کد خبر: ۲۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۳۳۳۸۸
تعداد نظرات: ۵۶ نظر
 



مراحل درس خوندن دانشجوی ایرانی!


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵۶
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
84
جالبه که هر ترم هم همین حالت تکرار میشه
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
آخه اول هر ترمم میگیم دیگه از این ترم مثل بچه ی آدم میشینم درس می خونم
ولی آخر ترم روز از نو ...
نظر meshki push
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
رها نه
miduni terme badesh marahelesho jabeja anajam midim
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
یعنی چطوری مشکی پوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من متوجه منظورت نشدم؟
نظر meshki push
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
رها جون یعنی اون مراحل بالا توی عکس رو جابجا انجام میدیم
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
مشکی پوش عزیز اینو فهمیدم
ولی هرچه قدر سعی کردم دیدم اینارو نمیشه جابه جا انجام داد.
آخه چطوری؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
32
جالبه راستش منم قبل از اینکه این مطلبو بخونم داشتم عین همین حسابارو میکردم که اگه هر بخشی رو تو یه ساعت تموم کنم.....البته برای پانزدهم به بعد حالا وقت هست...!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
18
باور کنین منم 8ترمه همین روال رو داریم.نمیدونم چرا از تجربه پند نمیگیرم.آخرش که اخراج شدم حالم جا میاد...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
16
زدی به نقطه سیاه...دقیقاً
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
16
همیشه همین طوره مخصوصا قسمت چانه زنی که البته فکر میکردم اسمش برنامه ریزیه هرچند عمل تو کارم نبود فعلا درگیر پایان نامم از شما چه پنهون واسه پایان نامم هم همین کارو کردم حالا دلم شور نمره میزنه
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
14
همیشه همینجوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
17
واااااای آخرش بود، مخصوصا اون قسمت خوابش، درس نخونده میخوابیم.
مرسی واقعا خیلی جالب بود!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
0
10
دقیقا من هم همین شکلی هستم D:
نظر نسرین1 (نسرین)
| درباره طنز: مراحل درس خوندن دانشجوی ایرانی!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
3
18
آقا ترک عادت موجب مرض است. مهم اینه که با این سیستم درس خوندن چند ساله که کارمون داره راه میفته! حالا چه اصراریه که عوضش کنیم؟!
پاسخ ها
نظر naghme
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
هاهاها..
حال کردم زدی تو خال...
بچه ها غصه نخورید منم همینجوری فارغ التحصیل شدم(فرشته)
نظر مهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
ما که نفهمیدیم اسم این خواهرمون فرشته اس ت یا نغمه؟!؟
نظر نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
وا مگه میشه کسی اسم خواهرش رو ندونه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
4
4
marhale 1 daghighan khode khodam hastam
panjomi dige badtar vay vay daghighan miram mikhabam ta faramush konamo behesh fekr nakonam ama vaghti ke bidar misham che Azabi dare
FRANCE
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
0
10
دقیقا همینه , تا هم دم امتحانات میشه میگیم از ترم بعدی تا درس دادن همون روز میخونیم !!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
0
10
من 20 سال پیش دانشگاه رو تموم کردم
آن موقع هم همین جوری فکر میکردیم
خدا رو صد هزار مرتبه که آخر و عاقبت مان بد نشده
خدا خیلی کریمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
1
1
خيلي عاليه ميتونم هميشه همراهي تون كنم التبه تبادل لينك هم ميتونيم داشته باشيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
3
4
نه نه قبول ندارم مرحله 3 دیگه می خوندم تازه خوب هم میخوندم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پاسخ
0
10
من هميشه سعى مي كردم مراحل رو "هل" بدم زودتر برسم به قسمت اخر!!شب امتحان هيچ خاكى به سر نميشه كرد،پس بدون وجدان درد بگيريد بخوابيد،از من به شما وصيت!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پاسخ
0
7
واقعا گل گفتین آره همیشه و هرترم همین کارمه هه هه هه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پاسخ
0
19
نه می دونید من نمی رم کامل بخوابم موبایلو برا 10 دقیقه بعدش کوک می کنم وقی بلند شدم دوباره برا 10 دقیقه بعدو...
بعدشم که جون به سر شدم شروع می کنم به خودن که وسطاش میگم به جهنم هرچند گرفتم ، گرفتم خواب از همه اش مهم تره
میگیرم می خوابم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
0
8
دست شما دردنکنه واقعا اینطوری درس خوندن خودم میگم بعد هم میگم استاد بی انصافی کرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
0
2
مرسی از کامنتت رها جون مردم از خنده ه ه ه ه ه ه...
هم قشنگ نوشتی هم خودمو یاد دوان ذانشجویم انداختی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
0
7
اما من از خوابم ميگذرم وبه راه جديد تقلب فكر ميكنم كه كارم واسه استاد و مراقب ها تكراري نباشه و نفهمن اگه هم نشد حذف اجباري
پاسخ ها
نظر sanaz
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
چجوریه ؟ به ما هم بگو .....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
1
2
اگه من بودم خودمو میزدم تا درسم تموم نشه خوابم نمیبره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
15
4
دوستان این مدیر سایت با این روش می خواد همه تون یه جوری به درس نخوندن اعتراف کنید ، هی نگید واقعیته و ...
من که اصلا" این به ظاهر طنز رو قبول ندارم .
پاسخ ها
نظر یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
یعنی مدیر سایت نمیدونه ما درس نمیخونیم؟
حرفا میزنیا
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است...
همه ایران همینجوریه دیگه
تازه این و گذاشته بود که بخونیم و بخندیم انقدر منفی بافی نکن
درضمن حالا مثلا به واقعیتا اعتراف کنیم چی میشه مگه؟
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
یاس جان سلام :
من فقط ایده خودم رو گفتم و میتونین مخالفت کنین یا امتیاز منفی بدین ولی از اون طرف هم اگه به هر ایرانی بگین درس نخون و خدای ناکرده تنبل ، زود جبهه گیری میکنن که اصلا" همچین چیزی نیست و ...
اخیرا" آقایی با مدرک کارشناسی حسابداری به اداره مون مراجعه کرد جهت استخدام که به دلیل عدم آشنایی با ابتدایی ترین برنامه های حسابداری پذیرفته نشد و بجای او کاردان حسابداری با با تبحر کافی و ضریب هوشی بالا بکار گیری کردیم !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
4
1
اتفاقاً من ترم مهر رو از تابستون شروع می کردم تا شب امتحان فقط دوره کنم ترم بهمن رو هم از تعطیلات بین دو ترم و تعطیلات عید استفاده می کردم.آخه رشتم حفظیاتی بود و زمان زیادی باید واسه درس خوندن میذاشتیم.تو طول ترم هم ، هم درس می خوندم هم به تحقیق و سمینار می رسیدم.
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
بابا درسخون!
بابا اینیشتین!
بابا سمینار!
بابا استاد!
نظر نازی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
رها به جون خودم خیلی باحال اونقدر که کامنت تو به این کامنت ها جون میده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
0
4
من دو تا مرحله اخرو انجام نميدم يعني نه افسرده مشم نه مرم بخوابم.مرم با دوستام بازي ميكنيم
UNITED STATES
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
6
من عــــــــــــــــــــــــاشق این طنزام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
5
شب امتحان مثل شب یلدا میمونه فقط با این فرق که شب یلدا خوش می گذره اما شب امتحان................. وای وای وای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
2
عجب داستاني بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
1
من از الان استرس گرفتم .....واقعا چرا اینجوریه .......انشالله این ترم اینطوری نشه که درس نخونده بخوابیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
4
یادش بخیر، من هم درسمو همین جوری تموم کردم، فقط ترم های آخری رو بالاغیرتن خوندم، خوش باشید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
1
2
من يكي كه از همين الان تصميم ميگريم مثل آدم بشينم درس و كارامو انجام بدم.
قول
قول
قولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
(^_^)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
1
2
یادش بخیر من و دوستم نوبتی بیدار می موندیم و درس می خوندیم یکساع من میخوابیدم و اون می خوند و یکساعت بعد برعکی ولی الحمدلله با اونکه زیاد درس نخوندیم هر دو مون به یه جایی رسیدیم . . .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
1
ولی من قبول دارم مخصوصا که این ترم از کنار قفسه کتابام رد هم نمیشم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
0
1
خیلی جالب نشون میده که همه ما دقیقه 90 دی هستیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
0
1
vagheiyate faran jan. hame hamin jooran, faghat ba kami taghir
پاسخ ها
نظر فاران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
ممنون دوست عزیز .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
0
1
be sene ma ke hanu nareside berim uni vali fek mikonam bazam hamin basatam bashe
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
پاسخ
0
2
من هنوز به اونجاش نرسیدم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پاسخ
0
2
خوابیدن
همیشه به کمکه مییاد........
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها....................................
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
پاسخ
0
1
واااااااای بچه ها میدونین چیه؟؟؟؟؟؟برا فردا امتحان آناتومی دارم که هنوز نخوندم.به امید روزی که همه مون این دقیقه 90 بودنمونو ترک کنیم.
پاسخ ها
نظر معصومه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
چه جالب منم تربیت بدنی میخونم و الانم دارم اناتومی میخونم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
پاسخ
0
2
اخییییییییییی.الان ساعت 3 و من دارم برا امتحان فردا میخونم.خدایا این تنبلی رو از ما نگیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
پاسخ
0
3
اخیییییییییییییییی منم الان بیدارم خدا این دلخوشی رو نگیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
پاسخ