۲۲۸۱۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماهینی: می‌خواهم به تیم‌ ملی برگردم

مدافع راست ملوان می‌گوید در فصل جدید به دنبال اثبات خودش است و می‌خواهد با تیم ملی در جام‌ جهانی روسیه حاضر شود.

خبرگزاری ایسنا: حسین ماهینی در توضیح شرایط ملوان در آستانه آغاز لیگ برتر گفت: به جز مسائل مدیریتی که این روز‌ها برای باشگاه به وجود آمده و ناخواسته روی بازیکنان هم اثر می‌گذارد، در شرایط خوبی قرار داریم. از طرفی ملوان تغییرات کمی داشته و اسکلت اصلی تیم هم حفظ شده است. دیروز هم بازی دوستانه‌ای را با شهرداری اردبیل برگزار کردیم که در نیمه نخست و با بازیکنان اصلی با دو گل پیش افتادیم اما در نیمه دوم قلعه‌نویی ترکیب تیم را جوان‌تر کرد که بازی به تساوی رسید.

مدافع راست ملوان با بیان این که بازیکنان فعلی ملوان جزو ستاره‌های لیگ‌ برتر هستند، اضافه کرد: در ترکیب امسال بازیکنانی مانند پژمان نوری، مازیار زارع، فرزاد حاتمی، آرش افشین، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شهاب کرمی و ... حضور دارند که هر کدام می‌توانند سرنوشت بازی را عوض کنند. با این ترکیب اگر حاشیه‌ای برای تیم درست نشود، می‌توانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت خفیف روز‌های اخیرش اظهار کرد: به دلیل همین مصدومیت در بازی روز گذشته نتوانستم برای ملوان به میدان بروم اما از امروز تمریناتم را آغاز می‌کنم و قطعا به بازی با ذوب‌آهن می‌رسم. در بازی با ذوب‌ آهن هم به دنبال این هستیم که با حمایت هواداران بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. البته ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی است و فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

این مدافع ملی‌پوش سابق، هدفش را رسیدن به جام‌ جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراه با تیم‌ ملی ایران عنوان کرد و افزود: بعد از محرومیتی که برایم به وجود آمد، از تیم ملی دور شدم و در این مدت هم جوانان خوب و شایسته‌ای به تیم‌ ملی افزوده شده‌اند اما این به معنی خداحافظی من نیست. می‌خواهم دوباره به تیم‌ ملی بازگردم و خاطرات خوب گذشته را تکرار کنم.

ماهینی درباره حضور قلعه‌نویی در انزلی و کار زیر نظر این مربی گفت: قلعه‌نویی همانند هر مربی دیگری برای موفقیت تیمش تلاش می‌کند و به دنبال جبران نتایج نه چندان خوب دو سال اخیر با استقلال است. به نوعی می‌توانم بگویم اکثر بازیکنان حاضر در ملوان به دنبال اثبات خودشان هستند. با شروع بازی‌ها هفته به هفته خوب خواهیم شد. اگر مشکلات مدیریتی برطرف شود و بدون حاشیه باشیم، به سمت موفقیت می‌رویم. البته در حال حاضر هنوز مطالبات بازیکنان پرداخت نشده است و امیدوارم که هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج