جاباما
۲۲۶۳۷
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

آبی و سفید، تركیب رنگی كلاسیك برای ظروف چینی و تداعی‌كننده طرح‌های باستانی چینی و طرح‌های سنتی انگلیسی است.

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید
هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

برترین ها: در این تصویر می‌بینید كه تركیب دو رنگ آبی و سفید، تركیبی شاد و زیبا را برای این میز بوجود آورده است كه دو حس مدرن و كلاسیك را همزمان القا می‌كند. در این چیدمان، اسطوخودوسی خشك‌شده به شكل درختچه‌ای كوچك و دكوراتیو استفاده شده است.

آبی و سفید، تركیب رنگی كلاسیك برای ظروف چینی و تداعی‌كننده طرح‌های باستانی چینی و طرح‌های سنتی انگلیسی است. رنگ‌های هم خانواده رنگ آبی مانند آبی، بنفش یا سبز آبی نیز می‌توانند در چیدمان ظروف چینی آبی و سفید به‌زیبایی جلوه كنند. همچنین، شما می‌توانید از تركیبی از تمام این رنگ‌ها با همدیگر در چیدمان میز غذاخوری خود استفاده كنید. اگر چنین تصمیمی دارید، از سه نوع رنگ آبی در كنار هم استفاده كنید. تركیب سفید با آبی می‌تواند طراوت و پاكی را به جلوه چیدمان میز ببخشد. تدارك چیدمانی با این تركیب رنگی و ظروف چینی آبی و سفید، بسیار آسان است و هزینه‌ای بالا نیاز ندارد.

عناصری چون دستمال‌های سفره كتانی یا پنبه‌ای كه طرح‌های راه‌راه یا شطرنجی آبی و سفید دارند، از جمله عناصری هستند كه در عین سادگی ،می‌توانند مكملی خوب برای چیدمان آبی و سفید میز غذاخوری شما باشند. اسطوخودوس خشك شده از جمله عناصر دكوراتیو مناسب برای میزی با ظروف و دكوراسیون آبی و سفید است كه در ادامه، روش استفاده از آن را به صورت دكوراتیو آموزش خواهیم داد.

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

ساخت منگوله دكوراتیو برای دستمال سفره

استفاده از منگوله‌ای كاموایی و ساده می‌تواند جلوه دستمال سفره‌ای ساده را تغییر دهد و بر جذابیت آن بیفزاید. ساخت این منگوله‌ها، بسیار ساده است و می‌توان آن را در طیف رنگی بسیار وسیع و متنوع درست كرد.

وسایل مورد نیاز:

كلاف كاموایی مخملی با رنگی هماهنگ با دستمال سفره

قیچی

سوزن رفوگری

دستمال سفره

مراحل انجام كار:

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

دسته‌ای از چند نخ كاموا با طول ۱۵ سانتی‌متر درست كنید تا جایی كه تراكم آن برای منگوله به نظر شما كافی باشد. سپس، قطعه‌ای كاموا را جداگانه برای بستن منگوله از كلاف ببرید.

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

دسته كاموا را از وسط تا كنید، قسمت تا شده را محكم ببندید و سمت تا شده دیگر را ببرید تا حلقه ایجاد شده از یك سمت باز شود.

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

با تكه اضافی ریسمانی كه با آن قسمت تا شده را بسته‌اید، دو قسمت تا شده را ببندید و مقداری از كاموا را برای اتصال به دستمال سفره باقی بگذارید. به همین سادگی، منگوله دستمال سفره شما آماده است.

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

درختچه دكوراتیو اسطوخودوس خشك

درختچه‌ای زیبا می‌تواند عنصری دكوراتیو و مناسب برای میز غذاخوری آبی و سفید شما باشد و جلوه ظروف چینی را كامل و زیباتر كند. حال به شما آموزش می‌دهیم كه چگونه می‌توانید درختچه‌ای زینتی با اسطوخودوس درست كنید.

وسایل مورد نیاز:

قیچی

اسفنج گل آرایی برای پر كردن ظرف

كاسه كوچك

پارچه آبی، بنفش برای پوشش كاسه

چسب حرارتی و تفنگ مخصوص آن

شاخه‌های گل اسطوخودوس خشك

توپك‌های اسفنجی

دو شاخه سبز درخت

شاخه بزرگ بید خشك شده

قیچی باغبانی

یك مشت خزه مصنوعی

سیم چین

سیم گل آرایی

مراحل انجام كار:

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

اسفنج را طوری برش دهید كه كاملا درون كاسه قرار بگیرد و آن را پر كند. سپس، پارچه را دور تا دور كاسه با كمك چسب حرارتی بچسبانید.

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

ساقه‌های گل اسطوخودوس خشك را با حوصله و دقت، كنار هم در توپك‌های اسفنجی فرو كنید بطوری كه توپك‌ها از این گل‌های خشك پوشیده شود. تنها قسمتی كوچك از توپك را خالی بگذارید.

هنر پذیرایی: چینی‌های آبی و سفید

دو شاخه درخت و شاخه‌های بید را كه جنبه دكوراتیو دارند، داخل اسفنج فرو كنید و دو توپك پوشیده از گل خشك را از قسمتی كه خالی از گل است، با كمك چسب حرارتی بر سر شاخه درخت بچسبانید. زمینه اسفنج را با خزه‌های مصنوعی طوری پر كنید كه اسفنج دیده نشود. برای ثابت كردن خزه‌ها روی اسفنج، از قطعات سیم گل آرایی استفاده كنید و آن را روی خزه‌ها در اسفنج فرو ببرید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • asal

      سلام واقعا ساده و زيبا بود ولي دل خوش سيري چند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج