۲۲۷۵۳۵
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

با کلاه جادویی F۳۵ پشت دیوارها را ببینید!

هنگامی‌که شما برای یک کلاه ایمنی موتورسیکلت ۴۰۰ دلار می‌پردازید توقع بیشتری از کیفیت و ایمنی آن دارید. اما اگر کلاهتان ۴۰۰ هزار دلار باشد انتظار شما از آن چه خواهد بود؟

وبسایت نیکو - نازنین خیر خواه: هنگامی‌که شما برای یک کلاه ایمنی موتورسیکلت 400 دلار می‌پردازید توقع بیشتری از کیفیت و ایمنی آن دارید. اما اگر کلاهتان 400 هزار دلار باشد انتظار شما از آن چه خواهد بود؟

با کلاه جادویی F35 پشت دیوارها را ببینید!

اگر این کلاه یک کلاه جادویی باشد که بتوانید با پوشیدن آن پشت دیوارها را نیز ببینید حتما از پرداخت این مبلغ راضی خواهید بود. شاید از شما یک سوپرمن نسازد اما چیزی نزدیک به آن است.

این کلاه ایمنی خارق‌العاده مطابق با فناوری یک هواپیمای F -۳۵ است که به سیستم HMDS مجهز شده است. این کلاه با آخرین فناوری روز طراحی‌شده و با پیشرفته‌ترین سلاح نظامی به نام رعدوبرق دو برابری می‌کند. رعد و برق دو همان جت جنگنده F۳۵ است که نسخه‌های مختلف آن توسط شخصی به نام لاکهید مارتین ساخته‌شده است.

این سلاح نظامی پیشرفته قابلیت فرود روی ناوهای هواپیمابر یا فرود عمودی روی زمین را دارد و در عرض فقط چند ثانیه می‌تواند از زمین بلند شود. بی‌شک این کلاه مناسب خلبان چنین هواپیمایی خواهد بود که هزینه ساخت آن برای هر فرد حدود ۴۰۰۰۰۰ دلار تخمین زده می‌شود. سازنده کلاه F۳۵، راکول کالینز، در ساخت این کلاه مواردی چون میزان ارتفاع، سرعت هوایی، هشدارها و هدف قرار دادن را مدنظر قرار داده است.

خلبان با استفاده از این کلاه بدون به‌کارگیری هرگونه وسیله جانبی دیگر ، به نشانه‌گیری می‌پردازد اما قابلیت مهم این کلاه این است که خلبان را قادر به مشاهده محیط بیرونی هواپیما می‌سازد. در نقاط مختلف روی بدنه هواپیما دوربین‌هایی نصب می‌شود که تصاویر را با استفاده از سیستم DAS به صفحه نمایشگر جلوی کلاه منتقل می‌کند. با چرخش سر خلبان به چپ ، راست ،بالا یا پایین تصاویر همان سو از محیط بیرونی به وسیله رادارها روی صفحه‌نمایش کلاه نمایش داده می‌شود.

تصور کنید خلبانی را که با پوشیدن این کلاه همه اطلاعات چون ارتفاع هواپیما، هشدارها، دمای هوای محیط و بسیاری از اطلاعات دیگر را در اختیار خواهد داشت و می‌تواند به‌راحتی بر محیط پیرامون مسلط بوده و هدف‌گیری را نیز با این کلاه انجام دهد. بی‌شک مجهز بودن به این کلاه خلبان جت را از سرعت عمل قابل ملاحظه ایی برخوردار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج