جاباما
۲۲۷۸۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

Apple Watch، محبوب مایکروسافت شد

همکاری غول نرم افزار دنیا، مایکروسافت با شرکت استیو جابز فقید، اپل، بار دیگر خبر ساز شد و این بار، مایکروسافت برای محصول محبوب اما گران اپل، خدمات مدیریت روابط مشتریان عرضه کرده است. اپل واچ، این بار نیز، شاهد محصول دیگری از مایکروسافت هست که مخصوص مشتریان و کاربران این محصول اپل معرفی شده است.

Apple Watch، محبوب مایکروسافت شد
برترین ها: غول نرم افزار دنیا، مایکروسافت، محصول جدیدی را به طور اختصاصی برای اپل واچ عرضه کرده که به (Dynamic CRM) شهرت دارد و می کوشد ،تا خدمات مربوط به مدیریت ارتباط با مشتریان را بر روی محصول جنجالی اپل، ارائه کند. این محصول ،در راستای همکاری استراتژیک اپل با مایکروسافت در تولید و ارائه محصولات مشترک برای کاربران عادی و تجاری، انجام شده است. محصول جدید، فرصت مدیریتی و برنامه ریزی مطلوبی را دراختیار مصرف‌کنندگان تجاری اپل واچ قرا ر می دهد تا بتوانند موضوعات تعاملی با مشتریان را به خوبی از طریق این اپلیکیشن، هدایت کنند.

Apple Watch، محبوب مایکروسافت شد
(همکاری مایکروسافت و شرکت وب فوریت در ارائه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در اپل واچ)

پرتال تاپ تک نیوز به نقل از سرویس آی تون مایکروسافت اعلام کرد، غول نرم افزار جهان توانسته است با همکاری شرکت Webfortis، نسخه اپل واچ محصول داینامیک سی آر ام خود را عرضه کند. اپلیکیشنی که مایکروسافت برای اپل واچ ارائه کرده، کاربران این محصول اپل را قادر می سازد تا مدیریت بهتری جهت روابط خود با مشتریان داشته باشند. به نظر می رسد، این اپلیکیشن، بیش تر برای کاربران تجاری و سازمانی اپل واچ، کاربرد داشته باشد ،اما کاربران عادی نیز می توانند از قابلیت ها و خدمات آن بهره مند شوند.

با این سرویس جدید مایکروسافت دراپل واچ، می‌تواند ادعا کرد که اپل واچ، اکنون خدماتی بیش تر از چک کردن پست الکترونیک یا تماس وایبری و اسکایپی و حتی روشن کردن ماشین های هوشمند انجام می دهد. ائتلاف مایکروسافت و وب فورتیس، پشتیبانی موبایلی ویژه ای را برای کاربران محصولات و خدمات سازمانی فراهم کرده است تا بتواند از این محصول، بیش تر از قبل جهت مدیریت و برنامه ریزی فعالیت های خود استفاده کنند.

Apple Watch، محبوب مایکروسافت شد
(تصویر پرتال کنفرانس جهانی همکاران مایکروسافت)

معرفی این اپلیکیشن مخصوص اپل واچ، اوایل ماه جاری میلادی در کنفرانس بین المللی همکاران شرکت نرم افزاری مایکروسافت Microsoft worldwide partner 2015 که در اورلاندو ایالات متحده برگزار گردید، انجام شد. متخصصان مدیریت روابط با مشتری، اکنون قادرند تا آخرین وضعیت قرار ملاقات ها، مسائلی که باید در جلسات مطرح کنند و هم چنین، سوابقی از ارتباط با مشتریان خود را دراختیار داشته باشند. با تنها یک کلیک، اپلیکیشن ارائه شده به کاربران اجازه می دهد تا فعالیت های جست‌وجویی و دریافت اطلاعات تجاری و عمومی را از پرتال های مختلف، در اختیار داشته باشند.

جزییاتی از کنفرانس همکاران مایکروسافت را در ویدئو زیر به مدت 8 دقیقه ملاحظه کنید



با عرضه این نرم افزار، اکنون متخصصان خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری به کمک این اپلیکیشن خواهند توانست قبل از ملاقات با مشتری از آخرین وضعیت حساب‌های کاربری خود در پایگاه راهکار CRM مایکروسافت آگاه شوند و از جمله خواهند توانست نسبت به میزان رضایتمندی آنها از محصولات و خدمات خود آگاهی یابند. شرکت Webfortis همزمان با عرضه این راهکار، رویکرد جدیدی نیز برای تمرکز بر تقاضاهای در حال تغییر مشتریان خود در پیش گرفته است. Webfortis در این رویکرد بر طراحی راهکارهای همراهی تمرکز خواهد کرد که شرکت‌های تجاری از طریق آن به راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics و راهکار جلب مشارکت مشتریان (Parature) که هر دو متعلق به مایکروسافت است، دسترسی خواهند داشت.

آقای marc wolenik مدیرعامل شرکت وب فروتیس قبلا اعلام کرده بود که این شرکت تلاش می کند تا از محصولات مدیریت روابط با مشتریان مایکروسافت بر روی سامانه رایانش ابری موسوم به Parature که مایکروسافت اخیرا ارائه کرده، برای تقویت و توان افزایی محصولات سی آر ام خود استفاده کند. این محصولات، کاربران را برای استفاده از شیوه های سلف سرویسی در تعامل با شرکتها و سازمان ها، یاری می کند.

Apple Watch، محبوب مایکروسافت شد
(صفحه معرفی نرم افزار Microsoft Dynamics CRM در پرتال مایکروسافت)

مایکروسافت، محصول مدیریت روابط با مشتریان خود را یک نیاز ضروری برای سازمان ها جهت ارتقای اثربخشی روابط و تعامل هوشمندانه با جامعه مخاطبان و مشتریان عنوان می کند.


مایکروسافت به گواهی خبرگان صنعت فناوری اطلاعات، یکی از رهبران بازار نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان در جهان قلمداد می‌شود. فرآيند CRM فرايندي جهت گردآوري و يكپارچه‌سازي اطلاعات مرتبط با مشتریان به منظور بهره‌برداري مؤثر و هدفمند از آنهاست. اين اطلاعات مي‌تواند در رابطه با فروش، بازاريابي، خدمات، پشتیبانی، نيازها و حساسيت‌هاي بازار و مشتریان باشد. CRM، بخشی از استراتژي کسب و کار یا بازاريابي است كه هدف آن صرفاً به افزایش میزان فروش و سوددهي مقطعي محدود نمي‌شود.

بلکه CRM سعي دارد به ديدگاهي منحصر بفرد و يكپارچه از مشتري و يك راه‌حل مشتري مدارانه دست يابد كه باعث بالا رفتن رضايت مشتري و افزايش سود شركت در بلندمدت شود. در واقع، CRM یک استراتژي كسب و كار است با هدف بهينه‌سازي، سوددهي، درآمدزايي و رضايت مشتري طراحی شده است. .

از قابلیت های سيستم مديريت ارتباط با مشتري مایکروسافت می توان به مواردی چون : طراحی بر اساس وب و مبتني بر معماري .NET ، سادگي كار و آموزش سيستم و اطمينان از رضايت توسط كارمندان، كاركنان و مشتريان ،امكان تغيير فرآیند کاری و گردش کار بر اساس نياز سازمان و کاربر ، مديريت تمامی فعاليت‌های اداری شامل تلفن، ایمیل، نمابر، قرار ملاقات، فعالیت خدماتی و نامه و كاهش حجم فعاليت‌ها و رفت و آمدها اشاره داشت.

اطلاعات تکمیلی درباره کنفرانس های سالانه همکاران مایکروسافت را در نشانی https://mspartner.microsoft.com قرار دارد که حاوی مطالب جالبی از روابط مایکروسافت با شرکای بین المللی می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج