۲۲۴۹۱۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رفع ممنوعیت خرید هواپیما برای ایران

بر اساس بخشی از توافق برنامه جامع اقدام مشترک ایران و کشورهای ۱+۵ ، برای اولین بار پس از سه دهه تحریم غیرعادلانه، ممنوعیت خرید هواپیمای مسافربری مرتفع و امکان بازسازی ناوگان هوایی کشور و ارتقای ایمنی پروازها فراهم خواهد شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: بر اساس بخشی از توافق برنامه جامع اقدام مشترک ایران و کشورهای ۱+۵ ، برای اولین بار پس از سه دهه تحریم غیرعادلانه، ممنوعیت خرید هواپیمای مسافربری مرتفع و امکان بازسازی ناوگان هوایی کشور و ارتقای ایمنی پروازها فراهم خواهد شد.

یکی از بخش هایی که طی ۳۶ سال گذشته از انقلاب اسلامی ایران مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفت، صنعت هوانوردی کشور بود که به طور مستقیم با جامعه بین الملل در ارتباط است.

بر اساس توافق حاصل شده، تحریم های بخش هوانوردی کشور بعد از سه دهه برداشته خواهد شد و می تواند آغازی برای فصل جدیدی از مراودات بین المللی ایران و جهان در صنعت هوانوردی باشد.

بر مبنای یکی از بندهای توافق که مرتبط با صنعت هوانوردی است، تحریم ها و تدابیر محدود کننده در خصوص دسترسی به فرودگاه های اتحادیه اروپایی برای هواپیماهای باری ایرانی لغو می شود.

همچنین طبق یکی از بندهای توافق، ایالات متحده، اجازه فروش هواپیماهای مسافری و قطعات و خدمات مربوطه به ایران؛ مجوز اینکه اشخاص غیرآمریکایی که در مالکیت یا کنترل اشخاص آمریکایی هستند، به نحو منطبق با این برجام با ایران مشارکت کنند و مجوز واردات فرش و مواد غذایی از مبداء ایران به آمریکا را صادر خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج