۲۲۵۵۵
۹۹ نظر
۵۰۳۰
۹۹ نظر
۵۰۳۰
پ

راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

این روزها خودروهای شاسی‌بلند حسابی خودشان را در دل عاشقان خودرو باز کرده‌‌اند به همین دلیل هر روز شاسی‌بلند‌های بیشتری را در خیابان می‌بینیم.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: این روزها خودروهای شاسی‌بلند حسابی خودشان را در دل عاشقان خودرو باز کرده‌‌اند به همین دلیل هر روز شاسی‌بلند‌های بیشتری را در خیابان می‌بینیم.

انصافاً هم باید گفت به لطف خودروهای چینی، طیف متنوعی از شاسی‌بلند‌ها با ابعاد و قیمت‌های متفاوت در پیش‌روی خریداران قرار گرفته‌اند.

به همین منظور در این قسمت راهنمای جامعی برای خرید خودروی شاسی‌بلند آماده کرده‌ایم که خواندن آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

چرا باید شاسی‌بلند بخریم؟

خودروهای شاسی‌بلند طیف متنوعی دارند، فضای بیشتر برای سرنشینان و قرار دادن اسباب و لوازم، ارتفاع بالای این خودروها و سه‌ ردیف صندلی در شاسی‌بلند‌های بزرگ را برای ۷ تا ۸ سرنشین را می‌توان از ویژگی‌های خودروهای شاسی‌بلند دانست.

شاسی‌بلند‌ها به لحاظ قدرت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، سازوکارهای مختلف برای انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها، بالارفتن بهتر از سربالایی‌ها و مانور راحت‌تر در مسیر‌های نامسطح و بیرون از شهر را می‌توان از موارد برتری‌ شاسی‌بلند‌ها نسبت به سایر خودروها دانست.

اما این سکه روی دیگری نیز دارد و خودروهای شاسی‌بلند چالاکی سایر خودروها را ندارند و نمی‌توان با یک خودروی شاسی‌بلند مانورهای سرعتی را در خیابان‌های شهر انجام داد. از طرف دیگر در بیشتر مواقع با توجه به وزن بیشتر خودروهای شاسی‌بلند، این خودروها مصرف بیشتری هم دارند.

در نتیجه خرید یک خودروی شاسی‌بلند از یک طرف دست شما را در بسیاری از موارد باز می‌گذارد و از طرف دیگر همان‌گونه که اشاره شد با محدودیت‌هایی نیز طرف هستید.

نکته‌های مهمی که باید در نظر داشت

خودروهای شاسی‌بلند با موتورهای مختلفی راهی بازار می‌شوند و از یک موتور چهار سیلندر کوچک تا موتورهای قدرتمند V8 را می‌توان در شاسی‌بلند‌ها یافت. با این حساب در حین انتخاب یک خودروی شاسی‌‌بلند حتماً باید قدرت این خودرو را نسبت به نیاز و مصرفی که دارید در نظر بگیرید.

از طرف دیگر تعداد افرادی که قرار است در این خودرو بنشینند نیز بسیار مهم است برای نمونه اگر قصد دارید یک شاسی‌بلند با ظرفیت ۸ سرنشین بخرید و این خودرو تنها قرار است در خیابان‌های شهر تردد کند شاید بهتر باشد به جای شاسی‌بلند یک مینی‌ون بخرید که فضا و مصرف بهتری دارد.

از آنجایی که خودروهای شاسی‌بلند طیف گسترده‌ای دارند، اتخاذ تصمیم در خصوص ابعاد خودرو می‌تواند دامنه گزینه‌های شما را محدودتر کند تا دقیق‌تر تصمیم بگیرید.

انواع شاسی‌بلند‌های موجود در بازار

تفاوت میان شاسی‌بلند‌های کار بِیس و تِراک بِیس

شاسی بلند‌ها به دو مدل اصلی تقسیم می‌شوند، خودروهای شاسی‌بلند‌ کار بیس (Car Base SUV) که در بیشتر محافل خودرو از آن‌ها با نام کراس‌اوور هم یاد می‌شود دارای بدنه‌ای یکپارچه هستند که شاسی خودرو به بدنه آن در قالب یک تکه ساخته شده است. این گونه‌ از خودروهای شاسی‌بلند همانند سایر خودروها از سیستم تعلیق مستقل بهره می‌گیرند و در نتیجه هندلینگ بهتر و تجربه راحت‌تری از رانندگی را در اختیار راننده قرار می‌دهند.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

از طرف دیگر شاسی‌بلند‌های تراک بیس (Truck Based) را داریم که نیرو به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. این مدل از شاسی‌بلندها عمل‌کرد بهتری در جاده‌های خاکی دارند، اما روی آن‌ها برای عبور از صخره‌ها و سربالایی‌های تند خیلی نمی‌توانید حساب باز کنید.

همان‌گونه که حتماً می‌دانید مدل‌های تراک بیس شاسی‌بلند این روزها طرفداران زیادی ندارد و مشتریان بیشتر به سمت شاسی‌بلند‌های کراس‌اوور تمایل پیدا کرده‌اند.

کراس‌اوورها در بیشتر مواقع فضای بزرگ‌تری دارند و در عبور از موانع و مسیرهای پرفراز و نشیب بهتر عمل می‌کنند.

شاسی‌بلند‌های ساب‌کامپکت

این کلاس از خودروهای شاسی‌بلند اخیراً طرفداران زیادی پیدا کرده است. شاسی‌بلند‌های ساب کامپکت در بیشتر مواقع جای کمتری برای سرنشینان و قرار دادن لوازم دارند. اما این خودروها به عنوان یک شاسی‌بلند جمع‌وجور ارتفاع خوبی دارند.

نیرو در شاسی‌بلند‌های این کلاس به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود و با توجه به ابعاد جمع‌وجوری که دارند در خیابان‌های پرترافیک بیشتر می‌توان روی آن‌ها حساب باز کرد.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

شاسی‌بلند‌های کوچک

این گروه از شاسی‌بلند‌ها گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال خودرویی در ابعاد یک سدان می‌گردند و از خودروهای شاسی‌بلند هم نمی‌توانند دل بکنند.

خودروهای شاسی‌بلند کوچک، فضای قابل قبولی را برای قرار دادن لوازم دارند و ارتفاع این خودروها هم نسبت به سایر خودروها بالاتر است. شاسی‌بلند‌های کوچک به لحاظ مصرف انرژی نیز با بعضی از خودروهای سدان رقابت می‌کنند و در نتیجه با خرید این خودروها نیاز چندانی برای نگرانی در خصوص مصرف بیشتر ندارید.

بعضی از مدل‌های خودروهای کوچک شاسی‌بلند عمل‌کرد خوبی را در مسیرهای خاکی و جاده‌های بیرون از شهر در اختیار راننده قرار می‌دهند.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

شاسی‌بلندهای کامپکت اسپرت

همان‌گونه که از نام این کلاس پیداست با مدلی اسپرت و جمع‌وجور از خودروهای شاسی‌بلند طرف هستیم که چالاکی و هندلینگ خوبی را در اختیار راننده قرار می‌دهند. این خودروها مصرف بهینه‌تری هم دارند و در گروه شاسی‌بلند‌های خوش‌قیمت بازار قرار می‌گیرند.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

شاسی‌بلند‌های متوسط

این کلاس از شاسی‌بلند‌ها برای افرادی که قصد خرید مینی‌ون دارند نیز مناسب است. خودروهای شاسی‌بلند متوسط قدرت خوبی را در کنار فضای زیاد و امنیت بیشتر در اختیار راننده قرار می‌دهند. به همین دلیل خودروهای شاسی‌بلند متوسط گزینه خوبی برای خانواده‌هایی پرجمعیت و اهل خرید است.

بعضی از شاسی‌بلند‌های متوسط دارای ردیف سوم صندلی هم هستند تا سرنشینان بیشتری را جای دهند. تمامی این موارد دست‌به‌دست هم داده است تا این کلاس از خودروهای شاسی‌بلند طرفداران زیادی پیدا کند.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

شاسی‌بلند‌های بزرگ

همان‌گونه که از نام این کلاس از خودروهای شاسی‌بلند پیداست با خودروهای قدرتمندی طرف هستیم که فضای خوبی را در داخل خودرو دارند. اما با خودروهای شاسی‌بلند بزرگ به راحتی نمی‌توان در خیابان مانور داد، این خودروها مصرف بیشتری نیز دارند.

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اگر هدف شما از خرید یک خودروی شاسی‌بلند بزرگ، فضای بیشتری است که در اختیار شما قرار می‌دهد از خرید آن صرف‌نظر کرده و مینی‌ون بخرید که جای بیشتر و مصرف بهینه‌تری دارد.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

ویژگی‌های برتر خودروهای شاسی‌بلند

اکنون که با هم نگاهی به انواع مختلف خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار داشتیم بهتر است ببینیم این خودروها چه امکاناتی را در اختیار راننده قرار می‌دهند.

موتور و مصرف بنزین

بیشتر خودروهای کوچک شاسی‌بلند دارای موتور چهار سیلندر کم مصرفی هستند اما در بعضی از این خودروها شاهد موتور توربو شارژ نیز هستیم. خودروهای شاسی‌بلند کوچک گاهی اوقات از پس شیب‌های تند و تیز بر نمی‌آیند و اگر لوازم زیادی بار این خودورها کنید فشار زیادی را در قسمت خودرو متوجه خواهید شد.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

از طرف دیگر خودروهای شاسی‌بلند متوسط غالباً از یک موتور V۶ بهره می‌گیرند و قدرت و هندلینگ قابل قبولی را در این خودروها شاهد هستیم. موتور شاسی‌بلند‌های بزرگ نیز در بیشتر مواقع از نوع V۸ است و به لطف این موتور، خودرو در هیچ سربالایی کم نمی‌آورد اما این گونه‌ خودروها مصرف بیشتری دارند.

جالب است بدانید بیشتر خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار فاقد گیربکس دستی هستند و شاید تنها بعضی از شاسی‌بلند‌های کوچک از جعبه‌دنده دستی بهره بگیرند، البته گیربکس‌های اتوماتیک حالتی را برای تعویض دنده دارند که شباهت زیادی به دنده‌کشی دستی دارد.

گفته می‌شود مدل‌هایی که به ۶، ۷، ۸ یا ۹ دنده اتومات مجهز هستند، نسبت به گیربکس‌های قدیمی سوخت بهینه‌تری دارند.

سیستم انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها

تمامی شاسی‌بلند‌های موجود در بازار از سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ متحرک بهره می‌برند و بیشتر شاسی‌بلند‌های تراز اول امکان انتخاب انتقال نیرو به دو چرخ خودرو را نیز در اختیار راننده قرار می‌‌دهند.

ناگفته نماند که بسیاری از شاسی‌بلند‌های تراک بیس نیرو را تنها به چرخ‌های عقب منتقل می‌کنند. از طرف دیگر شاسی‌بلند‌های کراس‌اوور هم در بیشتر مواقع نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند.

استفاده از خودروی شاسی‌بلند به عنوان یدک‌کش

شاسی‌بلند‌های تراک بیس ظرفیت بیشتری به عنوان یدک‌کش دارند و مدل‌های بزرگ این خودورها می‌تواند تا میزان ۴ تن بار را یدک بکشند. این مقدار برابر با وزن تقریبی یک خانه سیار یا قایق تفریحی است.

از طرف دیگر شاسی‌بلند‌های کار بیس، حرف زیادی در خصوص قابلیت یدک‌کش ندارند، اما مدل‌های میان‌رده این خودورها می‌توانند حدود ۲.۲ تن را یدک بکشند.

رانندگی آف‌رود

در نگاه اول به هر شاسی‌بلندی با خود فکر می‌کنید این خودرو برای گشت و گذار در دشت و صحرا طراحی شده است اما اگر از آن دسته رانندگان عاشق طبعیت باشید که حسابی اهل بیرون رفتن هستند باید به دنبال شاسی‌بلندی باشید که برای رانندگی آف‌رود طراحی شده باشد.

یک شاسی‌بلند آف‌رود باید دارای سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ باشد، این خودرو دید مناسبی نیز نسبت به اطراف باید داشته باشد و در قسمت پایین خودرو به محافظ‌هایی برای وارد نشدن صدمه به قسمت‌های زیرین خودرو مجهز باشد. جیپ رانگلر نمونه مناسبی از یک خودروی شاسی‌بلند آف‌رود است.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

طراحی فیزیکی درها و قسمت‌ داخل خودرو

بیشتر خودروهای شاسی‌بلند درهای پهنی در قسمت جلو و عقب خودرو دارند. به لطف این درها سوار و پیاده شدن به این خودروها بسیار راحت است. اما از آنجایی که میزان دید صندلی نسبت به سطح زمین بالاتر از خودروهای معمولی است، نشستن در صندلی خودرو برای افراد کوتاه قد، کودکان و سالمندان دشوار به نظر می‌رسد.

اگر فکر می‌کنید نیازی به یک شاسی‌بلندی دارید که سه ردیف صندلی داشته باشد پیشنهاد می‌کنیم به دنبال مدل‌هایی باشید که درهای عقب آن‌ها پهن طراحی شده باشد، مکانیزم فرآیند راحتی قرار گرفتن صندلی‌ها ردیف دوم را نیز در این خودروها بررسی کنید.

صندلی‌ها

تقریباً تمامی خودروهای شاسی‌بلند برای حمل ۵ سرنشین طراحی شده‌اند. بعضی از شاسی‌بلند‌های بزرگ یک ردیف سوم از صندلی را نیز در خودرو تعبیه کرده‌اند تا ۷ یا ۸ سرنشین در این خودروها سوار شود. اما صندلی‌های ردیف سوم جای تنگی دارند و در بیشتر مواقع بهتر است کودکان در این صندلی‌ها بنشینند.

از طرف دیگر زمانی که صندلی ردیف سوم برای نشستن باز شده است، فضایی از قسمت قرار دادن بار اشغال می‌شود.

قسمت قرار دادن بار

در بیشتر مواقع صندلی‌ها‌ی خودروهای شاسی‌بلند به گونه‌ای تنظیم می‌شوند که بتوان با خم کردن این صندلی‌ها فضای بیشتری را برای قرار دادن لوازم در نظر گرفت. به غیر از صندلی‌های ردیف اول، سایر صندلی‌ها از جای خود جدا می‌شوند یا می‌توان آن‌ها را تا کرد تا اسباب بیشتر ار در داخل خودرو جای داد.

تجربه نشان داده است شاسی‌بلندهای گروه تراک بیس، ظریفیت بیشتری را برای قرار دادن لوازم در اختیار راننده قرار می‌دهد. در قسمت انتهای بعضی از شاسی‌بلند‌ها شاهد حضور یک قسمت آسانسور مانند هستیم که فرآیند بلند کردن کالا و قرار دادن آن‌ را در داخل خودرو راحت‌تر کرده است.
راهنمای خرید خودروهای شاسی بلند

امنیت و حفظ جان سرنشینان

قصد نداریم شما را نگران کنیم اما این حق شماست که به عنوان خریدار یک خودروی شاسی‌بلند بدانید خودروهای شاسی‌بلند بیشترین آمار را در تصادف و غلط زدن در جاده‌ها دارند.

دلیل این امر را می‌توان در ارتفاع بلند این خودروها و همچنین وزن سنگین قسمت بالای خودرو دانست. در این بین سیستم Electronic stability control که ترمزهای خودرو را به صورت اتوماتیک کنترل می‌کند تا خودرو به گوشه‌های جاده کشیده نشود را می‌توان یکی از ویژگی‌های باارزشی دانست که در حین خرید خودروی شاسی بلند باید حتماً چنین قابلیتی را در نظرداشته باشید.

تکنولوژی‌های پیشرفته ایمنی

سیستم اعلام خطر تصادف از روبرو و همچنین ترمز اضطراری را میتوان از موارد امنیتی جدید دانست که در شاسی‌‌بلند‌های روز دنیا به استاندارد تبدیل شده است. گزارش شده است که به لطف این سیستم‌های امنیتی جدید حدود ۵۰ درصد از تصادف‌ها از پشت خودرو کاسته شده است.

در این قسمت به پایان راهنمای جامع خرید خودروی شاسی‌بلند رسیدیم، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه مفیدی در این زمینه دارید ما و کاربران را از تجربه‌های مفید خود در قسمت نظرات باخبر سازید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبسم

      مصرف سوخت اسپورتيج رو اصلاح كنيد،مگه موتور وسپا است كه ٢/٩ ليتر مصرفش باشه؟راجع به لند كروزر و انواع ان هم توضيح بدين ،ممنون.

      پاسخ ها

      • بهزاد

        دوست عزیز منظور 9 هو دو دهمه، لندکروز ها دومدل دارند که 6 سیلندرها موتور 4000 سی سی با 240 اسب بخار شتاب نزدیک به 10 ثانیه و 8 سیلندریها با موتور 4700 که 271 اسب بخار با شتاب 9.2 داره، به نظر من موهاوی 8 سیلندر از نظر موتور قوی ترین ، موتور 4700 سی سی با 340 اسب بخار که خیلی قویه

    • بهمن

      تمامی قیمت ها اشتباه است

    • بدون نام

      خیلی خیلی بدبود

    • نرگس

      اخری خوب بود به به عالی بود

    • عقب افتاده

      سلام - قیمت وراه خریدش را گفتی راه بدست آوردن پولش را هم بگوئید ممنون میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا

    • يك بنده

      ممنون ميشم اگر مقايسه كنيد

    • محمد

      یه خورده خودتونو آپدیت کنینن
      قیمتارو جدید کنین
      من قیمت روز سرانزا رو می خوام

    • ناشناس

      اصلا قیمت ها کاملا اشتباه بود

    • سید وحید

      واقعلا قیمتش خیلی مناسب هستن.
      با تشکر از شرکت اریان غری

    • سید سالار

      اصلا این قیمت ها خیلی قدیمی هستن.
      کاملا اشتباه هستن؟

    • احمد

      عکس ها خیلی کم اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره

    • هیوا

      قیمت ها همش دروغه ممنون اگر درست کنید

    • هوشنگ

      با این قیمت های شما ، حیف وقت

    • بدون نام

      افتزاآااآآاآه

    • حسین

      بابا باهوش ها اول تاریخ انتشار مقاله دقت کنید(اردیبهشت 91؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) بعد قیمت رو بگید

    • ابراهیم

      قیمت ها کاملا اشتباه وغلط بود بی عقل

    • مهدی بی پول

      کسی پول نداره ثوابی یکی از این ما شینای لوکس برام بخره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخرم برات

    • ادیسه

      چی میشد مثلا در قرعه کشی بانک من یه ماشین شاسی بلند ببرم خیلی حال می داد ولی افسوس

      پاسخ ها

      • محمد

        ما پول یک میلیون هم نداریم بریزیم تو بانک به امید قرعه کشی

    • ايلسا

      خيلي خوب هستند ولي قيمتها چي؟

    • reza

      ممنون از قیمت اشتباهتون.

    • سيد مجيد حسيني ازنوجاني

      لطفا قيمتها را هم بروز رساني كنيد

    • امید

      سرکاری بود باحااخل بود..

    • zakiyeh

      slm,mikhastam bedonam mashin shasi boland x255 chejoriye

    • lind

      ماشینهای شاسی بلندخوشکل وشیکترهم فکرمیکنم هست ولی نشان ندادین لصفانشون بدین

    • shahram

      لیفان x60 چطوره ممنون میشم اطلاعاتشا برام اضافه کنید

      پاسخ ها

      • ماشینش آشغاله

        گنده

    • میلاد

      واقعا من تعجب کردم بااین قیمتاتون

    • رضا

      سلام
      کار زیبایی انجام دادی فقط قیمت ها واقعی نبود اونم یه ایمیل به هم بزن بگم چیکار کنی تا بهتر بشه
      بامید دیدار

    • EMINEM 8

      قيمتها اشتباه داداشا؟؟؟؟؟؟؟

    • حیین

      چقد قیمنها خوب شده وایییییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قیمت درست بزنید

    • نظرahmaddddddddddddddddd

      قیمت واقه ای رابگویید

    • بدون نام

      لطفاقیمت هارابه روزاعلام کنید!

    • بدون نام

      برای به دست اوردن قیمت به توان 3برسونید

    • پولدار

      من هفت هشت تا از تویوتا RAV4 دارم نمیدونم چیکارش کنم..........

      پاسخ ها

      • سعیده

        خدا مسببین رو لعنت کنه عزیزم قیمتها واسه زمان خوشبختی بوده نه الاان .سه برابر کن مثلا x33 الان 67 یا 69 م هست ....

    • مسعود اذرگون

      من فقط از سو زو کی خوشم امد

    • بدون نام

      چرابنز نمی گین

    • محمدahvazi

      عمو اول به قیمتا نگاه کن بعد سایت بزن.الکی پشت کامپیوتر نشین بچه...

    • رسول

      خوش به حال کسی که هم سرمایه خرید این ماشینارو داره هم دلخوشیشو...
      من ک لنگ 50000تومن موندم هم مریضم هم بدبخت خدا هیچکی رو مریض نکنه بدبخت نکنه ناامید نکنه ایخداااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :(((((

    • سیاوش

      از این که قیمت ها همه به روز هستن خیلی ممنون .البته مسول سایت عضو اصحاب کهف هستش

    • هستی

      خودروها قشنگن قربونت اگه می تونی واسه ماهم جورکن

    • ali

      rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuooooooooooooooooooooooooooopppppppppppp

    • علیرضا

      سلام قیمت ها واقعی است ولی اردیبهشت سال 91بوده آی کیو ها!!!!
      تورم توکشور مارو باش میگن چین قیمت الان شون با 20سال پیشش فرق نکرده ولی ما لحظه ای میره بالا .دیگه وقتشه امام زمان ......

    • Elena

      خیلی خوبه لطفا عوض نکنین

    • حمید

      مردم 2 سال پیش خوب تو ارزونی زندگی میکردید ها

    • محمد امین

      کاشکی قیمت ماشین های شاستی بلند همین بود وسوختشون هم انقدر کم بود
      کاشکی
      کاشکی

    • بدون نام

      برو بابا

    • محمد

      قیمت همه ماشین ها اشتباه است

    • محمدرضا

      شاسی بلند آمریکنو عشقه

    • بدون نام

      سورنتو فقط حرف نداره

    • 021

      ممنونم از این همه راهنمایی بزرگتان (فقط چرا قیمت ها اشتباهه)

    • mohammadreza

      ممنونم فقط چرا قیمت ها اشتباهه @@@@

    • Armani zombela

      بد نبود توضیحات ولی اینو بگم بقول عربها التویوتا و بس

    • بدون نام

      قیمت خوبه پول نیست

    • امیرحسین

      هووووووووووووووووووووووووووو
      کوچولو چرا الکی میایی سایت می زنی؟
      قیمتای 10 سال پیشه؟
      ix55 شده 150 ملیون چرا الکی نوشتی 62/400
      سایتتو بروز کن و مردمو به اشتباه ننداز جوجو

    • بدون نام

    • بدون نام

      قیمتها واضحتر لطفا

    • مریم

      بابا این قیمتا مال زمان گزشته است

    • افشین

      سلام ؛ شما که این همه زحمت کشیدید و هزینه کردید و این سایت را فراهم کرده اید ؛ خوب به نظر این حقیر فقط ظرف یکروز وقت بگذارید ، قیمتهای ماشینها را به روز کنید چون با رسالتی که از اهداف متولیان محترم این سایت خبر دارم ؛ قصدجذب خواننده به تنهایی ندارند و با این خدمت به خلق خدا ، از تمام اثرات این اقدام ارزشمند ، هم خودتان بهره ببرید و هم اینکه به هموطنان خودتان اطلاع رسانی دقیق بفرمایید. متشکرم

    • مهدی

      بد بود

    • محمد

      سلام قیمت خودرو ها به سال 83 مربوط است قیمت ها را به روز کنید

    • عظیمی

      آفرین به مدیریت این شرکت از قیمتهایتان مشخصه خوش بحال خریداران شمااینومیگن محارتورم دردنیای مجازی

    • شهرام

      فقط پيكان 54

    • armin

      عالی

    • بدون نام

      سلام قیمت هاتون همه دورغی است

    • بدون نام

      چطوری میتونیم از شرکت خرید کنیم

    • امین

      اهای مدیر کجا سیر میکنی مگه مال عهد قاجار هستی

    • زهرا

      همه قیمتها نصفه اون چیزیه که تو بازار هست این چه وضعشه مسخره...

    • حسام

      موندم رو چ حسابی این قیمتا رو نوشتین

    • سالار

      قیمت واقعی همینه که اعلام شده!!! نمخوای نخر، بروهمونجا گرون بخر. خوبی هم نیومده به شما مردم.!!!!! ههههههههه...

    • صالح

      سلام خواهشا مصرف کننده شاسی بلند ها نظر قیمت و کیفیت را بگن بهتر میشه ممنون میشم

    • شهاب

      واقعا عالی بودند مرسی

    • ارمان

      قیمت روز میخوام

    • مجید

      لطفا قیمت هایی رو که نمیدونین نزنین با تشکر....

    • سپیده جوجو

      مازراتی میخوام کی برام میخره؟؟؟؟؟؟؟؟

    • alijj

      فکر کنم مازاراتی بزارن 26 ملیون
      بازار ازاد 35
      مردم رو مسخره کردید اخه خودت جای اون شرکت باشی این ماشین های لوکس رو به 60 تا 70 تومن میدی

    • بدون نام

      کاشکی ارزان بود ما می خریدیم چراچرا هر روز قیمتها بالا میرود خدایا ما ایرانیها وقتی پیر میشویم به آروزهایمان می رسیم

    • سوگی

      موتور پیکان بستن به همشون واسه همین ارزونه.دمپایی پاره بیار لکسوزببر

    • محمد

      من از اسپورتيج خوشم مياد اما قيمت ٢٠١٥ حدوداً ١٥٥ ميليونه اما واقعاً مي ارزه

    • بدون نام

      ویتارا کلاس 8 130 تومان خریدم عالی است

    • آریا

      چرا هیچ ماشین باحالی نداره؟؟؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      از دیدن قیمتا ذوق مرگ شدیم لطفا به روز رسانی کنید

    • بدون نام

      اگه قیمتا الانم اینطور بود به به

    • بدون نام

      دوستان نمیشه که هرروز یکی قیمتها رو بروز کنه خودتون هر ماه ۳۰\. بزارین روش مثل اب برق گاز تلفن مالیات بیمه عوارض شهرداری پسماند.نان.پنیر.روغن بنزین. ....... اکسیژن .

    • محمد

      والا اگه قیمت ها اینجوری باشه من همین الان 100تا اسپورتیج میخوام

    • elham

      قیمت کیا اسپورتیج وهیوندا این نیست.قیمت ها اشتباه است.

    • رضا

      قیمت ها اشتباه هستش

    • بدون نام

      سلام
      قیمتها کاملا درست می باشند تاریخ انتشار را نگاه کنید 10 اردیبهشت 91
      قیمتها مربوط به آن زمان می باشند .

    • بدون نام

      قیمت اشتباه.دروغ سرکاری

    • متفکر

      ایکس 33 هفتادو دو میلیونه اینجا نوشتین سی ..خودتونو مسخره کنین

    • أمير محمد

      بچه هااون دويست و شش شاسى بلند كى تو ايران منتاژ ميشه

    • بدون نام

      با این قیمت از هرکدوم يه دونه ميخوام اگه نفرستید خیلی نامردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج