۲۲۶۰۶
۵ نظر
۵۰۱۹
۵ نظر
۵۰۱۹
پ

این کاغذ های دکوری زیبا!

سبك و رنگ‌های جديد و بيشتر را با كمك كاغذهای دكوراتيو به دكوراسيون خانه خود بيفزاييد. شما می توانيد اين كاغذها را براي دكوراسيون هنری ديوارها، كوسن‌ها، سينی های پذيرايی، كلاهك آباژورها و ديگر قسمت‌های دكوراسيون استفاده كنيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

سبك و رنگ‌هاي جديد و بيشتر را با كمك كاغذهاي دكوراتيو به دكوراسيون خانه خود بيفزاييد. شما مي‌توانيد اين كاغذها را براي دكوراسيون هنري ديوارها، كوسن‌ها، سيني‌هاي پذيرايي، كلاهك آباژورها و ديگر قسمت‌هاي دكوراسيون استفاده كنيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

رزهاي عاشقانه

كاغذي با زمينه سفيد و طرح‌هايي برجسته از گل رز، پوششي مناسب براي كلاهك آباژور است و به كلاهكي كه شكلي هندسي دارد، لطافت و جذابيتي خوشايند مي‌بخشد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

پرده خلاقانه

براي پنجره‌هاي خود، پرده‌اي پا پولك‌هاي كاغذي تهيه كنيد. براي اين كار مي‌توانيد كاغذهايي با وزن‌هاي مختلف را به‌شكل مربع برش دهيد و اين پولك‌هاي مربع شكل را به فواصل منظم روي يك رشته بدوزيد. چند رشته از اين پولك‌ها را تهيه كرده، آنها را كنار هم به چوب پرده‌اي نصب كنيد. اين پرده، عنصري جذاب و زيبا براي زيباسازي پنجره‌اي ساده و كسل‌كننده است، بدون اينكه سد راه ورود نور طبيعي به داخل فضا شود. رنگ‌هاي اين پولك‌هاي كاغذي را مي‌توانيد متناسب با رنگ‌آميزي دكوراسيون فضا استفاده كنيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

گل‌هاي كاغذي زيبا

تعدادي از اين گل‌ها كه از گلبرگ‌هاي ظريف كاغذي ساخته شده است، مي‌تواند روي يك سيني به عنصري دكوراتيو در مركز ميز تبديل ‌شود. براي تهيه اين گل‌هاي زيبا بايد لايه‌هايي از كاغذ برش داده شده را روي هم قرار داده، مركز آنها را با كمك سوزني به سمت داخل بكشيد تا جمع شود و حالت گل به خود بگيرد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

كاغذهاي رول شده

با رول كردن كاغذهاي نازك و ظريف مي‌توان به سادگي عناصر دكوراسيوني مانند قاب عكس‌هاي سفيد ساده را تزئين كرد. براي درست كردن اين رول‌ها، نوارهاي كاغذي به پهناي ۵/۴ سانتي‌متر را با كمك كاتر و خط‌كش برش دهيد و به‌سادگي اين نوار را رول كرده، با تهيه تعدادي از اين رول‌ها در اندازه‌هاي مختلف، حاشيه قاب‌هاي ساده را تزئين كنيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

کلاژ شخصی

با هنر دست خود به ديوارهاي ساده خانه، جان ببخشيد و به آنها هويت دهيد. شما مي‌توانيد با كنار هم قرار دادن قطعات كاغذي با طرح، رنگ و بافت‌هاي متنوع، كلاژي زيبا بيافرينيد، آن را قاب كرده، روي ديوار نصب كنيد. اين كار بسيار ساده است، اما مي‌تواند تاثيري بسيار چشمگير در دكوراسيون خانه شما داشته باشد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

خلاقيت کامپیوتري

شما مي‌توانيد به‌سادگي و با كمك كامپيوتر خود، اثري هنري براي دكوراسيون اتاق خود خلق كنيد. كافيست شعري را كه به آن علاقه داريد، تايپ كنيد و پس از بازي با كلمات آن و انتخاب حاشيه‌اي مناسب، آن را با رنگي زيبا، چاپ و پس از قاب كردن به ديوار نصب كنيد. اين ايده‌اي عالي براي ايجاد قطعه‌اي جالب و سرگرم‌كننده در دكوراسيون براي جلب توجه افراد است.

