۲۲۴۲۹۵
۱۷ نظر
۵۰۹۷
۱۷ نظر
۵۰۹۷
پ

انتخاب‌هاي ترانه

استایل جدید ترانه علیدوستی پس از مادر شدن

ترانه عليدوستي ۱۴ سال بعد و در آستانه ۳۰ سالگي مادر دختري به نام حنا شد. گذشتن از مرز ۲۰ و وارد ۳۰ سالگي شدن براي تمام خانم‌ها با تغييرات زيادي همراه است كه براي ترانه به دليل مادر شدن در همين زمان، پررنگ‌تر و جدي‌تر بود.

استایل جدید ترانه علیدوستی پس از مادر شدن
مجله سیب سبز: «سال ۹۳ از بهترين سال‌هاي زندگي‌ام بود چون تمام اين سال را مادر بودم». اين جمله بخشي از گفت‌وگوي ترانه عليدوستي‌ با تی‌وی پلاس در آستانه سال جديد است؛ روزهايي كه فيلمبرداري سريال «شهرزاد» قطع شده بود تا او در كنار حنا خانومش، شروع سال ۹۴ را جشن بگيرد.

ترانه عليدوستي، ستاره سينماي ايران در نخستين حضور سينمايي‌اش در فيلم « من ترانه ۱۵ سال دارم»، مادر شدن را تجربه كرد اما تا تجربه واقعي مادر شدن راه زيادي باقي مانده بود. ترانه عليدوستي ۱۴ سال بعد و در آستانه ۳۰ سالگي مادر دختري به نام حنا شد.

گذشتن از مرز ۲۰ و وارد ۳۰ سالگي شدن براي تمام خانم‌ها با تغييرات زيادي همراه است كه براي ترانه به دليل مادر شدن در همين زمان، پررنگ‌تر و جدي‌تر بود.

استایل جدید ترانه علیدوستی پس از مادر شدن

به سمتي ديگر

عبور از ۲۰ و وارد ۳۰ سالگي شدن، مقطعي است كه اغلب خانم از اسپرت پوشيدن به سمت رسمي پوشيدن حركت مي‌كنند. كم كم كفش‌هاي كتوني، جاي خودشان را به كفش‌های پياده‌روي ظريف‌تر مي‌دهند كه حالت نيمه رسمي دارند. رنگ لباس‌ها با وسواس بيشتري انتخاب مي‌شود و شلوار جين، كاربرد هر روزه و هميشگي خودش را ندارد.

بايد گفت ترانه عليدوستي هم اين مقطع را كه با مادر شدنش همراه بوده تجربه كرده است؛ البته تغيير استايل او را نمي‌توان به اسپرت و رسمي تقسيم كرد. ترانه در دوران ۲۰ سالگي به لباس‌هاي گشاد و با برش آزاد علاقه بيشتري داشت و حالا اغلب با لباس‌هاي برش فيت كات ديده مي‌شود. نخستين نكته اين است كه مانتوهايي با برش آزاد و گشاد، هر چند باعث ايجاد تيپ خاص و متفاوت مي‌شوند اما چندان راحت نيستند و نسبت به ساير نمونه‌ها، دست و پا گير محسوب مي‌شوند.

به ويژه اگر اين مدل مانتو به صورت جلوباز طراحي شده باشد، براي مادران توصيه نمي‌شود چون با راه افتادن بچه‌ها، سرعت مادرها آزموده مي‌شود. مادرها بايد سرعت عمل بالايي داشته باشند تا بهترين عكس العمل را در برابر حركات تند و تيز بچه‌ها انجام بدهند و از خطر احتمالي جلوگيري كنند. اين مدل مانتوهاي گشاد و جلوباز انتخاب خوبي براي اين موقعيت نيستند.

كلاسيك پوشي

مروري بر انتخاب لباس‌هاي ترانه از شهر زيبا تا استراحت مطلق نشان مي‌دهد كه حالا سبكي براي لباس پوشيدن خودش انتخاب كرده است. تا چند سال پيش ميناي كنعان، با لباس‌هايي ديده مي‌شد كه چندان انتخاب شده به نظر نمي‌رسيدند اما حالا انگار تاكيد بر پوشيدن با طراحي كلاسيك دارد.

استایل جدید ترانه علیدوستی پس از مادر شدن

براي درك بيشتر مي‌توان حضور او را در دو جشنواره خارجي بررسي كرد؛ جشنواره هند و ويتنام. مانتوی قهوه‌اي روشن با لبه‌دوزي سنتي جاي خودش را به پيراهني بلند مشكي داده است. پيراهني ساده و دكمه‌دار كه فرم كلاسيك يك پيراهن زنانه را دارد.

در مراسم اكران خصوصي فيلم «‌استراحت مطلق» او كت و پيراهني به تن داشت كه نشان مي‌داد، در سبك كلاسيك پوشي ثابت قدم است. البته در اين مدت رنگ مشكي هم انتخاب اول الي بوده است. مشكي شاخص رنگ‌هاي كلاسيك است اما تركيب لباس‌هاي فيت كات با رنگ مشكي، ست موفقي براي پوشاندن چاقي است. اضافه وزن محدود را به راحتي مي‌توان با اين تركيب پنهان كرد.

به روز و به مد

به نظر نمي‌رسد كه ترانه يا به قول دخترش، «مامان ت ت» اضافه وزن چشمگيري را در دوران بارداري و زايمان تجربه كرده باشد، او توانسته تناسب اندام خود را حفظ كند.

استایل جدید ترانه علیدوستی پس از مادر شدن

ترانه عليدوستي اين روزها به مراتب از روزهاي نوجواني‌اش به روزتر است؛ اين را از انتخاب‌هاي سال ۹۳ او مي‌توان گفت. در حالي كه در زمستان گذشته كت‌هاي چرمي بخشي از جريان مد بودند، دختر معصوم چهارشنبه‌سوري در مجامع عمومي بيشتر با پالتوكت‌هاي چرمي حاضر شد. البته نبايد فراموش كرد كه اين لباس‌هاي چرمي، طراحي ساده كلاسيك، برش فيت كات داشتند و مشكي بودند.

تمام آن چيزهايي كه استايل امروز ترانه عليدوستي را مي‌سازند، استايلي متفاوت از سال‌هاي دور كه او براي اين روزهاي مادر بودن انتخاب كرده است. یک نکته را نمی توان از قلم انداخت که ترانه همیشه به چرم علاقه داشته و این علاقه را حفظ کرده است. او در اغلب زمستان‌ها با کت‌های چرمی مختلف دیده می شود؛ گاهی چرم چرخ دوزی شده و گاهی چرم ساده، در انتخاب های مامان ت ت برای شرکت در فرش قرمز و برنامه تلویزیونی جای داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطی

      صورت زیبایی داره فقط بینیش یکم قوز داره که کارو خراب کرده،فکر کنم ترانه بینیشو عمل کنه جذاب بشه.

      پاسخ ها

      • نوشا

        واقعن برای این طرز فکر متأسفم... هیچ عیبی نداره

      • صادقی

        فک میکنی قیافه خودت چجوریه؟؟؟

      • کاربر

        اتفاقا زیبایی صورتش به طبیعی بودنشه که ساده و زیبا و مهربونش کرده

      • محمد حسین

        همه چی طبیعیش خوبه. عمل چیه؟

      • بدون نام

        شما بهتره راجع به سحر قریشی و نیوشا ضیغمی نظر بدی . ترانه علدیوستی از اون نوعی که مد نظر توئه نیست .

      • bbb

        یعنی من فقط بینیش رو ندیدم با اینکه عکساش سیو شده بود

    • بدون نام

      در جواب فاطی باید بگم متاسفم که این دیدگاه که همه باید بینی عمل کنن و یا به طور کلی یه چیزی از صورتشونو دست کاری کنن تو جامعمون باب شده.
      هر چهره ای زیبایی و جذابیت خودشو داره.فقط ما ایرانی ها ایم که میخوایم از حقیقت خودمون دور شیم.و به زور خودمونو زیبا کنیم.هممون به یک مدل بینی علاقه داریم.با هر رنگ پوستی به زور میخوایم موهامونو بلوند کنیم مدل ابروهامونو از مدل اصلی و طبیعی خودش دور میکنیم.و کلا فکر میکنیم همه باید این مشخصات رو داشته باشن.واسه همینه که الان همه ی دخترا یه شکلن.انگار قالب زدنشون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز شما نمیخواد راجع قیافه دیگران نظر بدی
        هر کسی سلیقه خودشو داره به منو شما هم ربطی نداره که کی چجوری لباس میپوشه کی عمل کرده کی نکرده
        البته نظر شخصیتونه و محترم ولی اینجوری نظر دادن یه جور توهین به سلیقه دیگرانه

      • بدون نام

        ناشناس دوم! اتفاقا دیگه سلیقه ای نمونده! همه شبیه هم شدند .

    • بدون نام

      چقدخوبههه که چهره خدادادیشه ,ادم کیف میکنه
      درضمن خداااا خودش میدونه هرکسیوچطور خلق کنه ما ادمااا خیلی تو کارخدا دس میبریم....

    • زیبا

      خیلی خوشکل و دوست داشتنی هستش ........اصلا هم بهش نمیاد مامان باشه ماشاالله

    • ملیکا

      چقدر بدون آرایش رنگ پریده ست واقعا بعضیا خوش آرایشن خوش به حالشون

    • خانم خانما

      مجله جان خیلی از ترانه خوشت میاد??? گیر میدی ول نمیکنی ها خخخخخخخ

    • بدون نام

      سبک لباس بپوشیدن آدمها یه جور و ثابت نیست . ادم می تونه تا هشتاد سالگی بسته به مجالسی که حضور داره هم اسپرت بپوشه هم رسمی .هیچ ربطی هم به سن و سال نداره .

    • بدون نام

      من 32 سالمه اما اسپورت بیشتر بهم میاد بیشتر از 20 هم نشون نمیدم واقعا 30 سال سن کمیه و هنوز اوج شور و نشاط یک انسانه من تو این سن از خیلی از دخترای 18 ساله هم کم سن و سالتر نشون میدم

    • شبنم

      دوست عزیز ایشون بدون آرایش نیستن گریم یکی ار کاراشونه اگه اشتباه نکنم فکر میکنم استراحت مطلق باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج