۲۲۳۶۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خبر خوش برای طرفداران «سنجد»

سوسن کرامتی گفت: در سری جدید برنامه «سنجد»، بچه‌ها از گروه نیبا در حل مشکلاتی که به گروه امداد مرتبط است کمک می‌خواهند و راه‌کارهایی برای صرفه‌جویی در مصرف برق را آموزش می‌دهند.

خبرگزاری فارس: «سوسن کرامتی» تهیه کننده برنامه «سنجد» درباره تولید جدید سنجد گفت: همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار بر این بود تا تولید این برنامه از اوایل سال جدید آغاز شود و ما از شروع فصل تابستان که با گرما و مصرف برق همراه می‌شود، آموزش صرفه جویی در مصرف برق را به بچه‌ها بگوییم، اما مشکلاتی بر سر راهمان قرار گرفت که خوشبختانه مرتفع شده است و حدود یک هفته از زمان پیش تولید ما می‌گذرد.

وی درباره تغییرات این سری برنامه یادآور شد: در سری جدید سنجد، یک گروه امدادی به نام نیروبان( وزارت نیرو) وجود دارند که ما نام آنها را با نام اختصاری «نیبا» می‌شناسیم. فعالیت این گروه در این برنامه به این طریق است که بچه‌ها طی تماسی از این گروه در حل مشکلاتی که به گروه امداد مرتبط است کمک می‌خواهند و این گروه هم با سنجد همراه می‌شود.این گروه در خلال برنامه، کودکان را در رفع مشکلاتشان کمک می‌کنند و راهکارهایی برای صرفه جویی در مصرف برق را به آنها ارائه می‌دهند.

این تهیه کننده افزود: این برنامه در ۱۰۰ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای برای پخش از نیمه مرداد و از شبکه دو سیما وارد مرحله پیش تولید شده است. ساعت پخشمان هنوز مشخص نیست، اما به احتمال فراوان بعد از ظهر زمان مناسبی برای پخش این برنامه باشد.

کرامتی که به طور مشترک با ژاله موقر تهیه کنندگی این سری از برنامه سنجد را به عهده دارد، در ادامه با اشاره به کارگردانی و گروه نویسنده‌های برنامه گفت: در حال حاضر تیم نویسنده‌ها مشغول نگارش هستند و افرادی چون: نیوشا صدر، بنفشه صمدی و ... تا به حال از جمله نویسنده‌ها هستند، ضمن اینکه امیر سلطان احمدی به عنوان کارگردان و سرپرست نویسندگان ما را همراهی می‌کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر مشغول انتخاب و ساخت دکور هستیم، همچنین غیر از کاظم سیاحی(بزرگ بچه‌ها و راننده گروه نیبا) و پنج کودک که قطعا دو نفر از آنها بازیگر هستند، در حال انتخاب بازیگرهایی که قرار است به صورت ثابت یا مهمان در برنامه حضور داشته باشند نیز هستیم.

کرامتی با اشاره به حضور عروسک دیگری در کنار سنجد نیز گفت: فعلا تصمیمی برای این موضوع نداریم، اما ممکن است در آینده با توجه به قصه‌هایمان عروسک‌های جدیدی را نیز کنار سنجد قرار دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج