۲۲۴۶۶۳
۱۵ نظر
۵۰۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۴
پ

اجبار همسر به برقراری رابطه نامشروع!

مرد جوان که دوستش را در تصادف مرگبار به قتل رسانده است در آخرین دفاع ادعای عجیبی کرد.

روزنامه ایران: مرد جوان که دوستش را در تصادف مرگبار به قتل رسانده است در آخرین دفاع ادعای عجیبی کرد.

بررسی‌های این جنایت معمایی زمانی کلید خورد که مأموران پلیس راه در جاده رباط‌کریم در جریان تصادف یک خودرو که چهار زن سرنشین آن بودند، قرار گرفتند.

عجیب اینکه در صحنه این تصادف جسد مرد جوانی پیدا شد که ابتدا تصور می‌رفت وی قربانی سانحه جاده‌ای است اما زنان که همگی زخمی شده بودند در تحقیقات اعلام کردند که هیچ مردی آنها را همراهی نکرده است. هیچ‌کس نمی‌دانست مرد ناشناس چه سرنوشتی داشته است تا اینکه مأموران با دستور بازپرس جنایی تهران مأموریت یافتند رازگشایی کنند.

کارآگاهان در تجسس‌ها پی بردند یک روز پیش از پیدا شدن جسد مرد ناشناس، پدر خانواده‌ای به دادسرای رباط‌کریم رفته و ادعا داشته که پسر ۲۸ ساله‌اش به نام قادر خانه‌اش را ترک کرده و به طرز مرموزی گم شده است.

وقتی این پدر نگران جسد مرد ناشناس را دید مشخص شد قربانی یک جنایت معمایی همان قادر است و خیلی زود همسرش تحت بازجویی ویژه قرار گرفت.لیلا ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد. وی وقتی دید که راز جنایت هولناکش برملا شده است چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: قادر اعتیاد شدید داشت و همیشه از دوستش که محمد نام دارد پول قرض می‌گرفت، چون نمی‌توانست بدهی‌اش را به محمد بازگرداند مرا مجبور می‌کرد دست به کارهای شومی بزنم تا محمد از او قرض‌هایش را نخواهد.

وی افزود: چند روز پیش من، قادر و محمد برای مسافرت به شمال رفتیم. وقتی به رباط‌کریم برگشتیم محمد نیز به خانه ما آمد. وقتی شام خوردیم، همسرم به وی گفت برویم کارخانه سبزی بگیریم. ساعت ۱۰ شب بود آنان با هم رفتند، ساعت یک بامداد شد که زنگ خانه‌مان به صدا درآمد.

پشت در رفتم دیدم محمد است. با شنیدن صدایش جا خوردم، در را باز کردم دیدم شوهرم همراهش نیست و از او شنیدم که قادر را با خودرویش زیر گرفته است. او مرا هم تهدید به مرگ کرد. در حالی که شوکه شده بودم از وی خواستم خانه‌ام را ترک کند. او بیرون رفت همان لحظه به خانواده شوهرم زنگ زدم اما کسی گوشی را برنداشت بناچار به مادرم زنگ زدم گفتم قادر به دست دوستش به قتل رسیده است.

با اعترافات این زن، محمد بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. این مرد در بازجویی‌ها قتل قادر را به گردن گرفت و گفت ناخواسته وی را زیر گرفته است.

در دادگاه

صبح دیروز این زن و مرد خیانتکار در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی عبداللهی و دو قاضی مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند.در ابتدای جلسه اولیای دم خواهان قصاص شدند و محمد وقتی برای آخرین دفاع پشت تریبون ایستاد، گفت: آن شب وقتی برای خرید سبزی با قادر به سمت کارخانه حرکت کردیم، وی در بین مسیر گفت خسته است و خواست من رانندگی کنم. وقتی پیاده شد ناخواسته وی را زیر گرفتم او از دوستان صمیمی‌ام بود باور کنید هرگز قصد کشتن او را نداشتم اما وقتی با خودرو وی را زیر گرفتم ترسیدم و پا به فرار گذاشتم چرا که نمی‌دانستم چه کار کنم من با وی هیچ خصومتی نداشتم. تقاضای عفو و بخشش دارم.

لیلا نیز در آخرین دفاع گفت: باور کنید من در قتل همسرم نقشی نداشتم تنها به خواسته خودش دست به کارهای شوم می‌زدم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بادوست شوهره ساخت وپاخت کردن وشوهره روکشتند حالا که رو شده ،من بیگناهم وناخواسته بودو...نگید قضاوت عجولانه که کاملا مشخصه ،بدبختی این روزهای جامعه ما ست ،گندوکثافت همه جارو برداشته !

    • بدون نام

      اره جون عمه ات ..نا خواسته زیرش گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟اعدام فقط اعدام تا حالشون جا بیاد

    • مهدی

      پس چرا ما ناخواسته رفیقامونو زیر نمیگیریم؟

    • ترسو

      اينقدر از سريالهاي تركي ايراد نگيريد ! ما از اونا بدتريم

    • بدون نام

      ترسو جان تاثیر همون فیلماس که داره نتیجه میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره؟ ما عادت کردیم مشکلات و ارادات خودمون رو گردن دیگران بندازیم.
        تلویزیون فیلم کمدی هم نشون میده، یعنی همه باید دلقک بشن؟

    • دادا

      نمیدونم اینا که تو پیامشون به کمتر از اعدام رضایت نمیدن همونها هستن که موقع اعدام برای تماشا میرند!!!!؟؟؟؟ بجای اینکه دنبال پشه ها بریم.باید دنبال ریشه ها رفت.

    • فرهاد آقاپور

      بابا من مطمعنم که زنه به محمدگفته بیا این شوهرمو با ماشین زیر بگیر بعد راحتتر باهم ازدواج کنیم هیشکی هم نمیفهمه اینم بگم که اینا مصرف مواد شیشه هم داشتند که این نقشه ها فقط تو توهم شیشه پیدا میشه یعنی مطمعن باشین که نود درصد این جریانها رو ریشه یابی کنین فقط و.فقط مواد مخدر اونم از نوع شیشه چرا قبلانا از این موردا کم بود الان زیاد شده چون قبلا مواد مخدر سنتی بود یعنی تریاک.بود الان شده صنعتی یعنی مستقیم با مغز کار میکنه مغزم که تعطیل بشه یا توهم بزنه از این موردا زیاد خواهیم داشت و در مورد این نوع پرونده ها ستاد مبارزه با مواد باید جوابگو.باشه که تو چهار دقیقه به گفته خودشون مواد میرسه دستت تو همین تهران زیاد حرف زدم ببخشین

    • امیر

      زن قحطی بره زن دو.ستش بگیره که چی چندش آوره

    • پاستوریزه

      من که نفهمیدم و درک نمی کنم این خیانت ها تو جامعه، چی بود و چی شد از بس که سر و ته اش زده بودید ! و تیتر هم اصلا شباهتی به متن نداشت و ماهواره هم به خاطر این چیزها نداریم اصلا نمی فهمیم کی به کیه و چه خبره !!
      حالا چرا این قدر ملت سلیقه شون پایین و فیلم ترکی می بینن یک زمانی هم تب فیلم های آشغال هندی داغ بود. اگر ادم می خواد گناه کنه حداقل امریکایی و با پرستیژ ببینه که لااقل روحیه اش بازبشه

    • مهدی

      ناخواسته؟مگه میشه ؟ مگه داریم؟انقد نشستن این فیلمهای ترکی دیدن اینطوری میشه دیگه. این فیلمهای ترکیه جز خودکشی و آزادی روابط زن و مرد و روابط نامشروع و خیانت و بدآموزی چی یاد میدن؟ آیا نکته آموزنده ای تو این فیلمها هست؟

    • بدون نام

      واقعا چی به سر جامعه امون اومده مردان زنان دختران و پسران به داشته خودشان راضی نیستند خیانت معضل بزرگ کشورمان شده است... متاسفیم ...

    • بدون نام

      واقعیت اینه که فیلم آنچنان رو آدمها تاثیر میزاره که طرف خودشم نمیفهمه از کجا خورده،این خاصیت تصویره،اون خانم یا آقایی که گفته چه ربطی داره ماعادت داریم همه چیو گردن دیگران بندازیم،شما از قدرت تاثیر گذاری تصویر خبر نداری که اینجوری موضع گرفتی

    • زلاتان

      ای بابا چرا همه چیزو گردن سریالهای ماهواره میندازند. پدر بزگم 40 سال ماهواره میبینه دکتر بازنشسته هستش یهچ کاریم نکرده جنسشون خراب بود

    • بدون نام

      همه مقصرند! از اون کسی که ماهواره میخره برای خونواده اش تا اون کسی که وقتش رو پای ماهواره میگذرونه و صد البته سیمای میلی! اگه سیمای میلی اینقدر ضعیف عمل نمیکرد و همه ش کارش تبلیغات و شعار دادن نبود مردم اینقد به سمت ماهواره کشیده نمیشدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج