۲۲۵۰۸
۶۸ نظر
۵۵۵۴
۶۸ نظر
۵۵۵۴
پ

تجاوز هولناک دندانپزشک هوسران به ۷۸ زن

اين دندانپزشك متهم است در مطبش در ولنجك تهران اين زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخي از آنها فيلمبرداري كرده‌ است.

شرق: مرد دندانپزشكي كه متهم است ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است پس از گذشت ۱۰ سال از تشكيل پرونده، در دادگاه كيفري‌ استان تهران محاكمه مي‌شود.

اين دندانپزشك عراقي‌الاصل متهم است در مطبش در ولنجك تهران اين زنان را مورد تعرض قرار داده و از برخي از آنها فيلمبرداري كرده‌ است.

اوايل سال ۸۱ مرد دندانپزشكي به ماموران پليس مراجعه كرد و مدعي شد خانه‌اش مورد سرقت قرار گرفته ‌است. او ادعا كرد برخي از اسنادش به سرقت رفته ‌است و حدس مي‌زند سارق كيست.

او گفت فكر مي‌كند سارق زني باشد كه چندبار به خانه‌اش رفت و آمد كرده و از آنجايي كه او به زن جوان گفته قصد ازدواج با او را ندارد آن زن با اين شيوه انتقام گرفته است. پليس زن جوان را شناسايي و بازداشت كرد. او اعتراف كرد سارقي را اجير كرد تا به خانه دكتر جوان برود و از آنجا سرقت كند.

اين زن گفت: من هيچ چيز از خانه دكتر جوان ندزديدم و فقط فيلم‌هايي را كه او از من داشت از داخل كمدش برداشتم. مدتي قبل براي ترميم دندانم به مطب دندانپزشكي اين دكتر رفتم وقتي دارو به دهانم تزريق كرد كه بي‌حس شود كاملا خوابم برد و زماني كه بيدار شدم متوجه شدم به من تعرض كرده‌ است.

اين مرد را تهديد كردم و گفتم از او شكايت مي‌كنم اما بعد متوجه شدم در مطبش دوربين كار گذاشته و از صحنه تعرض به من فيلمبرداري كرده‌ است. با اين حال دوباره تهديدش كردم كه او را به دادگاه مي‌كشم. اين‌بار از در ديگري وارد شد و گفت قصد دارد با من ازدواج كند و از من خوشش آمده ‌است.

او با اين ترفند چندبار مرا به خانه‌اش كشاند و رابطه برقرار كرد بعد از مدتي متوجه شدم قصد سوءاستفاده دارد. از او خواستم فيلم‌ها را پس دهد اما از اين كار خودداري كرد. من هم سارقي اجاره كردم تا فيلم‌ها را از خانه مرد دندانپزشك بدزدد. هيچ چيز ديگری هم از خانه‌اش سرقت نكردم. وقتي ماموران به خانه مرد دندانپزشك رفتند چندين حلقه فيلم پيدا كردند كه نشان مي‌داد او به زنان تعرض مي‌كرده‌ است.

با دستور بازپرس مرد دندانپزشك بازداشت شد و مطب او هم مورد بازرسي قرار گرفت. ماموران توانستند دوربين مخفي كار گذاشته‌شده در مطب را پيدا كنند. متهم با به دست آمدن اين مدارك مورد بازجويي قرار گرفت و مشخص شد او تبعه عراق است و از آنجايي كه برادرش به دست حزب بعث به قتل رسيده، دندانپزشك كه در آن زمان نوجوان بود به همراه خانواده‌اش به ايران آمد و درسش را ادامه داد. او پس از به پايان رساندن دوران دبيرستان به عنوان نفر اول دانشگاه شهيد‌بهشتي در رشته دندانپزشكي قبول و بعد از چند سال فارغ‌التحصيل شد.

اين مرد كه به همراه خواهر و مادرش به ايران مهاجرت كرده‌ بود با توجه به تمكن مالي خانواده‌اش در ولنجك تهران مطب دندانپزشكي تاسيس كرد و مدتي بعد از آغاز به كار مطب مشتريان زن را در آن محل مورد تعرض قرار مي‌داد و از آنها فيلم تهيه مي‌كرد. اين مرد اعتراف كرد ۷۸ زن را مورد تعرض قرار داده است. وي آدرس و شماره تلفن همه آنها را هم دارد.

با به دست آمدن اين آدرس‌ها پليس زناني را كه مورد تعرض قرار گرفته‌ بودند، شناسايي كرد اما همه آنها حاضر به شكايت نشدند و ۵۸ زن براي شكايت به اداره آگاهي مراجعه كردند. اين زنان عنوان كردند دندانپزشك جوان به بهانه ترميم دندان‌شان به آنها داروي بي‌حسي تزريق مي‌كرد و بعد از اينكه آنها را مورد تعرض قرار مي‌داد با وعده ازدواج آنها را ساكت مي‌كرد. با تكميل تحقيقات و با توجه به اينكه اين پرونده قبل از تاسيس دادگاه كيفري ‌استان تشكيل شده ‌بود دادگاه عمومي موظف به رسيدگي شد. دادگاه بعد از محاكمه متهم راي به ۹ سال زندان و شلاق داد.

قاضي صادر‌كننده اين حكم اعلام كرد مدركي كه نشان دهد اين زنان مورد تجاوز قرار گرفتند وجود ندارد. ضمن اينكه آنها هيچ‌كدام تا قبل از شناسايي متهم اعلام شكايت نكرده‌ بودند. اين حكم مورد اعتراض متهم قرار گرفت و پرونده به شعبه ۳۹ دادگاه تجديدنظر رفت. راي صادره از سوي قضات دادگاه تجديدنظر تاييد شد. با انتشار اين خبر در روزنامه‌ها آيت‌الله هاشمي‌‌شاهرودي رييس وقت قوه‌قضاييه نامه‌اي نوشت و با نقض راي درخواست كرد به اتهام دندانپزشك عراقي با عنوان افساد في‌الارض رسيدگي شود.

سپس پرونده براي نقض حكم به ديوان عالي كشور رفت و با نقض حكم و با توجه به اعلام جرم رييس قوه‌قضاييه، دندانپزشك عراقي براي محاكمه به دادگاه انقلاب معرفي شد. اين بار قضات دادگاه انقلاب اعلام كردند اتهام مرد دندانپزشك تعرض به ۷۸ زن است بنابراين در صلاحيت دادگاه كيفري ‌استان تهران است.

با توجه به نظر ديوان عالي كشور مبني بر اينكه دندانپزشك عراقي بايد در دادگاه كيفري ‌استان تهران محاكمه شود پرونده به شعبه ۷۹ دادگاه كيفري‌ استان تهران به رياست قاضي محمدرضا محمدي‌كشكولي فرستاده ‌شد.

قاضي كشكولي ديروز با مطالعه پرونده دستور تعيين وقت را صادر كرد و مرد دندانپزشك بعد از گذشت ۱۰ سال ماه آينده به اتهام تعرض به بيمارانش محاكمه مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • الهام

      پناه بر خدا
      همیشه فکر میکردم اینجور آدمای کثیفی البته فقط در ایران جز آدم های بی سواد و سطح پایین و بی فرهنگ و فلک زده و بی خانواده و بی پول و ... هستن
      از یه آدم بافرهنگ و با سواد و کسی که نفر اول دانشگاه شهید بهشتی هستش بعید میاد معمولا
      البته عراقی و عرب بوده دیگه هوس ران

      پاسخ ها

      • sobhan

        bravo elham

      • مسعود

        چرا شما فكر مي كنيداينجور آدمهايابيسوادن ياسطح پايين يا بي پول واقعا ديد گاه شما خيلي پايينتر از اين ادمهاست .من نميخوام شما را محكوم كنم.ولي اين حرف شما خيلي ابتدايي وكودكانه است خيلي ازآدمهاي سطح بالا وسياسي وپولدار مي خواهي به شما نشان بدهم. كه از اين بدتر مشكل ساز هستند...متشكرم. مسعود

      • الهام

        مسعود جون من اصلا با قاطعیت حرف نزدم خودم هم خیلی آدم های سطح بالای اینجوری دیدم اما معمولا پیش خودم میگفتم یه آدم باسواد و بافرهنگ شخصیت بالایی داره و یک ادم باشخصیت هم این اجازه رو به خودش نمیده که با آبروی خودش و دیگران بازی کنه به خصوص یه پزشکی که اینقد اعتبار داره
        آدم های سطح بالا هم خیلی زیاد هست که رابطه جنسی برقرار کنن اما نه به قیمت رسوا شدن و آبروی کسی رو بردن

      • مسعود

        الهام خانوم سلام من را ببخش نمي خواستم به شمابي احترامي كنم. بانظر دومي شما موافقم.خيلي خوشحال شدم از آشنايي وارتباط با شما متشكرم......مسعود/

      • الهام

        خواهش میکنم آقا مسعود
        نظر اولم هم همین مفهوم رو داشت شما بد برداشت کردید
        به هر حال نظرتون واسه من کاملا قابل احترامه

    • بدون نام

      طبق قانون مجازات اسلامی حکمش 78 بار اعدامه،معلوم نیست چه جوری رای دادن

    • sobhan

      VAQEAN MOTEASFM BAZ HAM TAJAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOZ
      DKHTARAYE AZIZ MOVAZB BA6N AYANDA60NO KHARAB NAKONAN

    • Melody

      vaghan az ye dandanpezeshk baeede

    • بدون نام

      عجب نامردی بوده این به اصطلاح پزشک ، خدایا چه میبینیم و چه میشنویم ، خدایا پناهی جزخودت نداریم عاقبت بخیرمان کن.

    • sahar

      oon ba inke salha too iran boode ama bazam be zate khodesh bargashte mage na?

    • مریم

      کرم از خود درخته.اونا خودشونم بدشون نمیومده.اگه غیر از این بود همون بار اول که قضیه رو می فهمیدن می رفتن شکایت می کردن.

      پاسخ ها

      • sobhan

        KEILI KHOBE K ETERAF MIKONI
        HAMA6 TAGH30RE ZANAST

      • bahare

        SOBHAN dg dari ziyadi harf mizaniya har chi hichi nemigim ...harfe dahaneto befahm bi adab

      • الهام

        خجالت بکش آقا سبحان

      • sobhn

        biain mano bezanid dg
        mam vaghean 6armandm bebakh6id age nazari dadm k behtoon bar khord manzuri nada6tm
        naraht na6in dgeeeeeeeeeeeeeeeee
        age bakh6idin pm bezarin

      • فرشته

        سبحان
        خجالت بکش

      • پدرام

        بهاره و الهام سخت نگیرین. بنده ی خدا منظوری نداشته. اینقدر بد نوشته این سبحان که نتونستم بخونم چی میگه.
        ولی واقعیتش اینه که از این اتفاقها زیاد افتاده و می افته. همچین اتفاق هایی باید درس عبرت باشه واسه خانمها و خانواده ها. اصلن واسه چی باید تنهایی سوار ماشین بشن یا برن دکتر؟ مگه این همه نمیگن خانما-آقایون مواظب باشین. ولی کو گوش شنوا؟

      • الهام

        بخشیدیم آقا سبحان
        یه کوچولو به حرفی که قراره بزنی فکر کن داداش گلم
        آقا پدرام سوار ماشین شخصی نشدن درست اما دیگه کسی فکر نمیکنه بره دکتر این اتفاق براش بیافته کسی از یه دکتر چنین انتظاری نداره اصلا به فکرش خطور نمیکنه چنین اتفاقی

      • پدرام

        عزیز من
        الهام خانم عزیز
        وقتی از این همه ناامنی و بی قانونی خبر داریم چرا نباید راعایت کنیم و مواظب باشیم؟ شما یک سری به دادگستری ها بزن ببین چه خبره؟ مادر به دختر، پدر به پسر خودش (و بالعکس) رحم نمی کنه. اونوقت تو میگی دکتر؟ مگه دکترها نمی تونن قاتل یا شارلاتان از کار دربیان؟

    • sahar

      ehyanan maryam khanoom hes nemikoni az aberooshoon tarside bashan? badesham hich vaght ghate dar mourede masael nazar nade.gonahe mardomo nashoor.ok?

    • zahra

      maryam jon vaghti bihosheshon karde dg bayad chi kar mikardan bichareha badesham be fekre aberoshon bodan ke shekayat nakardan enghadr bad ghezavat nakon

    • he;d

      چرا وقتی چیزی نمیدونین تیخود اظهار نظر میکنین.از کجا معلوم کرم از خود درخته؟!!!!! اینجور قضاوتها باعث خجالته.

    • راحله

      سزای این آقا 78 بار اعدام در ملآ عامه.اینجور آدما مریض روانین.

    • افشین. ز

      سلام. داروی بیهوشی که داخل دهان تزریق شود نداریم. بیهوشی تنفسی داریم که در ایران مصرف ان در مطب ممنوع است و در شرایط بیمارستان و حضور متخصص بیهوشی مجاز است. بیهوشی یک قدم تا مرگ کامل فاصله داردو محل خطر شدید است و هیچ پزشکی در مطب جرات بیهوشی ندارد. با نظر خانم مریم که فرمودند کرم از خود درخت است موافقم. یکبار در مطب بیهوش شده و چندین بار با ترفند به منزل او برده شده و دوستان معتبری هم داشته که برای او سرقت از منزل خصوصی می فرمودند. و از دوستان سارقش خجالتی هم نداشته که فیلم او را در ان حالات ببینند. شخصیت ان زن که کاملا مشخص است. اما ان دکتر نمای عرب هم با توجه به قوانین اسلامی و صنفی باید به اشد مجازات هم در دادگستری و هم در صنف مربوطه برسد. من و همکارانم خود را از این مجرمین کثیف مبری می دانیم. با احترام.

      پاسخ ها

      • ali

        داريم راجع به يك جنايتكار صحبت مي كنيم نه يك آدم معمولي. اون كسي كه جرآت تجاوز كردن داره، جرآت رعايت نكردن استاندارد پزشكي و بي هوشي در مطب را هم داره.

    • مسعود

      سلام مي خواهم ازمديريت خوب اين سايت تشكر كنم.وروز 12ارديبهشت رابه همه كاربران معلمان واساتيد زحمتكش الالخصوص اساتيدخودم كه در اين سايت هم عضويت دارند تبريك عرضكنم واميدوارم كه در تمام مراحل زندگي موفق باشيد... متشكرم...مسعود

    • سحر 1

      مریم جان شما فرق بین تجاوز و رابطه جنسی بدون بعد اظهار نظر کن ...

    • سارا

      اون آدم کثیف و عوضی و باید به سزای اعمالش برسونن.وقتی کسی انقدر ذهنش بیماره حالا هرتحصیلاتی میخاد داشته باشه.

      پاسخ ها

      • ali

        bayad 78 bar edamesh konan..midonam hichi azash nemimone.. ama hagheshe kherefte kaftar

    • zashene

      zahra jan maryam yejuraei dorost mige.yeklahze khode bigonahamo gozashtam jaye oon zan ha!(bedoor)!maloome ke bayad zood shekayat konam

    • حميد82

      سحر جان تند نرو فكر ميكنم حق با مريم خانم باشه . اگه خودتو جاي يكي از اونا بذاري (خدائي نكرده )اگر از ترس ابروت شكايت نكني خوب حرفي نيست ديگه بارهاي دوم و سوم و چهارم و الي ماشال.... فكر نميكن از نظر شما هم منطقي باشه؟

    • mahdie

      yani khakkkkk too saresh berizan

    • شکیب

      به یک نفر گفتن شنیدی دکترفلانی رفته بودروی پشت بام کولرشودرست کنه برق گرفتش کشتش .جواب دادنه بابا آخه چرا اون که دکتر بود !!!!!!!!! حالا شده این مرتیکه .باباجون آوردیم تومملکت نون مفت بهش دادیم به قول قدیمیها مارتوآستین پرورش دادیم که بعدش بیاد به زنامون تجاوزکنه .امیدوارم خدانسلشون روازروی زمین برداره .تازمین ازشراینها پاک بشه .الهی آمین

      پاسخ ها

      • پدرام

        واقعا!

    • ملیح

      IQحمید آقا

      اون زنای بیچاره از ترس انتشار فیلم مجبور به تن دادن به رابطه ی مجدد بودن
      خیلی ها هم از ترس آبروشون شکایت نکردن
      شما که زن نیستی بفهمی آخرش همه چی تقصیر زنها میشه

    • طلوع

      واقعا جای تاسفه وقتی ادم اظهارنظر بعضی ازدوستان رومیخونه گیرم این خانم چندباررفته خونه طرف همه اون 77نفردیگه هم همینطوربودن؟اصلاچرا قضاوت وقتی چیزی روکامل ودقیق نمیدونیم...78نفر کرمداشتن بعدیه عوضی متجاوز....واقعا که...متاسفم

    • ابي

      سلام،به نظر من قوانين كشور ما در رابطه با اين جور جرائم يا كامل نيستن يا قاطع نيستن ،يا اينكه مجريان قانون ،به قانون آشنا نيستن جراكه ميان حكم كسي رو كه به 78 نفر(به قول خودش ،شك نكنيد كه از 178 هم بيشتر بوده)9سال زندان صادر ميكنن،البته اين قضيه برا جند سال قبل هست متاسفانه امروز خيلي بدتر شده ،جرا كه هر روز ميشنويم كه تجاوز مرد افغان به زنان به كودكان به بسربجه ها و ...ما بايد از مسولان كشور بخوايم كه نسبت به اين جنايت ها كه از مهاجرا افغان و ديكر كشور ها صورت ميكره با قاطعيت برخورد كنن كه كسه ديكه جرات نكنه وقتي طرف 10بيش به قول خودش به 78 نفر از ناموس ما تجاوز كرده هنوز تكليفش مشخص نيست ،حكم قاطعي براش صادر نشده،همين ميشود كه الان شده است.

    • بدون نام

      نمی دانم مگر ادعای 58 زن علیه او کافی نیست,در ص.رتی که فیلم هایش هم هست,رییس سابق قوه قضاییه هم گفته او مفسد فی الارض است.

    • bemanad

      be nazare bande bayad chenin admaei ravaneye timarestan shavand ta akhare omr dar hasrat yek rabete salem bemirand

    • پدرام

      بچه که بودم پدرم کتابی رو از یکی از دوستاش گرفته بود به اسم "مجید قاتل". نویسنده ش یک بازپرس جنایی بود. داستان واقعی یک قاتل زنجیره ای به اسم مجید بود که در سال های 1358 تا 1362 اتفاق افتاده بود. ابتدایی بودم. خوندمش خیلی ترسیدم و روووم اثر گذاشت. این مجید قاتل که یک پیکان جوانان داشته در تهران، کرج، قزوین و... زن ها رو گول می زده و بعد از تجاوز به بدترین شکل اونها رو می کشته. بعد از اینکه گیر می افته به قتل 85 زن اعتراف می کنه اما شهربانی و آگاهی فقط جنازه و یا لاشه 27تاشون رو پیدا می کنه. مجید به عنوان یکی از مخوف ترین قاتل های سریالی و خفاش شب های تهران اعدام میشه. اما نویسنده همش تاکید کرده بود که خانمها درس غبرت بگیرن و حواسشون باشه. اتفاق یکبار می افته. اما کو؟
      این خانمها باید خدا رو شکر کنند که این دندانپزشک عراقی یک مجید قاتل دیگه ای از کار درنیومده و سرشون زو زیر آب نکرده.
      خانمها مواظب خودتون باشین. خانمها مواظب خودتون باشین. زبون ما که مو درآورد.

    • مسعود

      سلام بچه ها اينقدر بهم بي احترامي نكنيد دركشور ما اينقدر مسئله مهمتري هست كه به آن بپرداذيم خواهش مي كنم اينقدر اين مسئله را كش ندهيد اگر واقعا قانون ما در مورد اين اقاي دكتر اجرابشه واعلام واطلاع رساني در رسانها هم كنند به سزاي اعمالش خواهد رسيد. متشكرم...مسعود.

    • kaveh

      به نظر من فقط اعدام

    • سارا

      اين اقا رو بايد درست تنبيه كرد اگه از اول در برابر اين جور چيزا كوتاه نمي اومدن اين اقا ديگه جرات نداشت اين كار رو بكنه روز به روز داره بدتر ميشه . كافي ادم فقط يه لحظه تصور كنه واسه يكي از اعضاي خودش اين اتفاق بيفته

    • پوريا ي تنها

      بايد گفت چرا ده سال كشش دادن چرا؟؟؟؟؟
      من كه متوجه اين تاخير نيستم

    • tena

      vali khili be rahm bodee

    • arezooo

      man motasefam ke ye zan bekhad rajebe in mozo nazaresh in bashe ke kerm az khode derakhte. hamin chiza ro migid ke harkasi be khodesh ejazeye tajavoz mide. mige age kasi fahmid ham khob hame migan kerm az khode derakhte.

    • شاهین

      دکی جان منشی نداشته وتو مطبش تنها بوده !

    • nafise

      afarin elhamo bahare. sat he darke dokhtara bala tare. chon mifahman y adame havas baz che ghad maye nange y jame as. arezoo jan tasofe shoma ghabele setayeshe. vali harfe dosemonam ghabele tavajoe. chon mitonesan shekayat konan. khoda barae hishki nayare. jashonam khodaro shokr nisim ke bekhaym tasmim begiri. vali y bigane mibini che jori morede fesade ya jame mishe???????????? .
      rasi shahin kheyli bi adabi

    • baba barghi

      baz ham be nasihate baba barghi goosh nadid. avaghebesh in mishe. man vase oun adamai ke khodeshoono daste bala migiran, va dar kamale porrui, gheshre zaif, va kam savade jame,e ra morede ehanat gharar midan. mesle khanume elham, ke ehtemalan az damaghe fil oftade. shoma aval adabeto eslah kon, bad nazar bede.

    • سعید

      مشکل الهام خانم و امثال تموم دخترها که فکر میکنن آدمهای تحصیل کرده و کلاس بالا فرشته هستندوبالعکس ادمهای با میزان سواد کم و فقیر همه خلافکار بابا ا ینجوریا نیست تو هر قشری هم سگ هست هم گرگ و هم بره تو هرقشری این رو اگه اویزه گوشتون بکنید کمتر از این اتفاقها رخ میده از ما گفتن از شما نشنیدن

    • داود

      طبق قانون مجازات اسلامی حکمش 78 بار اعدامه،معلوم نیست چه جوری رای دادن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      عزیزم فعلاً 10 ساله که در زندان داره از بیت المال مردمی میخوره که 78 نفرش مورد تجاوز خودش قرار گرفتن . من موندم اینا را برای چی اینقدر نگشون میدارن . آقا گناه ثابت شده فوری اعدام . اصلاً جای برای این افراد روی زمین نیست . حیوانات همچین رفتاری با هم نوعان خودشون ندارند . جامعه پزشکی باید شاکی این پرونده باشه .

    • هلن

      وااااااااااااااااای خدا من وقتی این مطالبو میخونم دپرس میشم

    • ریحانه

      به 78زن تجاوز شده چرا یکیشون نرفته واسه شکایت جز ای آخریه؟

      پاسخ ها

      • محسن

        ب خاطر اینکه یا دوس داشتن ک مورد تجاوز قرار بگیرن یا از ترس ابروشون نرفتن البته کسایی ک اینجورین ابرو ندارن

    • babak

      پس چرا تو این مدت ازش شکایت نکردن؟

    • رضا

      من با نظر مسهود موافقم دندانبزشك بايد به اعشد مجازات خودش در دادكاه برسه.

    • ali

      بدون شک باید در نزدیکی مطبش اعدامش کنن

    • علي

      اين زن جوان بايدتوي بازداشت بمونه

    • فرزاد

      اى بابا همشون غير از مطب خونشم رفتن...نوش جونش..

    • ابی

      مشکل ازخودزنانه

    • سحر

      اقايون كوتاه بياين از همجين آدمي حمايت نكنيد

    • مصطفی خرم آباد

      اگه ایرانی بود حتما اعدامش میکردن عدالت رعایت نمیشه به نظر من باید 78بار به این دکتر .... اگه دستم بهش برسه بلایی سرش میارم روزی 78بار آرزوی مرگ کنه

    • سحر

      فقطططط اعدام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون مردی که این چنین جنایتی کرده باید اعدام بشود ولی با اعدام این شخص چیزی درست نمی شود . لطفا خانمها مواظب باشید که زیاد آرایش نکنید . چون از نوجوان گرفته تا پیرمرد وسوسه میشند

    • حمید رضا

      داشته به رکورد فتحعلی شاه نزدیک میشده!.

    • سعید

      واقعامتاسفم براهمتون که بی اطلاع هطتیدازوضع جامعه یکی ازفامیلای خودبنده رفته پیش دکتربهش پیشنهادداده اونم اومدبه من گفت حتی دکتربهش پیام داده ..خدامیدونه چی میگذره توجامعه

    • زندگی

      واقعا که چه دنیایی اولا تاوقتی دکترزن داریم برای چی پیش دکتراقابریم پس لزومی نداره درثانی خودخانما مقصرند دیگه خونه رفتن اون اقا چیه پس حقشونه تازه۷۸نفرمجردبودند مگه میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج