جاباما
۲۲۴۰۷۷
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

محبوب ترين رژ لب‌ها

محبوب‌ترين رژ لب‌هايي كه همراه زيبايي سلامت شما را هم تضمين مي‌كنند.

محبوب ترين رژ لب‌ها
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: اهميت دادن خانم‌ها به خريد لوازم آرايشي مورد علاقه‌شان انكار نشدنی است چراكه سرانه مصرف ما اين موضوع را از مدت‌ها قبل ثابت كرده است. كاري به خوب و بد مصرف اين لوازم نداريم اما اينجا استفاده از بي‌ضررترين و سالم‌ترين آنها مدنظراست. رژلب كه يكي از رايج‌ترين و پرمصرف‌ترين لوازم آرايشي خانم‌هاست ارتباط مستقيمي با بهداشت و سلامت فيزيكي آنها دارد، تا جايي كه استفاده طولاني مدت از نوع تقلبي آنها در طول روز مقدار زيادي سم، مواد سربي و شيميايي وارد بدن مي‌كند؛ سمومي كه بعدها خودشان را به شكل انواع سرطان و مسموميت‌ها نشان مي‌دهند. پس اگر قرار است از لوازم آرایشی در مهمانی‌ها و جشن‌ها استفاده كنيد سراغ كم‌ضررترين آنها برويد مانند رژلب‌هاي معرفي شده اين مطلب كه علاوه بر زيبايي، سلامت و محافظت از لب‌هاي شما را تضمین می‌کنند.

گياهي و ضدآفتاب

محبوب ترين رژ لب‌ها
تقريبا تمام رژلب‌ها حاوي ويتامين، لوسيون، رنگدانه و الكل با خاصيت نگهدارنده هستند اما اينكه انتخاب شما تا چه حد معتبر است بستگي زيادي به سليقه شما دارد. رژلب‌هاي مخملي ايوروشه كه پوشش رنگي و مواد استاندارد تشكيل شده آن تاييد شده است، از لب‌ها در برابر اشعه مانند يك پوست دوم محافظت مي‌كند. تركيبات اين رژ لب كاملا گياهي است و ويتامين‌هاي لازم (روغن كنجد، سويا و ويتامينE) براي نرم و مرطوب نگه داشتن لب‌ها را دارد. رژلب‌های پرطرفدار ايوروشه چروك‌هاي لب شما را به خوبي مي‌پوشانند.

قيمت: 70 هزار تومان

رژ لب از نوع آبرسان


محبوب ترين رژ لب‌ها
يكي از مهم‌ترين اعضاي صورت كه خیلی سریع در برابر دمای هوا، کاهش رطوبت و افزایش خشکی و مواد ویتامینه موجود در رژلب‌ها و اکنش نشان می‌دهد، لب‌ها هستند. استي‌لادر رژلبي كاملا ايده‌آل و منحصربه‌فرد براي افرادي كه به خشكي لب دچار هستند عرضه كرده؛ اين رژ بدون سرب و غني شده با تركيبات آبرسان بوده و نرم‌كننده بسيار قوي است كه بعد از هر بار مصرف رطوبت لب‌هاي شما را براي ساعت‌ها تامين و احساس خوشايندي براي‌تان ايجاد مي‌كند. از طرفي اين محصول به جز تنوع بالا در رنگ، ماندگاري و بوي بسيار خوبي هم دارد.

قيمت: 100 هزار تومان

یک غذای سالم

محبوب ترين رژ لب‌ها

حتما مي‌دانيد كه استفاده مداوم از انواع رژلب‌هاي غيراستاندارد خطرهاي زيادي به سلامت و طراوت لب و پوست‌تان وارد می‌کند و بلعيدن مواد شيميايي آن همراه با خوردن و آشاميدن مشكلات جبران نشدني براي سيستم گوارشي به وجود مي‌آورد، پس رژهاي طبيعي و استاندارد را انتخاب و مصرف كنيد. رژلب‌هاي پرطرفدار آرتدكو كه با مواد معدني غني شده و شامل رنگدانه‌هاي طبيعي معدني است، باعث تغذيه پوست لب‌هاي شما مي‌شود و به دليل نداشتن هيچ‌گونه پارابن و اسانس انتخاب بسيار مناسبي براي لب‌هاي حساس محسوب می‌شود.

قيمت: ۵۴ هزار تومان

رطوبت روي لب‌ها

محبوب ترين رژ لب‌ها

براي حفظ طراوت لب‌ها استفاده مداوم از عسل، روغن‌هاي گياهي و طبيعي توصيه مي‌شود اما هنگام خريد سراغ رژلب‌هايي برويد كه مخصوص لب‌هاي خشك و حساس طراحي شده‌اند. كلارنس در ميان لوازم آرايشي تاييد شده خود، رژ لبي تركيب شده با عصاره ميوه‌ها و گل‌هاي طبيعي دارد كه همراه كمپلكس مرطوب‌كننده پس از مدت كوتاهي احساس خوشايندي از لطافت و شادابي به شما هديه مي‌كند. اين محصول با دوام بالا بدون ايجاد احساس خشكي و حساسيت، سطحي صاف و يكنواخت روي لب ايجاد كرده و پوشانندگي فوق‌العاده آن، چروك‌هاي لب شما را به خوبي مي‌پوشاند.

قيمت: ۹۳ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من رژ لب اوروشه از كيش خريدم17000تومان اينجا يه كم گرون نوشتين

      پاسخ ها

      • sara

        یه کم؟؟؟؟

    • بدون نام

      ماهذا فازا ؟!!

    • Utopia

      2 روز دیگه یه مطلب بزنید در مورد: بهترین لباسهای زیر..

      پاسخ ها

      • sara

        چه ربطی داره؟ بی ادب.چه اسمی هم رو خودش گذاشته

    • بدون نام

      جان چه گرون من تو مترو دوتا میخرم پنج تومن

    • بدون نام

      این رژ لبی که یکی از کاربران گفتن ۱۷ تومن ، مطمعنید اصله؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج