جاباما
۲۲۷۹۳۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طرح آمریکا برای ایجاد منطقه داعش ممنوع

یک مقام آمریکایی اعلام کرد، واشنگتن و آنکارا در حال نهایی‌سازی طرح‌هایی برای عملیاتی نظامی به منظور خارج کردن ترویست‌های داعش از نواری در طول مرز سوریه و ایجاد آنچه که وی یک "منطقه‌ داعش ممنوع" در این کشور خواند، هستند.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام آمریکایی اعلام کرد، واشنگتن و آنکارا در حال نهایی‌سازی طرح‌هایی برای عملیاتی نظامی به منظور خارج کردن ترویست‌های داعش از نواری در طول مرز سوریه و ایجاد آنچه که وی یک "منطقه‌ داعش ممنوع" در این کشور خواند، هستند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد؛ یک مقام آمریکایی که نام خود را فاش نساخت، اعلام کرد: طرح ایجاد منطقه موسوم به "منطقه داعش ممنوع" در سوریه منجر به تضمین امنیت و ثبات بیشتر در منطقه مرزی ترکیه با سوریه خواهد شد.

با این حال این مقام آمریکایی تاکید کرد که در این تلاش نظامی مشترک با ترکیه، مساله اعمال منطقه پرواز ممنوع مطرح نیست. این مذاکرات در حالی مطرح شده‌اند که اخیرا ترکیه تغییر تاکتیکی بزرگی در رویکرد خود در قبال گروه تروریستی داعش اعمال کرد و جنگنده‌های ترکیه‌ای شروع به بمباران اهداف متعلق به داعش در سوریه کردند.

این در حالی است که مقام‌های ترکیه به رغم منافع مشترک واشنگتن و آنکارا در جنگیدن با داعش، مدعی هستند سرنگون کردن دولت بشار اسد در سوریه اولویت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج