۲۲۴۹۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و قزوین - رشت و همچنین ترافیک نیمه سنگین در فیروزکوه و برخی جاده‌های دیگر، از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و قزوین - رشت و همچنین ترافیک نیمه سنگین در فیروزکوه و برخی جاده‌های دیگر، از یک‌طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در معابر و راه‌های بین‌شهری اظهار داشت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، ترافیک در محور کرج چالوس از میدان حافظ تا تونل شماره ۶, سه راهی دیزین تا تونل کندوان و از پل زنگوله تا سیاه بیشه سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین ترافیک خودروها در محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم و محدوده‌های پلور, آب اسک, سه راهی لاسم, کهرود, تونل تکاور ۲ وگزنک نیز سنگین گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این محورها، تصاویر دریافتی، حاکی از ترافیک سنگینی در محور رشت - قزوین ور در محدوده منجیل و رودبار دارد.

رحمانی افزود: بنابر آخرین گزارش‌ها، ترافیک عبوری در محورهای قزوین زنجان, زنجان تبریز, قزوین رشت و محور فیروزکوه از سوادکوه تا شیرگاه نیز نیمه سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، حرکت خودروها از ساعت ۱۴:۳۰ امروز از سمت مرزن آباد به سمت میدان امیرکبیر کرج ممنوع است و با توجه به حجم ترافیک در محور چالوس،‌ زمان اتمام این ممنوعیت مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج