۲۲۷۸۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بهشتی: عابربانک هم قانون و محدودیت دارد!

ملوان که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تکلیفش روشن شد حالا یک مشکل دیگر را باید تجربه کند و آن هم اختلافی است که بین مالک و هیئت مدیره به وجود آمده است.

ملوان که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تکلیفش روشن شد حالا یک مشکل دیگر را باید تجربه کند و آن هم اختلافی است که بین مالک و هیئت مدیره به وجود آمده است. در این رابطه بهشتی مالک ملوان می‌گوید: من در مدت کوتاهی که به ملوان آمده ام تمام تلاش خودم را کرده ام تا خدمت کنم اما گویا عده ای مخالف این مسئله و کمک به ملوان هستند.

زمانی که ملوان شرایط خوبی نداشت و کسی حاضر نبود برای این تیم مردمی کاری کند من آمدم و تلاش خودم را هم کردم در همان ابتدا آقای رمضانی را به خاطر تجربه کاری و عرقی که به استان گیلان داشت و همچنین دوستی و رفاقتی که با آقای قلعه نوعی داشت را مسئولیت دادیم تا امور ملوان را پیگیری کند. آقای قلعه نوعی بدون هیچ قراردادی به خاطر کمک به انزلی آمد وبا کمک دوستان توانستیم یک تیم خوب را آماده کنیم که امروز کارشناسان و مردم این ملوان را مدعی کسب سهمیه می دانند در حالی که قبل از آن برای ملوان جایگاه خوبی پیش بینی نمی کردند. من نمی دانم آقایانی که مدعی هستند چرا تا دیروز که من نیامده بودم ادعایی نداشتند و هیچکس حاضر نبود برای کمک به ملوان جلو بیاید اما حالا که تیم بسته شده و مشکلات حل شده و تیم سرپا شده است بعضی ها مدعی هستند می خواهم بدانم که این آقایان تا دیروز کجا بودند.

بهشتی که خیلی ناراحت بود در پایان گفت: ما برای ثبت قرارداد به هیئت فوتبال رفتیم تا قرارداد ها را امضا کنیم اما بدون اطلاع قبلی و صحبت با من هیئت مدیره به کارمند باشگاه گفته بنده حق امضا ندارم و کارمند باشگاه در هیئت فوتبال به من گفت شما نباید امضا کنی من می خواهم بدانم اگر من که مالک و مدیرعامل هستم امضا نکنم چه کسی امضا کند. متاسفانه باید بگویم آقایان فقط عابر بانک می خواهند اما باید بگویم برداشت پول از عابر بانک هم یک سری مقررات و طی کردن مراحل است اما این آقایان بدون طی کردن این مراحل می خواهند فقط به هدفشان برسند. که من هم باید بگویم با این شرایط ما به مشکل می خوریم اگرچه مردم بدانند که ما هدفمان چه بود و آقایان دنبال چه مسئله ای هستند به هر حال امیدوارم این مشکلات حل شود تا ما هم بتوانیم به ملوان خدمت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج