کشورهای مختلف اروپا، از هلند، فنلاند، آلمان و فرانسه گرفته تا لهستان و مجارستان و اسپانیا در جنوب قاره سبز، در چند ماه اخیر مورد نظر پرتال برترین‌ها بوده است که خوشبختانه با استقبال خوب کاربران گرامی سایت نیز مواجه شده است.

هزار نکته ای که تا کنون برای معرفی فرصت‌های تحصیلی و زندگی در ده‌ها کشور مختلف اروپا، مورد بحث و بررسی قرار گرفت، فرصت‌های خوبی را برای ارتقای سطح آگاهی و دانش متقاضیان تحصیل در خارج از کشور فراهم می‌کند. امروز، به معرفی فرصت‌های تحصیلی در کشور اوکراین می‌پردازیم که در چند سال اخیر با جنگ‌های داخلی در مرزهای شرقی خود مواجه بوده است.

این کشور به عنوان یکی از کشورهای نزدیک به مرزهای شمالی ایران، در سه دهه اخیر با استقبال دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در خارج از کشور مواجه شده است. اگر چه زبان روسی و سطح رفاه ضعیف این کشور در قیاس با کشورهای اروپایی قابل مشاهده نیست و از عوامل منفی برای جذب دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در خارج از کشور است، اما این دو فاکتور هم نتوانسته است از جذب شمار قابل توجهی از ایرانیان مشتاق در این کشور صنعتی با دانشگاه‌های بسیار قدیمی بکاهد.

هزینه تحصیل پایین به نسبت کشورهای شمال اروپا، موضوعی است که دانشجویان را به تحصیل در این کشور به خصوص رشته‌های مهندسی و پزشکی، ترغیب می‌کند. یکی از راههای شناخت آموزش عالی اوکراین، بررسی کمیت وکیفیت دانشمندان، محققین و شخصیت‌های مختلف فرهنگی و علمی برخاسته از نظام عالی این کشور است که نقش بسزایی در پیشرفت و ترویج دانش بشری داشته‌اند. اما بحران سیاسی این کشور سبب شده است تا طبق آمارهای غیر رسمی، شمار دانشجویان ایرانی فعال به تحصیل در این کشور از 1000 نفر کاهش یابد. موردی که باید مد نظر علاقمندان به تحصیل در این کشور باشد.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

توجه

نکته ۸۲۴: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارزیابی مدارک دانشگاهی صادر شده در مقاطع تحصیلی پزشکی در دانشگاه‌های اوکراینی که در زیر ارائه می‌شود، مشروط است و از دانشجویان خواسته شده است تا حتی الامکان دانشگاه‌های دیگر را انتخاب کنند:

دانشگاه دولتی کیف (بوگومولتس)

Bogomolets National Medical University

آکادمی تخصصی پزشکی کیف ( Kyiv Medical Academy of Post-Graduate Education ( P.L. Shupyk

نکته ۸۲۵: تحصیل پزشکی By Research در کلیه دانشگاه‌های اوکراین، مورد تأیید وزارت بهداشت نیست.

نکته ۸۲۶: برای کلیه افرادیکه از تاریخ اول سپتامبر ۲۰۰۵ تحصیل خود را در یکی از دانشگاه‌های معتبر اعلام شده در کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین، ارمنستان و آذربایجان آغاز می‌نمایند، در صورتی که فقط مدرک اوردیناتوری یا اسپیرانتوری داشته باشند ملزم به شرکت در امتحان علوم پایه و طی سایر مراحل اعلام شده قبلی می‌باشند و در صورت داشتن مدرک اوردیناتوری و آسپیرانتوری امتحان علوم پایه حذف می‌شود.

نکته ۸۲۷: دانش‌آموختگان مقاطع تخصصی رشته‌های پزشکی دانشگاه‌های معتبر اعلام شده در کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان پس از انجام مراحل ارزشیابی مدرک مقطع عمومی جهت ارزشیابی مقطع تخصصی مکلف به شرکت در امتحانات ورودی دستیاری پزشکی و در صورت کسب ۶۰% نمره بالاترین نمره اخذ شده در امتحان پذیرش دستیاری مدرک تخصصی مورد ارزشیابی و کسری دوره تخصصی جهت تکمیل دوره تعیین خواهد شد.


نکته 828: مدرک دانش‌آموختگان مقطع Ph.D رشته‌های داروسازی، علوم پایه پزشکی و بهداشت پس از انجام مراحل ارزشیابی مدرک مقطع قبلی (لیسانس، فوق‌لیسانس و یا دکترای عمومی گروه پزشکی) بر اساس سیستم نظام آموزشی بصورت دکترای پژوهشی یا دکترای تخصصی ارزشیابی خواهد شد.

نکته 829: با توجه به طول و عرض دوره‌های تخصصی (بالینی، غیر بالینی و Ph.D) در دانشگاه‌های کشورهای روسیه، بلاروس، اوکراین، آذربایجان، ارمنستان و عدم همخوانی با دوره‌های تخصصی داخل کشور، امکان انتقال دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های تخصصی علوم پزشکی از دانشگاه‌های کشورهای مذکور به دانشگاه‌های داخل کشور وجود ندارد

نکته 830: اولین موضوعی که برای تحصیل در کشور اوکراین باید به آن توجه کنید، فاکتور زبان روسی و زندگی در شرایط سخت و سرما می‌باشد. این دو فاکتور، تأثیر زیادی در فرآیند تحصیل و زندگی شما دراین کشور خواهد داشت. زبان روسی، زبان خیلی مهمی در دنیای صنعت و کسب و کار و پزشکی نیست. اما در کشورهای همجوار اوکراین مانند روسیه و بلاروس، زبان روسی جایگاه مهمی دارد. اما نباید انتظاری که از زبان انگلیسی یا فرانسوی دارید، از زبان روسی داشته باشید.

زبان روسی، به جز در این چند کشور، مخاطب و کاربرد چندانی ندارد و اگر شما به زبان روسی تحصیل کنید، حتماً نیاز دارید که برای ارتباط با اساتید و دانشگاه‌ها و مجلات و مراکز صنعتی و تحقیقاتی غربی، زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرید.

بنابراین تنها در صورتی که واقعاً علاقمند به زبان روسی و تحصیل دراین کشور هستید، این زبان و این کشور را انتخاب کنید. مساله سرمای اوکراین نیز، برای زندگی چند ساله در این کشور در نظر داشته باشید. سرمای زیر صفر چند ماهه، قطعاً برای کسانی که از مناطق مرکزی و جنوبی کشور قصد تحصیل در این کشور را دارند، مشکل ساز است. اما همه این‌ها، برای مشتاقان علم و تحصیل، مساله ای مهمی نیست. هدف، چیز دیگری است. شاید برای متقاضیان تحصیل در کیف (پایتخت اوکراین)، انجام یک سفر 1 یا 2 هفته ای به این شهر زیبا و بررسی شرایط مختلف آن، پیش از اخذ پذیرش، خالی از لطف نباشد. اخذ ویزای اوکراین نیز، اصلاً خست نیست.


نکته ۸۳۱: اگر علاقمند به تحصیل در اوکراین هستید، به این موضوع توجه کنید که برخی از مؤسسات و دانشگاه‌های این کشور، برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، مورد تأیید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم نیست. برای اطلاع از این مورد، همواره به پرتال این وزارتخانه مراجعه کنید و اطلاعات نهایی را کسب کنید.

در صورتی که علاقمند به تحصیل در مقاطع پزشکی هستید، پیش از عزیمت از صلاحیت دانشگاه‌های پزشکی این کشور طبق آخرین سیستم ارزیابی وزارت بهداشت ایران، اطلاع حاصل کنید. عدم آگاهی بر این موضوع، سال‌ها تحصیل شما را بی فایده یا با مشکلات عدیده ای جهت تأیید مدارک تحصیلی و اخذ پروانه اشتغال، مواجه خواهد کرد.


نکته 832: متقاضیان تحصیل در کشور اوکراین، اصلاً نیازی به ارائه مدارکی مانند جی آر ای‌ای و جی مت نیستند. اما
اگر در دوره ای‌ که مشترک بین دانشگاه‌های اوکراین و دیگر دانشگاه‌های اروپا برگزار می‌شود، چنین مدرکی از شما درخواست شد، قبلاً در این باره توضیح داده‌ایم و به بخش جی ار ایی و جی مت مراجعه کنید.

نکته ۸۳۳: اکثر دانشگاه‌های اوکراین، از دانشجویان دکترا، پیش از دریافت پذیرش تحصیلی، درخواست می‌کنند تا موضوعی که قصد دارند در این کشور به عنوان موضوع پایان نامه دکترا کار کنند، به صورت خلاصه و مکتوب، به همراه مدارک مورد نیاز پذیرش ارسال کنند. حتی اگر در زمان پذیرش چنین سندی از مشاء درخواست نشود، به محض ورود و تعیین استاد راهنما، چنین موضوعی باید در دستور کار شما باشد. طریق نوشتن بیانیه هدف را قبلاً توضیح دادیم. بعضاً، صحت مدارک صادر شده از دانشگاه‌های اوکراین، باید به تأیید نظام آموزش عالی روسیه برسد. به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

نکته ۸۳۴: اوکراین نیز مانند هر کشور دیگری در دنیا، برای متقاضی تحصیل در خارج از کشور که تجربه زندگی و تحصیل دران را ندارد، جای ناشناخته ای هست. برای کسب اطلاعات بیشتر و کافی، راه‌های زیادی وجود دارد که یکی از آن ها، ارتباط با فارغ التحصیلان و دانشجویان شاغل به تحصیل دراین کشور است که خوشبختانه شمار زیادی از ایرانیان عزیز در دانشگاه‌های معتبر این کشور، مشغول به تحصیل هستند. روش ارتباط را، قبلاً در نکته‌های قبلی توضیح دادیم.

نکته ۸۳۵: در کشور اوکراین نیز، بورسیه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های دولتی و خصوصی برای مقاطع مختلف و رشته‌های گوناگون ارائه می‌شود. دسترسی به این منابع هم از طریق سایت دانشگاه‌ها و هم از طریق پرتال‌های بین‌المللی امکان پذیر است. این منابع معتبر بورسیه های تحصیلی در اروپا را همواره بررسی بفرمایید. پیش تر، بیش از ۱۰ سایت در این حوزه معرفی شد ک مناسب است سایت‌های تکمیلی را نیز بررسی کنید.

نکته ۸۳۶: دانشگاه‌های اوکراین، بر خلاف دانشگاه‌های شمال اروپا و سوییس و حتی امریکا، معدل خیلی خوب برای پذیرش نیاز دارند و به متقاضیان با حداقل نمره نیز، پذیرش می‌دهند. اما اگر واقعااز معدل پایینی رنج می‌برید، گفتاری که درباره راهکارهایی برای متقاضیان تحصیل با معدل پایین ارائه شده است را، مجدداً مطالعه کنید.

نکته ۸۳۷: اگر قصد دارید از طریق مؤسسات اعزام دانشجو، برای سفر به اوکراین اقدام کنید، از مؤسسات مورد تأیید وزارت علوم استفاده کنید و از پرتال‌های مجازی بدون مجوز، اجتناب کنید. scholarship.saorg.ir مراجعه کنید.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

نکته ۸۳۸: دانشگاه‌های اوکراین از طریق پرتال www.mon.gov.ua قابل مشاهده می‌باشند. این پرتال، سایت رسمی وزارت علوم و آموزش این کشور می‌باشد که فهرست دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی معتبر خود را ذکر کرده است.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

نکته ۸۳۹: از طریق آدرس زیر نیز می‌توانید به فهرست بیش از ۱۰۰ دانشگاه این کشور در زمینه مختلف تحصیلی، دسترسی پیدا کنید. این آدرس، کمک زیادی برای پیدا کردن سریع دانشگاه‌ها در رشته‌های مختلف به شما دارد.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

نکته ۸۴۰: بر اساس اعلام پرتال study۲۰۰۰.com، رشته‌های پزشکی، دانشگاه‌های زیر در اوکراین معرفی می‌شود:

دانشگاه ملی پزشکی بوگامولتس کیف اوکراین! TOP UNIVERSITY

دانشگاه بوگامولتس اوکراین، برنده جایزه نوبل در زمینه نوآموزی های جراحی چشم، یکی از معتبرترین دانشگاه‌های پزشکی اوکراین در زمینه رشته‌های پزشکی، تخصص‌های پزشکی، دندانپزشکی، جراحی و تخصص‌های دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و …

آکادمی تخصصی علوم پزشکی کیف شوپی کا

آکادمی تخصص علوم پزشکی کیف شوپی کا، ارائه دهنده کلیه تخصص‌های پزشکی، دندانپزشکی

دانشگاه علوم پزشکی لووف اوکراین! TOP UNIVERSITY

معتبرترین و سطح بالاترین دانشگاه علوم پزشکی اوکراین، با رتبه ۷۰۰ جهانی جزو ۱۰۰۰ دانشگاه برتر پزشکی دنیا می‌باشد، تحصیل در این دانشگاه به خاطر سختگیری‌های شدید بسیار مشکل می‌باشد، مدرک این دانشگاه همانند دانشگاه‌های دیگر پزشکی اوکراین مورد تأیید آمریکا و اروپا می‌باشد و مدرک این دانشگاه اعتبار ویژه ای در دنیا دارد.

دانشگاه پزشکی دانتسک اوکراین! TOP UNIVERSITY

دانشگاه پزشکی دانتسک اوکراین با رتبه جهانی ۶۰۰ جزو ۱۰۰۰ دانشگاه برتر پزشکی دنیا می‌باشد، همانند دانشگاه لووف به علت سخت گیری‌های شدید مدرک آن به صورت جهانی مورد تأیید است.

دانشگاه علوم پزشکی خارکف

دانشگاه علوم پزشکی خارکف، تحصیل در اوکراین رشته‌های پزشکی به ۳ زبان انگلیسی، روسی، اوکراینی

دانشگاه علوم پزشکی پولتاوا اوکراین

دانشگاه علوم پزشکی پولتاوا اوکراین، تدریس به سه زبان انگلیسی، روسی و اوکراینی، در کلیه رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی

دانشگاه پزشکی کریمه اوکراین

در حال حاضر به خاطر ضمیمه شده به خاک روسیه این دانشگاه در دسترس نمی‌باشد.

دانشگاه پزشکی لوگانسک اوکراین

دانشگاه علوم پزشکی لوگانس اوکراین، ارائه دهنده رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی

دانشگاه پزشکی ایوانوفرانکو اوکراین

دانشگاه علوم پزشکی ایوانوفرانکو در شهر ایوانوفرانکو کشور اوکراین

دانشگاه دارو سازی خارکف اوکراین

دانشگاه تخصصی داروسازی در شهر خاکف کشور اوکراین به سه زبان انگلیسی، روسی و اوکراینی

دانشگاه پزشکی وینیتسیا اوکراین

دانشگاه علوم پزشکی وینیتسا در شهر وینیتسا اوکراین

دانشگاه پزشکی چرنیگیو (بوکووینییان)

دانشگاه علوم پزشکی چرنیگو، در شهر چرنیگو مشهور به بوکووینیان، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پرستاری به سه زبان انگلیسی، روسی و اوکراین


راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین
(تصویری از دانشگاه پزشکی بوگامولتس کیف)

طبق اعلام سایت، دانشگاه‌های فنی و مهندسی زیر برای متقاضیان تحصیل در این کشور معرفی می‌شود:

دانشگاه فنی و مهندسی کیف (کاپیی)

دانشگاه کاپیی اولین دانشگاه فنی و مهندسی در اوکراین بود که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران واقع گردید. خوابگاه دانشگاه در یک ساختمان ۱۲ طبقه و اتاق‌ها ۲ و ۳ تخته و ۸۰۰-۷۰۰ متر با دانشگاه فاصله دارد و به دلیل قدمت دانشگاه، خوابگاه کمی قدیمی است. این دانشگاه در آدرس http://kpi.ua/en/home در دسترس می‌باشد.


راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین
دانشگاه هوا و فضای (کیف) (نایو)

این دانشگاه معروف‌ترین دانشگاه علوم هوایی اوکراین تأسیس ۱۹۳۳ و عضو ایکایو و باشگاه‌های هوایی اروپا و کانادا و دارای رتبه سوم دانشگاه‌های علوم هوا و فضای اروپا و در حال حاضر رتبه ۲۱۲۴ جهانی را به خود اختصاص داده است.

دانشجویان در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا می‌توانند تحصیل کنند. زبان تدریس: روسی و در بعضی از رشته‌ها به زبان انگلیسی است. رشته‌هایی که به زبان انگلیسی آموزش داده می‌شوند:

اکولوژی، علوم کامپیوتر، مهندسی انرژی، مهندسی الکترونیک؛ مهندسی رادیو الکترونیک، سیستم‌های کامپیوتری و کنترل و اتوماتیک، مهندسی کامپیوتر، ساخت، هوا و فضا، اتوماسیون و فناوری جامع کامپیوتر
خوابگاه در یک ساختمان ۹ طبقه واقع شده است و فاصله خوابگاه با دانشگاه و کالج ۸۰۰-۷۰۰ متر می‌باشد و هزینه خوابگاه ماهیانه ۵۰-۱۲۰ متغیر است. این دانشگاه درنشانی www.nau.edu.ua قرار دارد.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

نکته ۸۴۱: اوکراین برای تحصیل در رشته‌های اقتصاد، مدیریت، فلسفه، علوم سیاسی و حقوق، با استقبال ایرانیان مواجه نشده است و پیشنهاد می‌کنیم برای تحصیل دراین نوع رشته‌های علوم انسانی، کشورهای دیگر اروپا مانند لهستان یا فرانسه را انتخاب کنید.

نکته ۸۴۲: در صورتی که علاقمند به تحصیل در این کشور در زمینه‌های هوا و فضا و حتی خلبانی هستید، اعتبار مدارک اخذ شده را با مراکز رسمی کشور مانند سازمان هواپیمایی کشوری چک کنید تا در صورت علاقمندی به کار در نهادهای دولتی کشور، با مشکل رو به رو نشوید.

نکته ۸۴۳: هزینه‌های تحصیل در اوکراین، بین ۵۰۰ دلار تا ۱۵۰۰ دلار در ماه، بستگی به نوع زندگی دانشجو و شهر محل اقامت، متفاوت است. اما با توجه به افزایش نرخ ارز در سال‌های اخیر، این هزینه‌ها خیلی کم نیست.

نکته ۸۴۴: دانشجویان پس از ورود به اوکراین، به مدت یکسال در دوره مقدماتی زبان روسی (پادفکت) مشغول به تحصیل می‌شوند. (این دوره را می‌توان به صورت فشرده ۶ ماهه و یا بصورت طولانی تر یعنی یکسال و نیم گذراند.) دانشجویان می‌بایست به محض ورودبه کیف، گذرنامه خود را تحویل دانشگاه داده تا اقامتشان ثبت گردد. (در غیر اینصورت شامل جریمه می‌گردند) و نیز می‌بایست گذرنامه و مدارک اقامت را همیشه به همراه داشته باشند. دانشجویان باید ۲ هفته قبل از اینکه اقامتشان پایان یابد گذرنامه خود را برای تمدید اقامت به دانشگاه تحویل دهند، در غیر اینصورت شامل جریمه یا دیپورت خواهند گردید.


نکته 845: هزینه دانشگاه‌های کیف با خوابگاه سالیانه حدوداً بین 3 هزار تا 64 هزار دلار امریکا است. یکی از مزایای تحصیل در کشور اوکراین، مخصوصاً در غرب این کشور، هزینه مناسب دانشگاه‌ها است و همچنین برخی از دانشگاه‌های اوکراین از لحاظ علمی در جهان رتبه‌های بالایی دارد. خوابگاه‌های دانشگاه‌های اوکراین، نسبتاً مرتب و امنیت کاملی دارد و از نظر تجهیزات آزمایشگاهی و کتابخانه و آموزشی عملی بسیار مجهز و پیشرفته‌اند و امکانات بسیار خوبی در اختیار دانشجویان قرار می‌دهند.


نکته ۸۴۶: سایت http://www.ukraine-accommodation.com پرتال خوبی برای پیدا کردن مکان اقامت و دریافت اطلاعات عمومی برای زندگی در این کشور است. سایت.dobovo.com نیز پیشنهاد می‌شود.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

در این سایت http://www.studyinukraine.org می‌توان درباره تحصیل در این کشور، اطلاعات خوبی بدست آورد و راهنمایی دریافت کرد. این سایت، مملو از اطلاعات خوب و ارزشمند و به روز می‌باشد.

راهنمای فرصت‌های تحصیلی در اوکراین

نکته ۸۴۷: سفارت ایران در اوکراین www.iranembassy.com.ua و سفارت اوکراین در ایران iran.mfa.gov.ua/fa، همواره مراجع خوبی برای کسب اطلاعات موثق برای متقاضیان تحصیل در این کشور است.

ویدئوهای زیر می‌تواند راهنمای خوبی باشد:






پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج