۲۲۴۵۸۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

اصول خوش‌تيپ شدن بچه‌ها در ‌مهماني‌هاي رسمي با اصولي كه خودتان از آنها پيروي مي‌كنيد، زمين تا آسمان تفاوت دارد. ما نكته‌هاي طلايي خوش‌تيپ شدن كوچولوها در ‌مهماني‌هاي رسمي را با شما در ميان مي‌گذاريم.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها
مجله سیب سبز: اصول خوش‌تيپ شدن بچه‌ها در ‌مهماني‌هاي رسمي با اصولي كه خودتان از آنها پيروي مي‌كنيد، زمين تا آسمان تفاوت دارد. ما نكته‌هاي طلايي خوش‌تيپ شدن كوچولوها در ‌مهماني‌هاي رسمي را با شما در ميان مي‌گذاريم.

پيراهنش چين‌ چين

چه كسي گفته بچه‌ها نمي‌توانند سراغ پارچه‌هاي توري بروند؟ به اين لباس تور نگاه كنيد! نه‌تنها دوخت چين‌دار و پفی آن را منحصر به فرد و كودكانه کرده، بلكه گل‌ زيبايي كه با رنگ لباس هماهنگ شده‌ است هم مي‌تواند نظر هر كودكي را به خود جلب كند و او را به ستاره ‌مهماني تبديل كند. پس سلیقه خودتان را کنار بگذارید و پرنسس کوچولویی فکر کنید که با اعتماد به نفس بالا به مهمانی وارد می‌شود.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

گل‌هاي روي هدبند، هم با لباس هماهنگ هستند و هم وقتي لابه‌لاي موهاي كودك‌تان مي‌نشينند، او را زيباتر و آراسته‌تر نشان مي‌دهند.

حالا كه بازار استفاده از گل‌ها داغ است، چه اشكالي دارد كه چند عدد از آنها را هم روي كفش طلايي كه به لباس كودك‌تان حسابي مي‌آيد، بنشانيد؟

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

گل‌ها قرار نيست تنها با پارچه ساخته شوند و روي لباس و كفش كوچولوي‌تان بنشينند، يك دستبند از گل‌هاي رنگي كه كنار هم نشسته‌اند، مي‌تواند انتخاب خوبي براي استفاده از زيورآلات باشد.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

دختربچه‌ها عاشق گوشواره هستند، اما وقتي شما دستبندي به اين ظرافت و زيبايي را انتخاب كرده‌ايد، بهتر است به جاي استفاده از گوشواره‌هاي بزرگ، با يك گل كوچك ميخي گوش كودك‌تان را بياراييد.

خداحافظ كت و شلوار

رنگ‌هاي شاد و چهارخانه‌هاي روشن مي‌توانند انتخابي خوب براي پسربچه‌ها باشند؛ اما اين چهارخانه‌هاي روشن كه در هر فروشگاهي سر و كله‌شان پيدا مي‌شود، نبايد انتخاب شما را محدود كنند. اگر مي‌خواهيد كودك‌تان كمي رسمي‌تر در ‌مهماني حاضر شود و علاقه‌اي به محدود كردنش با كت و شلوار‌هاي دست‌و پاگير نداريد، چنين تركيبي را انتخاب كنيد.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

شايد نخ قرمزي كه روي شلوار دوخته شده در نگاه اول چندان به چشم بيننده نيايد، اما وقتي يك ساعت قرمز و طوسي را انتخاب مي‌كنيد به بيشتر به چشم آمدن رنگ قرمز كمك‌مي‌كنيد.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

میزان تيرگي طوسي را با يك شلوار جين روشن كه دوخت‌هاي رنگي دارد بگيريد.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

لژ سفيد اين كفش نمي‌گذارد پسرتان تيره‌پوش به نظر برسد. اين كفش راحتی زيبا به فرزندتان اجازه مي‌دهد در كنار بچه‌هاي ديگر جمع حسابي جنب و جوش داشته باشد.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

پري كوچولوي دريايي

كمتر دختري است كه بتواند در برابر پوشيدن لباس‌هاي صورتي مقاومت كند. اگر به يك ‌مهماني رسمي دعوت شده‌ايد، يك پيراهن حرير صورتي كه به خاطر دوخت خاصش، سادگي پارچه‌هاي تك رنگ حرير را ندارد، مي‌تواند انتخاب خوبي براي‌تان باشد. انگار كوچولوي شما زير اين لباس پولك مانند، يك پري دريايي شده و قرار است چشم همه مهمان‌ها را به خود خيره كند. براي پري‌دريايي كوچك شما چه انتخابي بهتر از اين كفش‌هاي پولكي.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

گل خوش‌رنگ اما آرامش بخش روي كفش‌ها هم باعث مي‌شود تك‌رنگ بودن پيراهن چندان توي چشم نيايد. اگر اين تركيب را انتخاب كرده‌ايد، موهاي دختر كوچولوي‌تان را باز بگذاريد و به جاي استفاده از انواع گل سر، به اين تل مليح و ساده اكتفا كنيد. همين گل‌هاي شيشه‌اي براي رسمي كردن اين انتخاب مي‌توانند كافي باشند.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

معجزه بادي‌هاي دكمه‌دار

اگر پسرتان هنوز نمي‌تواند بايستد و تنها چهار دست و پا راه مي‌رود، در انتخاب پيراهن و تي‌شرت مناسب او دقت بيشتري به خرج دهيد. پيراهن‌ها و تي‌شرت‌هاي زير دكمه‌داري كه با حركات او از شلوار بيرون نمي‌آيند، مي‌توانند انتخاب خوبي براي كوچولوي شما باشند. به اين تركيب نگاه كنيد. در ظاهر يك پيراهن معمولي مي‌بينيد، اما طراح اين لباس تنها ظاهر يك پيراهن را به نمايش گذاشته و با وصل كردنش به بادي اجازه شلخته شدن ظاهر كوچولوي‌تان را به او نمي‌دهد.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

براي انتخاب يك ست رسمي براي نوزاد يا كودك نوپاي‌تان سخت نگيريد. او حتي با يك لباس جين هم مي‌تواند خوش‌تيپ به نظر برسد، مخصوصا وقتي اين لباس با يك پاپوش راحت و زيبا و يك كلاه خوش‌رنگ هماهنگ شود.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

آداب كودكانه شيك بودن

راحتي در خط مقدم

زيبايي مهم است، اما نبايد به‌خاطر زيباتر شدن كودك‌تان آرامش او را بگيريد. كودكي كه كفش‌هايش عذابش مي‌دهد، زرزري‌هاي پيراهنش تنش را مي‌زند و پاپيون روي گردنش آزارش مي‌دهد، نمي‌تواند در ‌مهماني لبخند به لب داشته باشد. كودك اخمويي كه زيباترين لباس را به تن كرده، نمي‌تواند نظر هيچ كسي را به خود جلب كند.

اصول خوش تیپ شدن بچه‌ها در مهمانی ها

بي‌خيال همرنگي شويد

همرنگي و كمك گرفتن از يك طيف رنگي مي‌تواند ظاهر كودك‌تان را زيبا كند، اما اين تنها راه براي زيبا شدن كودك‌تان نيست. از اينكه به تركيبي كه اصول همرنگي در آن رعايت شده يك رنگ شاد و متفاوت اضافه كنيد، نترسيد. براي مثال اگر از طيف آبي استفاده كرده‌ايد، مي‌توانيد با يك سرخابي زيبا به آن جان دهيد و همچنان كودك‌تان را به‌عنوان يك شيك‌پوش كوچولو معرفي كنيد.

فصل‌شناس باشيد

آراستگي معنايي مطلق ندارد؛ اينكه كودك شما تا چه اندازه شيك به نظر برسد، بستگي زيادي به فصل دارد. اگر معتقديد كفش ساق‌دار كودك‌تان به پايش مي‌آيد و او هم شكايتي از گرماي آن كفش نمي‌كند، نمي‌توانيد در اواخر بهار آن را براي پوشش كودك‌تان انتخاب كنيد حتي اگر فرزندتان احساس گرما نكند؛ اين انتخاب اشتباه مي‌تواند زيبايي ظاهرش را زير سوال ببرد.

جزئيات را به‌رسميت بشناسيد

دكمه‌هاي لباس، بند كمر شلوار، دوخت روي پارچه و جزئياتي از اين دست همه مي‌توانند در آراسته شدن كودك شما سرنوشت‌ساز باشند. نگوييد كسي نمي‌بيند و متوجه اين جزئيات نمي‌شود؛ اگر شما آنها را مي‌بينيد، بايد اطمينان داشته باشيد كه ديگران هم اهميت‌شان را احساس مي‌كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش بچه کوچولو داشتم

    • دختر خسته

      انقدرررررر آرزو دارم خدا یه نی نی سالم بهم بده...... کلی ایده تو مغزم دارم که میکنمش خوشتیپ ترین بچه دنیا :( دلم ضعف رفت عکس این لباسا رو دیدم
      یعنی خدا جون هنوزم وقتش نیست/؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج