جاباما
۲۲۶۹۸۹
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

با مدهای تابستان ۲۰۱۵ آشنا شوید

همه ما در هر شرایطی این حس را داریم كه كمدمان كامل و بی‌عیب و نقص نیست. هر كدام از ما اگر در این لحظه به ‌مهمانی، دورهمی یا رستوران دعوت شویم و مطمئنا چیز به دردبخوری در كمدمان خود نداریم.

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : همه ما در هر شرایطی این حس را داریم كه كمدمان كامل و بی‌عیب و نقص نیست. هر كدام از ما اگر در این لحظه به ‌مهمانی، دورهمی یا رستوران دعوت شویم و مطمئنا چیز به دردبخوری در كمدمان خود نداریم اما گاهی فقط به یك نمونه یا یك الگو ساده احتیاج داریم تا ایده تازه‌ای به ذهن‌مان بیاید و از همان موجودی كمد به شكلی تازه استفاده كنیم؛پس حتی اگر قصد خرید ندارید، نگاهی به این ست‌ها بیندازید و ایده بگیرید.

مشكی، رنگ مشكل‌گشا

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

طبق معمول هر سال، امسال هم كفش‌های عروسكی پاشنه تخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. با این تفاوت كه امسال کفش‌های نوك‌تیز با بندی دور مچ پا مد شده است. سعی كنید همیشه در جاكفشی‌تان یك جفت كفش عروسكی مشكی داشته باشید چون در بسیاری از ست كردن‌ها به كمك‌تان می‌آید. این كفش زیبا را می‌توانید از نمایندگی زارا تهیه كنید.

حدود قیمت: ۱۵۰هزار تومان

ارتشی به بازار آمد

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

شلوارهای میدی و كوتاه برگشته‌اند! از آنجایی كه رنگ ارتشی هم مد شده، برای تكمیل ست‌های‌تان خوب است از این رنگ هم استفاده کنید. یادتان نرود كمربند این شلوارها به هیچ‌وجه نباید پهن باشد؛ سراغ مدل‌های ظریف و نازك بروید. این شلوار را می‌توانید از مركز خرید اندیشه تهیه كنید.

حدود قیمت: ۱۵۰هزار تومان

خنك و تابستانی

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

همان‌طور كه داشتن شلوار ارتشی برای این روزها خوب است، داشتن تاپی همرنگ آن هم به زیباشدن ست كمك می‌كند! برای یك دورهمی دخترانه می‌توانید از این ست اسپرت استفاده كنید. این مدل تاپ را از فروشگاه مانگو تهیه كنید.

حدود قیمت: ۵۰هزار تومان

آزاد و راحت

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

مانتوی خاكستری با طرح و رنگی ساده كه باب طبع اسپرت‌پوش‌ها باشد و در كنار آن یك مدل كاملا راحت محسوب شود، كلید این تیپ است. این مدل مانتو با این شلوار بهترین انتخاب برای این تیپ است. ویژگی دیگر این مانتو، راحتی آن برای دخترخانم‌هایی است كه به پوشیدن كفش‌های اسپرت و راحت عادت دارند. این مدل مانتوی راحت را می‌توانید در فروشگاه زیروتن پیدا كنید.

حدود قیمت: ۱۲۰هزار تومان

اسپرت، ساده و زیبا

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

اسپرت‌پوش‌ها علاقه زیادی به كیف‌های رسمی ندارند در حالی كه داشتن كیف بزرگ از نیازمندی‌های آنهاست. این كیف پارچه‌ای، هر دو ویژگی مذكور را دارد و محبوب دخترخانم‌های جوان است. این مدل كیف هرچند در نگاه اول طراحی متفاوتی ندارد اما از راحت‌ترین و كاربردی‌ترین كیف‌هاست. مركز خرید آسیا را برای پیدا كردن این كیف یادتان نرود.

حدود قیمت: ۸۰هزار تومان

ظاهرتان را تغییر دهید

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

به این گوشواره خوب دقت كنید. شك نكنید باید با چنین تركیبی دنبال زیورآلاتی به رنگ‌های سبز باشید. این گوشواره با تلفیق رنگی ست‌تان، مطمئنا می‌تواند ظاهرتان را بیش از پیش تغییر دهد. این مدل گوشواره در مركز خرید تندیس موجود است.

حدود قیمت: ۳۰هزار تومان

جادارهای محبوب

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

طراحان هم فهمیده‌اند ما خانم‌ها یك عالمه وسایل داریم كه توی نیم‌وجب كیف جا نمی‌شود و نیاز به یك فضای ‌بزرگ برای جولان دادن دارد و چه چیزی بهتر از یك كیف بزرگ. برای هرچه زیباتر كردن این ست، سراغ یك كیف آبی بروید. یك سر به مركز خرید مدرن الهیه بزنید، حتما پیدا می‌كنید.

حدود قیمت: ۳۰۰هزار تومان

به روز!

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

خانم‌هایی كه ست‌های كلاسیك را دوست دارند، بهتر است از میان كفش‌های محبوب امسال، سراغ كفش نوك تیز آبی بروند؛ كفش‌هایی كه دور مچ پا بسته می‌شوند. این كفش‌ها را می‌توانید با یك پیراهن كلاسیك ست كنید. این كفش زیبا را از مركز خرید الهیه تهیه كنید.

حدود قمیت: ۲۵۰ هزار تومان

انتخاب تابستانی

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

اگر دنبال ستی شیك برای مراسم نیمه‌رسمی هستید، این پیراهن زرد را به شما پیشنهاد می‌كنیم. پیراهن‌های گیپور امسال بازار را تصاحب کرده اند و شما با خرید یك نمونه از این پیراهن‌ها می‌توانید ست‌های مختلف تابستانی را تجربه كنید. می‌توانید مدل این پیراهن شیك را در اغلب مراكز خرید ببینید.

حدود قیمت: ۲۰۰هزار تومان

ساده و تحسین‌برانگیز

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

در این ست جنس و مدل دستمال‌گردن نقش تعیین‌كننده‌ای در لباس شما دارد. اگر از شال حریر استفاده كنید، لباس شما به سمت رسمی شدن پیش می‌رود و می‌توانید در ‌مهمانی و دورهمی از آن استفاده كنید اما اگر شال‌های نخی را به‌كار ببرید، ست اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد. این مدل شال را از مركز خرید اندیشه تهیه كنید.

حدود قیمت: ۵۰هزار تومان

كاملا امروزی

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

اگر پیراهن زرد را برای این تیپ خود انتخاب كرده‌اید، برای انتخاب زیورآلات سراغ رنگ آبی بروید. برای چنین پیراهنی كه پارچه آن طرحدار است، دستبند بزرگ، آن هم در رنگ آبی انتخاب كنید تا تك‌رنگ و ساده بودن مدل پیراهن را بشكند. این مدل دستبند در مركز خرید تندیس دیده می‌شود.

حدود قیمت: ۵۰هزار تومان

جذاب‌تر شوید

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

اگر دستبند آبی انتخاب كردید، گوشواره‌ای با تم آبی هم جذابیت بیشتری خواهد داشت. با انتخاب گوشواره آبی، استفاده از گردنبند انتخاب شیكی نیست. این گوشواره با رنگ آبی مكمل ست شماست. این مدل گوشواره در مركز خرید تندیس به چشم می‌خورد.

حدود قیمت:۴۰هزار تومان

بدون مرز

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

شلوار جین كمی دست و پای شما را برای ست‌های نیمه‌رسمی می‌بندد ولی شلوار كتان محدودیتی برای‌تان ایجاد نمی‌كند و می‌توانید در فضاهای اسپرت یا نیمه‌رسمی از این شلوار استفاده كنید؛ به همین دلیل اغلب پسران جوان، طرفدار جدی این مدل شلوارها هستند. برای انتخاب این مدل می‌توانید به مركز خرید اندیشه مراجعه كنید.

حدود قیمت: ۱۷۰هزار تومان

ساده اما خاص

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

آقایان علاقه‌مند به ظاهرهایی اسپرت ولی در عین حال خاص! این كلاه پیشنهاد ایده‌آلی‌ها به شماست. به این كلاه نگاه كنید؛ ساده، شیك، زیبا و در عین حال خاص است،‌ دیگر چه می‌خواهید؟ تمام گزینه‌هایی كه آقایان خوش‌سلیقه دنبال آن هستند را یك‌جا دارد. برای خرید این كلاه سری به فروشگاه بوسینی بزنید.

حدود قیمت: ۸۰هزار تومان

بازگشت ونس‌ها

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

مدل كفش‌های ونس در سال‌هایی كه شاید شما یادتان نمی‌آید، مرسوم بودند و حالا بعد از سال‌ها به بازار مد برگشته‌اند؛ كفش‌هایی كه امكان ست شدن آن با تیپ‌های اسپرت تا نیمه‌رسمی میسر است و در عین حال كفشی خنك، سبك و راحت برای آقایان محسوب می‌شود. این ونس ظریف و ساده را می‌توانید در فروشگاه زارا پیدا كنید.

حدود قیمت: ۲۵۰هزار تومان

ساعت یادتان نرود

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

در هر شرایطی ساعت را فراموش نكنید. شاید ساعت‌تان زیاد به چشم نیاید اما شما باید همیشه دقت خودتان را در پوشیدن لباس كامل و آراسته نشان دهید و ساعت نقش كلیدی در این میان دارد. یك ساعت شیك مشكی، یكی از اجزای دائمی یك آقای آراسته و برازنده است. برای انتخاب این مدل می‌توانید به مركز خرید ونك مراجعه كنید.

حدود قیمت: ۴۰۰هزار تومان

هرچه تیره‌تر، بهتر

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

این هم یك نمونه بلوز نیمه‌رسمی؛ بلوزی پركاربرد كه می‌توانید با شلوار جین یا كتان استفاده كنید. برای این مدل بلوزها كه یقه سفید مجزا دارد، از شال یا دستمال گردن استفاده نكنید؛ چون هم ست لباس شما شلوغ می‌شود و هم زیبایی لباس‌تان را می‌پوشاند. برای خرید این مدل بلوز می‌توانید به یكی از نمایندگی‌های زارا سر بزنید.

حدود قیمت: ۱۵۰هزار تومان

اكسسوری را فراموش نكنید

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

آقایان خوش‌سلیقه كه حواس‌شان به همه چیز است برای این مجموعه هماهنگ، دستبندی مشكی را حتما در سبد خرید خود و در كنار این لباس‌ها قرار می‌دهند. این دستبند شیك لوئی ویتون می‌تواند به شیك‌تر شدن ست شما كمك كند و البته برندبازی‌تان را نشان دهد. برای خرید این دستبند سری به فروشگاه لوئی ویتون در خیابان فرشته بزنید.

حدود قیمت: ۵۰۰هزار تومان

متفاوت‌تر از همیشه

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

چنین ستی را می‌توانید با كفش‌های كالج یا كفش‌های نیمه‌اسپرت مردانه بپوشید اما برای متفاوت و خاص كردن ست‌تان بهتر است سری به كمد كفش‌های تابستانی بزنید و یك كفش اسپرت انتخاب كنید. كفش آبی و سفید هر دو برای كامل كردن این ست مناسب هستند و هر چه اسپرت‌تر باشد، بهتر است. در انتخاب این كفش می‌توانید سراغ برند زارا بروید.

حدود قیمت: ۲۵۰هزار تومان

از جادوی ساعت غافل نشوید

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

می‌خواهید در عرض چند دقیقه ظاهری زیبا و جذاب پیدا كنید؟ انتخاب ساعتی كه قاب صفحه آن طلایی و بندش سرمه‌ای باشد، به‌روز بودن شما را نشان می‌دهد. در این تركیب اتفاق اصلی وقتی رخ می‌دهد كه شما برای ساعت انتخابی‌تان به رنگ سرمه‌ای و طلایی فكر كنید.

حدود قیمت: ۵۰۰هزار تومان

اگر می‌خواهید تك باشید

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

اگر می‌خواهید در این ست خود از عینك آفتابی استفاده كنید، بهتر است سراغ این نمونه عینك بروید. این‌ عینك با شیشه‌ گرد و آبی بخشی از مد امسال است كه طرفداران مد خاص از آن استقبال می‌كنند. عینك‌های گرد با شیشه‌های رنگی را در اغلب فروشگاه‌ها می‌بینید و به راحتی می‌توانید صاحب یكی از این نمونه‌ها شوید. برای اینكه دست‌تان باز باشد، به خیابان فلسطین مراجعه كنید.