این کاغذ های دکوری زیبا!

كشوهاي دكوراتيو

با پهن كردن ورقه‌هاي رنگارنگ و شاد كف كشوهاي دراور مي‌توانيد فضاي داخلي كشوها را بياراييد و جلوه‌اي شاد به آنها بدهيد. براي ثابت نگه داشتن ورقه‌ها داخل كشو از نوار چسب‌هاي دو طرفه استفاده كنيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

بشقاب دكوراتيو

با چسباندن كاغذي طرح‌دار روي بشقابي شيشه‌اي و ساده مي‌توانيد آن را به عنصري دكوراتيو و زيبا تبديل كنيد. اين بشقاب‌ها را مي‌توانيد روي ديوار نيز نصب كنيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

سيني شفاف

سيني‌هاي شفاف و بي‌رنگ، فرصتي خوب براي استفاده از كاغذهاي رنگارنگ است. شما مي‌توانيد با چسباندن كاغذي رنگي و زنده به پشت سيني پذيرايي ساده خود، آن را به سيني رنگارنگ و جذاب تبديل كنيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

پوشش‌هاي كاغذي زيبا

فراموش نكنيد كه براي عناصر جانبي خود، لباسي زيبا از كاغذهاي خوش‌رنگ و طرح‌دار تدارك ببينيد و جلوه آنها را زيباتر كنيد. كتاب‌ها از عناصري هستند كه مي‌توانند با كمك اين جلدهاي كاغذي زيبا به عنصري دكوراتيو تبديل شوند.

این کاغذ های دکوری زیبا!

تابلوي چشمگير

براي داشتن تابلويي هنري و زيبا لازم نيست هزينه‌اي بالا متقبل شويد تا اثري گران‌‌قيمت بخريد، بلكه مي‌توانيد كاغذي داراي طرح و رنگ‌ زيبا را به‌سادگي در قابي مشكي قرار دهيد و آن را به ديوار بياويزيد. براي اين كار مي‌توانيد از كاغذي استفاده كنيد كه از لحاظ طرح و رنگ با دكوراسيون شما هماهنگي داشته باشد و آن را كامل كند.

این کاغذ های دکوری زیبا!

روميزي كاغذي

روميزي يا رانر مي‌تواند به‌سادگي به نقطه‌اي كانوني در دكوراسيون اتاق غذاخوري تبديل شود. اگر از كاغذ براي ساخت رانر استفاده مي‌كنيد، مي‌توانيد رانري منحصر به‌فرد براي دكوراسيون ميز غذاخوري خود تدارك ببينيد. طول رانر بايد متناسب با طول روميزي باشد و بهتر است ۱۵ تا ۲۰ سانتي‌متر از دو سر ميز بلندتر باشد. پس از پهن كردن رانر كاغذي روي ميز، براي اينكه روي ميز صاف بخوابد، روزهاي نخست، چند كتاب سنگين را روي آن قرار دهيد.

این کاغذ های دکوری زیبا!

زيربشقابي‌هاي زيبا

براي داشتن زيربشقابي‌هاي خوش‌رنگ و زيبا مي‌توانيد از كاغذهاي ضخيم با طرح و رنگي چشمگير استفاده كنيد. مانند اين زيربشقابي زيبا با طرح رزهاي زرد رنگ كه پويايي و نشاط را به چيدمان اين ميز غذاخوري القا كرده است.

این کاغذ های دکوری زیبا!

ايده‌اي براي پذيرايي

يكي از ايده‌هاي جالب براي دكوراسيون ميز غذاخوري اين است كه نام هر ميهمان را روي قطعه‌اي كاغذ نوشته، هر طور كه مي‌دانيد آن را بياراييد و به صندلي آن فرد بياويزيد و جاي نشستن هر يك از ميهمانان را مشخص كنيد. اين ايده براي ميهمانان شما بسيار جالب است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • برف

      وای که چه میکنه این رنگ با روح آدم، آدم به وجد میاد با این رنگ آمیزی :)

    • hiva

      جالب بود مرسی

    • sania

      عالی وخیلی جالب بودندممنون

    • مرحبا

      بسیار عالییسسسسسی

    • مرحبا

      بسیار عالییسسسسسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج