کد خبر: ۲۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۸۱۵۸
تعداد نظرات: ۱۰۳ نظر
میشه این پرسش برای انسان ها وجود دارد که جنس مقابلشان از چه ویزگی هایی خوششان می آید و از چه خصوصیاتی بدشان می آید.
روزگار نو:  زنان برای انتخاب شریک زندگی از این هفت مرد نفرت دارند.

 همیشه این پرسش برای انسان ها وجود دارد که جنس مقابلشان از چه ویزگی هایی خوششان می آید و از چه خصوصیاتی بدشان می آید.

 شاید پاسخ قطعی برای این پرسش وجود نداشته باشد؛ ولی بر اساس تجربه چیزهایی می شود گفت که در این گزارش به برخی از ویژکی های منفی مردان اشاره می شود.




 زنان از هفت مرد نفرت دارند:

مردان بچه صفت
 
 این قبیل مردان، نه آینده نگر ند و نه مسئولیت پذیر، به صورت روزمره گذران عمر می کنند و خلاقیت و ابتکاری ندارند و نسبت به خانواده بی خیال و بی توجهند.


این مردان حاضر نیستند ضعف های خود را بپذیرند و وقتی به آنها اعتراض می شود یا از آنها خواسته می شود که خود را تغییر دهند، مثل بچه ها با عصبانیت می گویند: « همینه که هست».

مردانی که بیش از حد در کار خود غرقند

بله زنان عاشق مردان آینده نگر، مسئولیت پذیر و خلاقند، اما نمی خواهند شریک زندگی آنها 24 در کار خارج از خانه خود غرق و نسبت به همسرش بی تفاوت باشد یا او را فراموش کند.


زنان دلگیر می شوند از این که شوهرشان به دغدغه های و سلامت روح و روان آنها بی توجه باشد؛ یعنی از مردانی که تمام فکر و ذکرشان معطوف به کارشان است.

مردان زخمی

اگر تازه در عشقی شکست خورده اید یا از دادگاه طلاق برگشته اید در پی جلب هیچ زنی نباشید. بگذارید زخم هاتان التیام پیدا کند، آنگاه در پی این کار بروید؛ یعنی وقتی که همه چیز را فراموش کردید و خود را بازیافتید.

مرد بی سابقه!

مردی که برای بار اول با دختری آشنا می شود و به او ابراز تمایل می کند، از نظر زن، ممکن است فقط از سر هوس در پی ارتباط با او باشد. زنان چنین تقاضایی را پس می زنند و ممکن است نسبت به آن واکنش تند نشان دهند.

مردانی که تعادل روانی ندارند

این مردان، گاهی زن خود را به عرش می برند و او را بی همتا می خوانند و گاهی به او اتهاماتی وارد می کنند که او را به فرش می آورد. و نیز گاهی از او دوری می جوید؛ نه غم های خود را با او در میان می گذارد و نه کمک می کند طرف مقابل عیب های خود را بر طرف نماید.

زنان ممکن است برای مدتی این وضعیت را تحمل کنند؛ اما اگر از اصلاح شوهر خود نا امید شوند، خود را از این وضعیت خلاص خواهند کرد. بویژه اگر احساس کنند که صبوریشان نادیده گرفته می شود و از آن قدردانی نمی شود.

مردان همیشه در سفر

 زنان از این که گاهی شوهرشان گاهی به سفر می روند چندان ناراضی نیستند؛ چون این امر باعث می شود بیشتر قدر یکدیگر را بدانند و به این طریق، علاقه بین آنها را بیشتر می شود.

مردان تعهد ناپذیر

مردان همه چیز کاملی وجود دارد که فقط یک نقص دارند؛ نمی خواهند برای یک زندگی پایدار تعهد بدهند. زنان از این قبیل مردان به شدت نفرت دارند؛ زیرا زنان، حتی اگر اعتراف نکنند، بجز تشکیل خانواده با مردی که دوستش دارند به چیز دیگری اهمیت نمی دهند.  
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۳
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
10
60
به اضافه ى آقايان بددهن،بى احساس،كوته فكر و تنگ نظر على الخصوص همونهايي كه همه ى موفقيت هاى ممكن رو براى خودشون ميخوان و سهمى براى زنشون جز پخت و پز و بچه دارى در نظر نميگيرند(اينها رو يادتون رفته بود تو ليست بگذاريد!!)
پاسخ ها
نظر الهام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
تبسم جون +
نظر جمال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
توی این مملکت زنا دو دسته اند: یا بهشون ظلم شده یا فکر می کنن بهشون ظلم شده. بابا مگه با کینگ کنگ طرفی اینقده ....
نظر مهرداد
| - |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
خیلی به مردها بدبین نباش.
نظر مریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
من با مردی ازدواج کرده ام که هم بچه صفت است هیچ چیزی برای من نفرت انگیزتر از این مستله نیست. تعادل روانی هم ندارد و به زندگی مشترک هم تعهد ندارد. تا کوچکترین مشکلی پیش میاد زیر همه چیز میزنه و منا مثل یه لنگه دمپایی از خودش دور میکنه بچه ها به نظرتون من با چنین مردی چه کنم.
نظر نرگس
| - |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
مریم جون مثل من ازش جدا شو بعدا می فهمی تنهایی بهتر از بودن با چنین مردیه که سال های زندگیتو حرومش کنی
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
مرررررررررررررررررریم جوووون اینکه مثل روز روشن هست اگر ارزش گذشت نداد شما هم مثل یک لنگه کفش برای همیشه از خودت دورش کن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
7
20
مرسی برترین ها بعضی از ما زنا نمیتونیم با جنس مخالف روراست باشیم یا چیزی رو ک دوست داریم باشن رو بهشون بگیم چون میترسیم دلخور شن
مطلبتون خوب بود
پاسخ ها
نظر bahram
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
ببین ببین خودتون اعتراف میکنید روراست نیستید .البته واسه هردو طرف صدق میکنه ها !
نظر وروجك
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
زن و مرد مكمل همديگه هستن اگه مشكلي ميبينن بايد بگن.ولي در زمان مناسب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
8
7
بالاخره یه نفر حرف ما رو زد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
5
13
با نظر تبسم جون کاملا موافقم
ولی درباره ی مردان بی سابقه موافق نیستم.
فکر می کنم برعکسش درست تر باشه
پاسخ ها
نظر تبسم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
بی سابقه رو خوب اومدی رها جون!!!!
خیلی باحالی
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
مرسی تبسم جون
خودت خوبتری عزیزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
7
20
با این حساب زنها باید از همه ی مردان متنفر باشن چون هر کدومشون یکی از این مشخصه ها رو حداقل دارن !
پاسخ ها
نظر وروجك
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
نه عزيزم اينطوري نيس
نظر مهرداد
| - |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
نمیشه هر انسانی خوب مطلق باشه. بعضی اوقات بد بودن هم حسنه
نظر سميرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
حداقل يه دونه از اين مشخصات رو دارن اگه شانس بياريم چند تاش رو نداشته باشن.
نظر بهنام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
زنها ماشاا ... کلکسیون عیب های پنهونن
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
اقا بهنام عجب که اینطور خبر نداشتم!
خوب لابد اقایون کلکسیون مهربانی,عشق مردانگی,شجاعت,محبت,امیدواری و بهترین هسنتد. نظرت چیه؟
نظر نفس
| SWEDEN |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
اقا مهرداد این فتوای کدوم مرجع تقلید هست که بعضی اوقات بد بودن حسنه؟؟؟شاید هم این فتوا رو خودتون صادر کردید!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
1
35
مردهای خسیس رو یادتون رفت همونهایی که پول به جونشون بسته است.
پاسخ ها
نظر ملیکا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
راست میگی نسیم جان .مردهای خسیس واقعا ...
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
اره واقعا گل گفتی نسیم جوووون دمت گرم وفتی بهشون می گی کمی پول لازم دارم زودی می پرسه اون روز بهت پول دادم یکی نیست بگه اولا اون روز نبود 2 ماه پیش بود,دوما 100 تومان هم می گی پول واااااااااااااااااااااااا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
5
9
لبه كارون چه گل بارون ...... مردان شاد چى دوست دارن.
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
بیشتر به دق دادن خانوم ها علاقه مند هستند .چطود؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
6
7
ایول من همشو دارم یعنی قبولم؟ فقط اعتراف می کنم باید برم یک ذره سابقه دارشم تنها عیبم بی سابقه بودن
پاسخ ها
نظر ppeymanqq
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
من که نفهمیدم با سابقه خوبه یا بی سابقه تو میتونی کمکم کنی؟
البته میگن تجربه پدر علمه!!
نظر بابک
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
آقا پیمان عزیز من هم مثل خودت کاملاً بی تجربم، پسرس هستم چشم و دل پاک، سربزیر، نجیب، محجوب، با حجب و حیا و ... متاسفم نمی تونم زیاد کمکت کنم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
3
21
من از مردای چشم چرون متنفرم
پاسخ ها
نظر وروجك
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
دمت گرم منم بدممممممممممممممم مياد.آخه يعني چي كه هي نگا ميكنين.بابا اونم آدمه.در ضمن من خودم مردم ولي اين كار زشتيه
نظر مهرداد
| - |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
این مردها کورن نه چشم چرون
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
اره واقعا کورن واسعه همین روانشناسان به این نتیجه رسیده اند که اقایون از راه چشم عاشق می شوند اقا مهرداد کیف کردی چه مدرکی رو کردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
5
7
age ma marda naba6im 6oma zana chikar mikonin
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
زندگی می کنیم.
نظر غزال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
از زندگی لذت می بردیم ....ولی اگه شما مرها نبودین ما خانوم ها به کی بخندیم هاهاهاهاها
نظر parniya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
be rahahati zendegi mikonim kasi ham nist mokhemun ro tilit kone
نظر پریناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
باهات موافقم غزال جون خیلی خوب اومدی:)
نظر غزال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
خواهش می کنم پریناز جون
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
از صبح تا شب گریه می کردیم شاید هم خودکشی.واااا این چه سوالی هست دیگه سوال هاشون هم مثل خودشون غیر منطقی هست!زندگی می گردیم اون هم از نوع توپش
نظر تنفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
واقعا بعضیا چه اعتماد بنفسی دارن ...
خب معلومه بقول غزال رااااااحت زندگی میکردیم.
ایشالا نسلتون منقرض شه...
فهمیدی در چه حد حالمون ازتون بهم میخوره!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
3
6
کاملا درسته ... البته خیلی چیزای دیگه هم هست که دوستان بهش اشاره کردن ........... مرسیییییییییی :)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
9
8
مگه مردا درغیر این دسته ها هم موجودند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
3
12
اره اره من از پسرای جدی و مرد خوشم میاد نه از این ارازل و اوباش
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
هرچیزی هم خوبش هست هم بدش ولی مردها 70 درصدشون بد تشریف دارن اما خانوم ها 20 درصدشون بد تشریف دارن مگه نه ریحووووووووووون جووووووون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
8
6
من با مردان زخمی موافق نیستم
کاملا نتیجه ی عکس میده اگه مرتب درمورد عشق قبلیتون صحبت کنین کشش اونارو واسه نزدیک شدن به شما و پرکردن اون جای خالی بیشتر میکنه!
پاسخ ها
نظر سميرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
نه آقاي مهدي ! ما خانمها هميشه(چه سنتي باشيم چه روشنفكر) به بودن يك زن ديگه در زندگي مردمون حساسيم.چه در گذشته بوده باشه چه حال چه ....... از من به شما نصيحت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
6
7
Maghror* man az mardaye maghror motenaferam
پاسخ ها
نظر Maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
manam abji jonam
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
من یک ثانیه هم نمی توانم در کنارش باشم چی برسه به ازدواج موافقم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
5
4
مرد بی سابقه را خوب اومدی.

پس آقایان محترم همگی سابقه جور کنین.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
پاسخ
11
14
آقا پسرا ؟؟؟؟
1-پسرا باید کاملا مهربان باشن
2-پول داشته باشن
3-مادر خوب و... داشته باشن
4-صادق باشن
5-رومانتیک باشن
6-در همه جا از زنشون طرفداری کنن
7-با زنشون در هر کار مشورت کنن
8-حرف دلشو نو رک و راست بگن نترسند
9-علاقشونو نشون بدن
10-روزای خاص رو یادشون نره ه ه ....
11-زود زود به زنشون دروغکی نگن دوست دارم چون زناشون شک میکنن
12-و امثال اینهااااا........
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
parastoo jan fek konam in pesar toROYA HAST>>>
نظر amin
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
ا ! چیزه دیگه نمی خواین!؟؟؟؟ اینا کمه ها!!!
حالا اینا درست، بگو دخترا باید چی باشن!!!!؟؟؟؟ نه خوب بگو دیگه!!؟؟؟؟؟
نظر mostafa
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پرستو جان این کسی رو که تو میگی بهش نمیگن پسر !!!!
نظر مهرداد
| - |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
ببین پرستو به کامپیوتر شخصیت اگه این برنامه هارو بدی مطمئن باش که بعد از یه هفته هنگ میکنه!!!!!
نظر سميرا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
سفارش ميدم يكي از اينا كه هنوز بوجود نيومده برت بسازن. باش تا صبح دولتت بدمد........
نظر parastoo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
امیر جان چیزای دیگه ای هم هست که آقایون انجام بدن ولی.....
دخترا هم باید:
1-هنگام بحث با شهرشون کوتا بیان
2-وقتی شوهرشون از سر کار میان یک چای یا آبمیوه ه جلوش بزارن
3-همیشه از شوهرشون طرفداری کنن
4-باهاشون مشورت کنن
5-همیشه با خوش رویی در رو بز کنن
6-همیشه تمیز و آراسته باشن
7-و چیز هایی که شوهرشون دوست دارن و می خوان رو انجام بدن و.......... حالا شد؟؟؟
نظر parastoo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
mostafa jan این کسی رو که من میگم پسر نمیگن ! آقا پسر میگن
نظر onlygod
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
پرستو خانم خوش بحال همسرتون....
ولی قبول دارم روزی 100 بار نگین دوست دارم سعی کنین رومانتیک باشین...
پیام. یادداشت. روی غذا. با گل....
ببینین خودتون تنوع ایجاد کنین هم خودتون لذت میبرین هم اون تازه قلبشم بدست میارین...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پاسخ
65
7
باتوام ها نچایی با این اشتهات...یه 10تا دیگه ام اضافه کن..
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
دیدی نباشین بهتره شما اقایون که بی جنبه تر اط اینها هستین هتوز تو هرفش کم اوردین چه برسه به عمل!جا خالی رو پر کن خودت می فهمی چه موجوداتی هستید,افایو سرو ته........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پاسخ
3
53
مرد چشم پاک و نجیب یه چیز دیگه است. باید پشت سرش نماز خوند.
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
پروانه چون موافقم ولی وجود نداره همچین مردی!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پاسخ
4
22
پرستو خانم من همه این شرایطو دارم
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
خوب شما لابد جزو 20 درصد هستین انشاالله خوشبخت بشید چیری که زیاده دختره خوب دیگه چی می خوای از خدا خوشبختی از این بیشتر
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
خب یهو خواستگاری کن ازش چرا خجالت میکشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
7
32
آقایون ایرانی هر چی نداشته باشن نصف این خصوصیات را باید داشته باشن وگرنه از طرف هم جنسی های خود طرد میشن . ما چاره ای نداریم جز اینکه تحمل کنیم ... زیاد جوش نزنید عزیزان دل برادر
-
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
2
101
دوستای عزیز هر انسانی چه مرد و چه زن گاهی اوقات تو زندگی یه ایرادهایی از خودش بروز میده. هنر همسر خوب اینجاست که باید بتونه طرف مقابلشو درک کنه و کمک کنه که رفع ایراد کنه.
پاسخ ها
نظر parastoo
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
خودشه مهرداد جان آفرین به درک و فهمت افتخار
کردم....م.....م...م...م..م!!!!!!!!!!!!!!
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
afarin mehrdad jan
نظر پریناز
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
حرف اخر همین بود دوستایه دیگه هم سعی میکردن همینو بگن ولی با لحن و ذهنیت خودشون
ممنون
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
چه عجب افررررررررررین
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
دوستای خوبم که حرفای این آقا مهرداد گل رو باور کردید باید بگم که گفتنش خیلی راحته اما بذارید همین آقا ازدواج کنه اونوقت از زنش بپرسیم ببینیم توهم زده یا نه واقعیت داره.

دخترای گل لطفا زود گول این آقایان رو نخورید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
8
42
مردي كه چشمش هميشه دنبال زن و دختره مردم هست! مردي كه بيرون از خونه همه كار ميكنه! مردهاي دروغگو و دورو!
مرد صاف و صادق تو اين دوره و زمونه نديدم
پاسخ ها
نظر بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
ما هم دختر و زن صاف و صادق تو این دور و زمونه ندیدیم .
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
سمیرا جوووون عزیزم نه که نباشه هست ولی تعداد همچین اقایون با همچین خصوصیاتی واقعا کم هست.
نظر ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
آقا بهزاد اگه ندیدی چشای بستتو باز کن حتما میبینی یا به یک چشم پزشکی خودتو نشون بده بد نیست...
UNITED STATES
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
43
5
DAAVA SARE CHIE
MARDE KHUB
YA
MARDE BAD
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
پاسخ
3
205
بایدبگم حالم از چشم چرونا بهم میخوره
مخصوصا از نوع مردش .
مردم مردای قدیم
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
موافقمممممممممممممممممممممممممممم
GERMANY
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
پاسخ
100
3
به نظر من پسرها و دخترها همون که هستن باید باشن چون هیچ وقت نمیتونن کامل خودشونو واسه معشوقشون عوض کنن
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خواستن توانستن هسسسسسسسسسسسسسسسسسسست
نظر نفس
| SWEDEN |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
عجب!!!!!!!!!!
یعنی اگه پسری چشم چرونه باید همانطور باشه ونمی تونه خودش رو تغییر بدهد.
و همینطور اگر دختری اهل دوست بازی هست خودش رو تغییر ندهد..
خدایش خیللللی غیر منطقی هست.
بفرماااااا اینهم نظر یک اقا پسررررر .
نظر نفس
| SWEDEN |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
دختر خانوم های عزیز نظر افا مرتضی زیادی غیر منطقی نیست؟با عقل جور در میاد ایاااا ؟
UNITED STATES
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
پاسخ
224
11
همه جور ادمی پیدا میشه.ولی من با تجربه خودم اینو با صراحت میگم که اگه یه مرد به خانمی بیش از اندازه محبت کنه و عشق بده بجای وفاداری نتیجه عکس میده.شک نکنید.
پاسخ ها
نظر با تجربه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
من هم موافقم دوستانی که منفی دادید من هم به تجربه این حرف رو تایید میکنم .
یادتون باشه هر چی زیادش باعث مشکل میشه
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
ما هم نگفتیم افایون بیش از اندازه به خانوم هاشون محبت کنند در همون حدی که دین مبین اسلام معین کرده نه بیشتر نه کمتر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
پاسخ
2
103
سلام من ازمردای دم دمی وچشم چرون ودروغگو وخاعن وهوس باز متنفرم امیدوارم هرمردی که این رو می خونه واین خصالت روداره ازاین کاراش دست برداره وادم باشه
پاسخ ها
نظر بهزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
ما هم از دخترها و زنهای دروغگو و دورو و هوسباز متنفریم . فکر کردید خودتون خیلی پاکید ؟!!! هوس تو وجود خانمها خیلی هم بیشتره.
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
افا بهزاد بی سواد لطفا سطح اطلاعاتت رو افزایش بده هوس و شهوت در اقایون بیشتره
نظر سجاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
دوستان سعی کنید توی بحثاتون متعصب نباشید چون باعث کوری عقل میشه.
فرقی نمی کنه چه زن و چه مرد از رذایل اخلاقی بدش میاد .
ضمنآ ما آدما نه کنتور داریم که بگیم خانوما اینجورین و آقایون اونجوری.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
پاسخ
333
401
اوفففففففففففففففف . خانمها چقدر متوقعند . یکی ایده آلترین مرد هم که باشه بازم ایراد می گیرن ولی جالبه خودشونو کامل کامل می دونن و کلا معتقدن که تو خلقت آقایون ایراد هست و ما هیچ ایرادی نداریم و آقایون باید خودشونو عوض کنند نه ما ؟!!!!!!!!!
پاسخ ها
نظر یه دختر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
دخترا هر چی باشن ولی از پسرا بهترن برادر
نظر علیرضا
| UNITED STATES |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۷
من با نظر بهزاد موافقم
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
فرار نیست کسی رفتار و عادت های خوبش رو تغییر بده فرقی نمی کنه چه اقایون چه خانومها باید سعی کنند رفتار بد و عادتهای بدشان را اصلاح کنند.
نظر نفس
| SWEDEN |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
اقا علیرضا خسته نباشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
پاسخ
38
1
؟؟؟
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
لطفا سوال نامرئی ممممممنوع ع ع ع ع ع ع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
پاسخ
50
10
چطو شما خانما وقتی میرین بیرون خوتونو ترگل ورگل میکنین ولی تو خونه اینکارارو نمیکنین...
مقصر چش چرونی مردا شما زنایین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا واسه مرداتون خوتون خوشگل نمیکنین؟ها ها ها
پاسخ ها
نظر نفس
| SWEDEN |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
خانومها اگه واقعا عاشق شوهرشون باشند برای شوهرشون ارایش می کنند دلیلش هم این هست که خانوم ها از اینکه برای شوهرشون خودشون رو ارایش می کنند لذت میبرند و شوهرش هم باید قدر اون همه زمان که خانومش برای خوشحالیش صرف کرده رو بدونه,متاسفانه خانوم هایی هم وجود داره که در خانه کمتر ارایش می کنند ولی در بیرون از خانه همیشه ارایش می کنند.
نظر من کنارتم
| درباره زنان از این هفت "مرد" نفرت دارند!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
پاسخ
0
124
مردانگی
یعنی مهربانی
یعنی حمایت
یعنی صبر
یعنی گاهی لوس بشه و لوست کنه و گاهی ازش حساب ببری

زنانگی یعنی
محبت
یعنی فداکاری
یعنی عشق
یعنی مایه ی آرامش
یعنی همیشه لوس
یعنی روح زندگی یعنی امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
پاسخ