حدود قیمت: ۴۰۰هزار تومان

كتان، بهترین انتخاب تابستانی

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

برای خرید شلواری كه به شما حق انتخاب بدهد و بتوانید با مدل‌های مختلف پیراهن مردانه ست كنید، سراغ این شلوار كتان با رنگ آبی بروید. اگر اضافه وزن ندارید و از اندام متناسبی برخوردار هستید، شلوارهای فیت انتخاب خوبی برای شما هستند ولی اگر چنین ویژگی ندارید، بهتر است سراغ شلوارهایی با برش آزادتر و كلاسیك بروید. برای انتخاب این مدل می‌توانید به تمامی فروشگاه‌های مردانه مراجعه كنید؛ چون مد این روزها هستند.

حدود قیمت: ۱۷۰هزار تومان

ابهت كت‌ها

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید
در كنار این لباس‌های هماهنگ و زیبا، می‌توانید دنبال كتی اسپرت باشید كه هم رسمی باشد و هم اسپرت. طرح سنگین و شیك این كت، وقار شما آقای خوش‌پوش را چندین برابر می‌كند. این كت را می‌توانید با شلوارجین هم بپوشید. این كت اسپرت- كلاسیك، همراه چهار فصل شما خواهد بود. برای انتخاب این مدل كت می‌توانید به مركز خرید اندیشه مراجعه كنید.

حدود قیمت: 300هزار تومان

قابل تقدیرها

با مدهای تابستان 2015 آشنا شوید

تی‌شرت‌های ۳دگمه انتخاب خوبی برای روزهای تابستان هستند؛ وقتی نمی‌خواهید به اندازه یك تی‌شرت اسپرت بپوشید و به اندازه یك پیراهن مردانه، رسمی. برای انتخابی كه حد وسط را نگه دارد، به یك تی‌شرت ۳ دگمه احتیاج دارید. برای تابستانی شدن انتخاب‌تان سراغ رنگ‌های شاد این تی‌شرت‌ها بروید كه اغلب برندها تولید می‌كنند.

حدود قیمت: ۹۰هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا ی جواد

      مجله جون دستت درد نکنه ها اما یه چیزی ... فک نمیکنی جوونی که از گرسنگی مینالد و بارها تو همین مجله قسمت آشپزی عنوان شده که غذاهایی آموزش بدید که بشه درستش کرد فک نمیکنی پول عینک 400 هزار تومنی رو از کجا بیاره ؟؟؟؟؟مگه عینکم جز ملزوماته که اگه نباشه تیپ کامل نیست ؟ اگه واسه امثال منی که این صفحه رو میخونیم گذاشتی که جز لوازم بی مصرفه اما اگه واسه Rich Kids باشه که اونا اونقده پول دارن که بدونن وبتونن انتخاب کنن .ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همیشه تو این قسمت یکی میاد میناله ، خوب این صفحه رو باز نکن

    • ماه بانو از اصفهان

      قیمت هاتون واقعا مسخره هست. من امروز رفتم بازار تو حراجی سه بلوز خریدم با هم شد بیست و دو هزار و پونصد تومان. تازه طرف تخفیف نمیداد. وگرنه کمتر میدادم بهش. به خدا خیلی هم قشنگه. هر تکه لباس را میداد7500 تومان.

      پاسخ ها

      • ملیکا

        7500؟!!!! شما مال چه سالی هستی!!!!!

    • بدون نام

      مرکز خرید اندیشه کجاس؟ممنون اگه جواب بدین

      پاسخ ها

      • ایران

        خیابان سهروردی.تو پالیزی.پاساژ خوبیه.قیمتاشم زیاد تند نیست.مدلایه خوبی میاره.

    • آرش

      برای کارگر با حقوق ماهیانه 900 تومان چه مدی دارید ....واسه اقازاده با ماشین 3 ملیاردی چه مدی دارید ....بنیاد مستضعفان نظر بدهد لطفا ...

    • مهسا

      برترین ها خیلی قیمتا بالاس
      من پارسال که رفتم عروسی کلا حدود ۱۵۰ هزار تومن خرج کردم
      بعد واسه یه ساعت یا عینک ۴۰۰هزار تومن بدم

    • خاطره

      تو رو خدا بگین که مطلبتون سر کاری نبود.
      اوووووووه چ خبره ای قیمتا چیه؟؟؟اونم با این خونسردی؟دیگه

    • بدون نام

      خیلی عالی بود لطفا" ادامه بدین ، اگه مزون مانتو هم معرفی کنید عالیه جدیدا" زیاد شده نمیدونیم کدوم بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج