جاباما
۲۲۳۳۳۱
۵۰۵۸
۵۰۵۸
پ

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

حتما خانه شما هم پر از صندل های قدیمی است. حال که فصل تابستان فرا رسیده، احتیاج ما به این صندل ها هم بیشتر می شود اما بیایید به جای این که به خرید صندلی تازه فکر کنید، صندل های قدیمی خود را بر دارید و با کمی خلاقیت به آنها ظاهری زیبا دهید.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید
برترین ها: حتما خانه شما هم پر از صندل های قدیمی است. حال که فصل تابستان فرا رسیده، احتیاج ما به این صندل ها هم بیشتر می شود اما بیایید به جای این که به خرید صندلی تازه فکر کنید، صندل های قدیمی خود را بر دارید و با کمی خلاقیت به آنها ظاهری زیبا دهید. برای این کار تنها چند دقیقه زمان لازم است و مهمتر این که لازم نیست پولی برای آن بپردازید. راههای زیادی برای نو و زیبا کردن صندل هایتان وجود دارد که ما در اینجا تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.

1. شما می توانید با کمی احتیاط، روی صندل هایتان را با فواصل یکسان ببرید و پارچه ای رنگی را مطابق شکل از آن رد کنید. هر زمان هم که از طرح و رنگ آن خسته شده اید، می توانید پارچه ای جدید را جایگزین آن کنید.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

۲. اگر نمی خواهید جایی از صندل تان را سوراخ کنید، به جای آن می توانید پارچه یا کامواهای رنگی را به دور بندهای آن بپیچید. فقط برای راحتی پاهایتان، حواستان به جنس پارچه ای که انتخاب می کنید، باشد.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

۳. یک چسب مخصوص پارچه بخرید و با استفاده از چسب های تفنگی یا حرارتی طرح مورد علاقه خود را به روی صندل بچسبانید. حتی می توانید از رنگ های مختلفی استفاده کنید، این کار هزینه زیادی نخواهد داشت کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

۴. هنگامی که بیرون از منزل هستید، اگر چشم تان به گلهای مصنوعی افتاد، آنها را بخرید. اگر گل هایی که انتخاب کرده اید کوچک هستند، می توانید چند تا از آنها را روی صندل تان بچسبانید، اما اگر گل بزرگ را پسندیدید، یک عدد از آن را وسط صندل قرار دهید. با این شیوه صندل شما ظاهری تابستانه پیدا خواهد کرد.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

۵. اگر می خواهید صندل تان زیر نور آفتاب بدرخشید و ظاهری متفاوت داشته باشد، دور آن را با اکلیل بپوشانید. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید، مقداری چسب و الکیل است.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

۶. اگر جنس بندهای صندل تان پارچه ای است می توانید تعدادی دکمه روی آن بدوزید. احتیاجی نیست برای خرید آنها به خارج از خانه بروید، حتما در خانه شما دکمه های کهنه و قدیمی یافت می شود.

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید

۷. اگر زنجیری غیر قابل استفاده دارید، آن را به اندازه بندهای صندل تان کوتاه کنید و روی اش بچسبانید. زیباست، این طور نیست؟

صندل های قدیمی خود را این گونه نو کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج