جاباما
۲۲۴۸۸۰
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

داعش: رابطه‌ با همسر حکم زنا را دارد!

«ام سمیه مهاجر» یکی از زنان عضو داعش در مقاله‌ای که آن را در مجله انگلیسی زبان داعش منتشر کرد، خطاب به همسران تروریست‌های عضو گروه‌های النصره و القاعده بیان کرد: تمام رابطه‌های شما با همسران تان حکم زنا را دارد، زیرا آنان مرتد هستند، پس آن‌ها را رها کنید و به داعشی‌ها بپیوندید.

پایگاه خبری شفقنا: «ام سمیه مهاجر» یکی از زنان عضو داعش در مقاله‌ای که آن را در مجله انگلیسی زبان داعش منتشر کرد، خطاب به همسران تروریست‌های عضو گروه‌های النصره و القاعده بیان کرد: تمام رابطه‌های شما با همسران تان حکم زنا را دارد، زیرا آنان مرتد هستند، پس آن‌ها را رها کنید و به داعشی‌ها بپیوندید.

پایگاه العربی ۲۱ نوشت: ام سمیه، همسران تروریست‌ها را به ترک شوهران خود و عضویت در داعش برای مشارکت در جهاد نکاح فرا خواند و برای قانع کردن آنان به داستان مورد ادعای خود در مورد «زینب» دختر پیامبر اکرم اشاره کرد که همسرش را به دلیل کافر بودن و عدم ایمان به رسالت پیامبر ترک کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه عضویت در داعش تنها راه برای اثبات ایمان به خداست، زنان مذکور را به بی‌مبالاتی در اعتقادات متهم کرد و افزود: عقد ازدواجی که میان شما و شوهرانتان بسته شده، در همان لحظه که همسرانتان از عضویت در داعش خودداری کردند، باطل شد. شوهرانتان بر شما حرام هستند و هر رابطه‌ای که در حال حاضر با آنان دارید، زنا است، مگر اینکه توبه کنند، ایمان بیاورند و عضو گروه داعش شوند؛ در غیر این صورت زناکار هستید.

بیان این فتوا از سوی داعش باعث اعتراض گروه‌های تروریستی همچون النصره و سلفی‌ها شد، به طوری که «عاصم البرقاوی» از رؤسای جریان سلفی در پاسخ به آن، باطل کردن نکاح همسران تروریست‌های عضو سایر گروه‌ها را یک اقدام زشت معرفی کرد که مقدمه‌ای برای کشتن و به بردگی گرفتن آنان خواهد بود.

علاوه بر آن، علی العرجانی از سرکردگان گروه تروریستی النصره نیز این فتوا را یک اقدام غیرشرعی و غیراخلاقی معرفی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه یه زن واقعا تحت تاثیر این حرف داعشیا قرار بگیره و به اونا بپیونده هر بلایی که سرش بیاد حقشه

    • علیـــ

      روانی

    • بدون نام

      داعش دیوانه

    • بدون نام

      زن بیشور عقل تو سرش نیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج