۲۲۳۱۶۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۱۰ لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر ۲۰۱۵

شاید یکی از سخت ترین کارها انتخاب لپ تاپ باشد؛ آن هم در این بازار متنوع و با رقابت های تنگاتنگی که میان طراحان و شرکت های سازنده کامپیوتری وجود دارد. در حال حاضر بازار لپ تاپ های اولترابوک و هیبریدی بسیار داغ است.

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015




هفته نامه عصر ارتباط - معصومه علی گل: شاید یکی از سخت ترین کارها انتخاب لپ تاپ باشد؛ آن هم در این بازار متنوع و با رقابت های تنگاتنگی که میان طراحان و شرکت های سازنده کامپیوتری وجود دارد. در حال حاضر بازار لپ تاپ های اولترابوک و هیبریدیی بسیار داغ است. این دو مدل، به دلیل سب بودن و همچنین قیمت مناسب کاربران زیادی را در سطح جهان به سوی خود جذب کرده اند. در این مطلب قصد داریم 10 لپ تاپ اولترابوک و هیبریدی را که در سطح جهان از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده اند معرفی کنیم.

HP Stream 11

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

این لپ تاپ سبک و مقرون به صرفه برای قشر محصل طراحی شده است. اندازه نمایشگر متوسط آن ۱۱.۶ اینچ و وضوح تصویر آن ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است. وب کم HD مناسب برای گفتگوی تصویری، صفحه کلید خوب و اسپیکرهای باکیفیت از دیگر ویژگی های مثبت این لپ تاپ HP به شمار می آیند. پردازنده ۲.۱۶ گیگاهرتزی (Celeron N۲۸۴۰) اینتل در کنار یک رم دو گیگابایتی قرار گرفته است؛ بنابراین از این لپ تاپ می توان برای کارهای سبکی همچون وب گردی، پردازش واژگان و تماشای فیلم های HD بهره برد. باتری آن حدود شش ساعت ماندگاری شارژ دارد.

Toshiba Cheromebook۲

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

این لپ تاپ Chromebook ۱۳.۲ اینچی از یک نمایشگر با کیفیت ۱۰۸۰p IPS تشکیل شده که در میان سایر کروم بوک ها کمتر دیده می شود. وزن لپ تاپ ۱.۳ کیلوگرم، حجم رم و حافظه فلش آن به ترتیب ۴ و ۱۶ گیگابایت است. درخصوص پورت های لپ تاپ، می توان به دو پورت USB، یک عدد HDMI و کارت SD اشاره کرد. باتری با ماندگاری شارژ ۹ ساعت یعنی کاربر می تواند بخش زیادی از روز را با لپ تاپ سپری کند. طراحی خوب بدنه، صفحه کلید و ترک پد آن یک قدم جلوتر از رقبای خود قرار دارد.

Asus Zenbook UX۳۰۵

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

یک اولترابوک فوق سبک که ۱۱ ساعت ماندگاری شارژ دارد. این لپ تاپ فوق باریک با ضخامت ۱۲.۳ میلیمتر با وجود ظرافت، از سه پورت USB۳.۰، کارتخوان SD و میکرو HDMI تشکیل شده است. لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی با نمایشگر ۱۰۸۰p IPS دقیقا هم سطح Lenowo Think Pad X۱ Carbon که پنل ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسلی دارد نیست اما هنوز هم تصویر شفاف و زاویه دید خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. پردازنده ConeM-۵Y۱۰c اینتل برای وب گردی، تماشای فیلم و بازی های متوسط مناسب است.

DellXPS ۱۳۲۰۱۵

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

این لپ تاپ در حال حاضر یکی از لپ تاپ های ظریف و سبک بازار به شمار می آید. در واقع دل، یک لپ تاپ ۱۳ اینچی طراحی کرده است. چیدمان کلیدها خوب بوده و به نور پس زمینه مجهز شده اند. برخی مدل ها از نمایشگری با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ IPS و برخی دیگر از نمایشگر صفحه لمسی ۱۸۰۰×۳۲۰۰ پیکسلی تشکیل شده اند. درخصوص پردازنده هم دو مدل Corei۵-۵۲۰۰U یا Intel ۵۵۰۰U-Corei۷ وجود دارند. علاوه بر انجام کارهای روزانه، ویرایش فیلم و انجام برخی بازی ها نیز با این سیستم امکانپذیر است. طول عمر باتری آن ۱۱ ساعت است.

MacBookPro۱۳-inch۲۰۱۵

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

مک بوک پرو ۱۳ اینچی اپل، به دو دلیل شهرت خوبی دارد؛ یکی به دلیل وجود ترک پد جدید Force Touch که براساس شدت فشار واکنش نشان می دهد و دوم به دلیل برخورداری از نمایشگر استثنایی، دقیق، شفاف و پروضوح ۱۶۰۰×۲۵۶۰ IPS است که ۱۳.۳ اینچ اندازه دارد. این می تواند خبر خوبی برای ویرایشگرهای عکس و فیلم و گیمرهای بازی های سبک باشد. پردازنده دو هسته ای Intel Corei۵ ۲.۷ گیگاهرتز سرعت چرخش دارد. از نظر ظاهری کاملا شبیه مدل قبلی خود طراحی شده است.

Surface Pro۳

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

یک لپ تاپ هیبریدی ویندوزی که یک صفحه کلید جدانشدنی و یک نمایشگر ۱۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۱۶۰ پیکسل دارد. این لپ تاپ که مدل های مختلف آن از پردازنده های iv/IntelCorei۳/i۵ تشکیل شده اند، سومین نسل تبلت Surface Pro به شمار می آید؛ سیستمی که همچون یک لپ تاپ واقعی عمل می کند. نمایشگر بزرگ آن، عمل تایپ را راحت تر کرده است. به مدد وجود پایه، زاویه دید نمایشگر را همچون نمایشگر یک لپ تاپ می توان تنظیم کرد.

Surface ۳

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

یک سیستم هیبریدی مقرون به صرفه با وضوح تصویری ۱۲۸۰×۱۹۲۰ پیکسل. مدت زمان نگهداری شارژ این لپ تاپ ۱۰.۸ اینچی حدود ۹ ساعت است. Surface ۳ کوچکتر و سبکتر از برادر بزرگتر خود Surface Pro ۳ است اما از نظر عملکرد کاملا شبیه هم هستند. حتی به دلیل کوچک بودن و حمل راحت، کارآمدتر نیز به شمار می آید. نمایشگر را در سه حالت می توان تنظیم کرد.

MacBook Pro, Retina Display ۱۵-inch (۲۰۱۴)

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

این لپ تاپ با داشتن نمایشگر IPS رتینایی که ۱۵.۴ اینچ اندازه و ۱۸۰۰×۲۸۸۰ پیکسل وضوح تصویر دارد، یکی از لپ تاپ های خوب ویرایش فیلم محسوب می شود.
اپل در این سیستم از پردازنده چهار هسته ای Corei7 اینتل استفاده کرده است. کارت گرافیکی آن نیز از نوع Inter Iris Pro است که چندان باب دل گیمرها نیست اما کاربران معمولی می توانند برای انجام بازی های سبک به آن دل خوش کنند. همچون بسیاری از مک بوک پروها این سیستم نیز از رم هشت گیگابایتی پشتیبانی می کند.

MacBook12-inch (2015)

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

یک سیستم خوب ۱۲ اینچی با نمایشگری که ۱۴۴۰×۲۳۰۴پیکسل وضوح تصویر دارد. این سیستم و Dell XS۱۳ ۲۰۱۵ جزو سیستم های خوش سیمای بازار به حساب می آیند. مک بوک ۲۰۱۵ اپل فقط ۱۳.۱ میلیمتر ضخامت و ۹۲۳ گرم وزن دارد.

به جز یک هدفون و USB-C جدید، سایر پورت ها حذف شده اند. از جمله ویژگی های این سیستم، صفحه کلید «پروانه»ای است که فاصله کلیدها را به هم نزدیکتر کرده و همچنین وجود ترک پد Force Touch است. پردازنده Intel Core M قدرت و سرعت مک بوک ۲۰۱۵ را در حد مک بوک ایر سه یا چهار سال پیش پایین آورده است. طول عمر باتری ۹ ساعت است.

Allenware ۱۵

10 لپ تاپ هیبریدی و اولترابوک برتر 2015

یک سیستم قدرتمند، سنگین وزن (۳ کیلوگرم) و غول پیکر که مخصوص گیمرها طراحی شده است. نمایشگر ضد انعکاس، با کیفیت و دقیق ۱۰۸۰×۱۹۲۰ IPS آن را که زاویه دید خوبی هم دارد می توان به یک پنل صفحه لمسی ۲۱۴۶×۳۸۶۰ پیکسل ارتقا داد. اسپیکرها صدای قوی و شفافی دارند اما صدای باس آن برای چنین لپ تاپ بزرگی کمی ضعیف است.

این سیستم به پردازنده Intel Corei۵-۴۲۱۰H رم هشت گیگابایتی، کارت گرافیکیی Nividia GeForce GTX ۹۶۵M و درایو سخت یک ترابایتی مجهز شده است. ترک پد و صفحه کلید هر دو از نور پس زمینه قابل تغییر برخوردارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج