جاباما
۲۲۸۱۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: ادن هازارد از رونالدو بهتر است!

سرمربی چلسی به ستایش از بازیکن جوان و آینده‌دار تیمش پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از گاردین، رونالدو مدت‌هاست در کنار لیونل مسی جای خودش را بین دو بازیکن برتر فوتبال در دنیا ثابت کرده است اما ژوزه مورینیو بر این باور است که ادن هازارد، ستاره بلژیکی و جوان تیمش بهتر از رونالدوی پرتغالی است.

رونالدو فصل گذشته ۶۱ گل برای قوهای سپید به ثمر رساند اما رئال مادرید در کسب جام ناموفق عمل کرد. به همین دلیل مورینیو تاکید دارد رونالدو بازیکن شماره ۳ در فوتبال دنیا پس از لیونل مسی و ادن هازارد است.

مورینیو در این زمینه گفت: فصل گذشته رونالدو فوق‌العاده بود. گل‌های زیادی برای تیمش به ثمر رساند. نمی‌خواهم بگویم او عالی نبوده است. فقط می‌خواهم بگویم از نظر من هر بازیکنی در دنیای فوتبال که نمی‌تواند بدون جام بماند.

مورینیو در اینکه چه بازیکنی شماره دو فوتبال در دنیاست کمی تردید دارد اما در این که لیونل مسی فوتبالیست شماره یک به شمار می‌رود، تردیدی ندارد. مورینیو در این باره گفت: فوتبال بدون کسب جام اهمیتی ندارد. مسی فصل گذشته سه‌گانه را کسب کرد. او در سه جام مختلف عنوان قهرمانی را به دست آورد و با تیم ملی فوتبال آرژانتین هم به فینال کوپا آمه‌ریکا هم رسید. فصلی عالی برای او و تیمهایش بود.

آقای خاص در ادامه به صحبت در مورد ادن هازارد پرداخت و این ستاره ۲۴ ساله را مورد ستایش قرار داد. او گفت: ادن هیچ ترسی ندارد و از مسئولیت‌هایی که به عهده‌اش می‌گذارم، استقبال می‌کند. ادن این توانایی را دارد که تیم را از شرایط بدی که در زمین مسابقه دارد به شرایط بهتر و بالاتری ببرد. هیچ ترسی از این مساله ندارد. بازیکنی بسیار عالی است که در هر شرایطی هم عالی عمل می‌کند. او توانایی رهبری تیم را هم دارد و بسیار جاه‌طلب است. کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال بلژیک هم به شمار می‌رود. او چهار سال است که در تیمی مانند چلسی توپ می‌زند و از آن دست بازیکنان نیست که تازه به این تیم آمده باشد. او در تیم خوب ما حضور دارد. به عقیده من، ادن هازاد، سسک فابرگاس و گری کیهیل هم توانایی کاپیتان شدن و رهبری کردن تیم را دارند.

مورینیو تاکید دارد هازارد هر چه سن و سالش بالاتر می‌رود، بهتر و پخته‌تر عمل می‌کند و می‌تواند برای چلسی جام بگیرد. او در این باره هم عنوان کرد: برای کسب دوباره جام بر این باورم که ادن می‌تواند هر روز بهتر شود. طبیعی است که هر تیمی ستاره جدیدی را معرفی کند. باید بازیکن خوب و جدیدی پیدا شود که بتواند تیمش را به سوی کسب جام ببرد. ادن تمام شرایط بدل شدن به یک ستاره بزرگ‌تر را دارد و می‌تواند با توجه به وضعیتی که در آن قرار دارد، پیشرفت‌های زیادی داشته باشد. در این سن و سال باز هم می‌تواند روی بهتر شدن خودش حساب ویژه‌ای باز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج