۲۲۷۸۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سرانجام تکلیف مخابرات با اینستاگرام

آنطور که به نظر می‌رسد اختلالات اینستاگرام در اینترنت مخابرات تمامی ندارد و همچنان بعد از گذشت ماه‌ها از شروع این قطعی‌ها، همچنان اپلیکیشن این سرویس در اینترنت مخابرات عملا بلااستفاده است و این در حالی است که وب سایت این برنامه بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت است.

زومیت: آنطور که به نظر می‌رسد اختلالات اینستاگرام در اینترنت مخابرات تمامی ندارد و همچنان بعد از گذشت ماه‌ها از شروع این قطعی‌ها، همچنان اپلیکیشن این سرویس در اینترنت مخابرات عملا بلااستفاده است و این در حالی است که وب سایت این برنامه بدون هیچ مشکلی در حال فعالیت است.

متاسفانه کاربران اینترنت مخابرات در استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به شدت با مشکل مواجه هستند و با گذشت ماه‌ها از این موضوع همچنان مخابرات واکنشی از خود برای حل این مشکل بروز نداده است. نکته‌ی جالب ماجرا مشخص نبودن تکلیف مخابرات با اینستاگرام است. از یک سو وب سایت اینستاگرام بدون هیچ مشکل یا کندی سرعت برای کاربران قابل دسترسی است و از طرف دیگر استفاده از اپلیکیشن آن برای کاربران با دشواری بسیار همراه است. دلیل عدم امکان دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام در اینترنت مخابرات چیست؟

متاسفانه چندین ماه است که چنین مشکلی برای اینستاگرام مخابراتی‌ها پیش آمده و به گفته‌ی کاربران، در طی بارها تماس و وعده‌های این شرکت برای حل این مشکل، همچنان این اپلیکیشن در اینترنت مخابرات قابل استفاده نیست درحالی که هیچ یک از ارائه‌دهندگان دیگر با چنین مشکلی رو به رو نیستند. چندی پیش نیز اپلیکیشن تلگرام در مخابرات از دسترس خارج شده بود که البته به نظر می‌رسد مشکل بر طرف شده است اما در هر حال این سوال را در ذهن کاربران به وجود می‌آورد که چرا اختلالات و محدودیت استفاده از این دست اپلیکیشن‌ها در اینترنت مخابرات، تا این حد بیشتر از سرویس دهندگان دیگر است؟

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا این محدودیت‌ها به صورت سلیقگی و بر اساس انتخاب‌های شخصی مخابرات انجام می‌پذیرد یا دلیل آن اشکالات شدید در زیرساخت‌های اینترنتی این سازمان است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج