۲۲۸۰۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محمودی: فقط پول برایمان مهم نیست

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: کار سختی برای رسیدن به المپیک داریم، اما با توجه به شرایط نسبت به آینده خوش‌بین هستم.

خبرگزاری فارس: شهرام محمودی در مورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه حضور در مسابقات جام جهانی اظهار داشت: هنوز تمرینات تیم ملی به صورت جدی آغاز نشده است. بعد از دو هفته استراحت ملی‌پوشان به اردو آمدند و در حال آماده‌سازی هستند و از چند روز آینده تمرینات به صورت جدی‌تر پییگری خواهد شد.

وی ادامه داد: نسبت به آینده خوش‌بین هستم اما به خوبی می‌دانیم که کارمان بسیار سخت است. امیدوارم بتوانیم از پس این کار سخت برآییم. برگزاری یازده مسابقه در چهارده روز بسیار سنگین است. از طرفی حریفانمان هم بسیار قدرتمند هستند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: متأسفانه مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و اگر یک بازی را واگذار کنیم تا پایان مسابقات باید منتظر اما و اگرها باشیم،‌خیلی امیدوار و خوشبین هستیم که بتوانیم امسال راهی المپیک شویم.

محمودی تأکید کرد: کار ما خیلی خست است و شاید کمتر کسی این شانس را برای ایران قائل باشد که بتواند از جام جهانی به مسابقات المپیک برسد اما ما امیدوار هستیم و تمرینات را بسیار سخت پیگیری می‌کنیم تا به هدف خود برسیم.

ملی‌پوش والیبال ایران در مورد انتظارش از مسئولان عنوان کرد: بارها گفته‌ایم که فقط پول برایمان مهم نیست وقتی مسئولان از ما حمایت می‌کنند برایمان خوشحال کننده است. یادم می‌آید در بازی آخر مقابل روسیه وقتی به جایگاه ویژه نگاه می‌کردم شاید یک سوم آن جایگاه هم پر نبود ولی خوشحال از این بودم که حداقل وزیر ورزش آمده بوده و این نشان می‌دهد که برای ما ارزش و احترام قائل است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه عدم صعود ایران به مرحله بعد قطعی شده بود اما شخص اول ورزش ایران به سالن آمد و این موضوع برای ما یک نوع دلگرمی بود. مسئولان معمولاً قول‌هایی هم به ما می‌دهند که در اجرای آنها کمی دیر و زود می‌شود امیدوارم قول‌هایی که داده‌اند عملی شود و ملی‌پوشان با روحیه مضاعف به مسابقات اعزام شوند.

محمودی در مورد اینکه آیا برگزاری تمرینات در سالن‌های مختلف تأثیری در روند کاری ملی‌پوشان دارد یا خیر،‌ گفت: نه، چرا که ما میزبان نیستیم و فرقی نمی‌کند که کجا تمرین می‌کنیم. امکانات پیکان خوب است و مشکلی وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج