۲۲۸۲۸۳
۵ نظر
۵۰۶۶
۵ نظر
۵۰۶۶
پ

فیلم: شوخی وحشتناک با «پاریس هیلتون» در هواپیما

پاریس هیلتون، مدل، بازیگر و خواننده سی و چهار ساله آمریکایی، ماه گذشته در جریان یک تور هوایی بر فراز دوبی، روبروی یک دوربین مخفی قرار می‌گیرد.

فیلم: شوخی وحشتناک با «پاریس هیلتون» در هواپیما
برترین ها: پاریس هیلتون Paris Hilton، مدل و بازیگر سرشناس امریکایی هم، سوژه یک دوربین مخفی شد. اما این بار، این دوربین مخفی بر فراز آب‌های خلیج فارس در شهر دوبی امارات متحده عربی، و در داخل یک هواپیمای خصوصی ضبط شد. در این شوخی هوایی عجیب، به پاریس هیلتون و همراهانش گفته شد که هواپیما به دلیل نقص فنی، در حال سقوط کردن است و هواپیما به سرعت با تکان‌های شدید همراه می‌شود که باعث وحشت و حتی گریه کردن‌های مکرر پاریس هیلتون می‌شود. چند نفر نیز آر درب عقب هواپیما به داخل آب پرت می‌شوند که سناریو را کاملاً جذاب و واقعی نشان دهد. این برای نخستین بار است که خانم هیلتون جوان، روبروی یک دوربین مخفی، البته از نوع از قبل طراحی شده و بااطلاع، قرار می‌گیرد.

فیلم: شوخی وحشتناک با «پاریس هیلتون» در هواپیما

انتشار فایل ویدئویی شوخی با پاریس هیلتون در سقوط هواپیما در دوبی، بازتاب گسترده ای در رسانه‌های جهان پیدا کرده است به گونه ای که بیش از ۱۰۰ پرتال خبری بین المللی، به انعکاس این برنامه دوربین مخفی پرداختند و این فایل، بیش از ۲ میلیون بار در چند هفته اخیر در پرتال یوتیوب، مشاهده شد. در این فیلم چند دقیقه ای، پاریس هیلتون با گوشی هوشمند سیکس پلاس را بر روی صندلی یک هواپیمای خصوصی که بر فراز سواحل دوبی به پرواز در آمده است، نشان می‌دهد که با همراهانش، به تماشای ساحل می‌پردازند.

اما، در همین لحظه، یک شهروند مصری، که در داخل هواپیما هست به آن ها می‌گوید که ظاهراً، نقص فنی در هواپیما رخ داده و احتمال سقوط کردن هواپیما زیاد است. در همین حال، هواپیما با تکان‌های شدیدی مواجه می‌شود و به سرعت به سمت دریا، تغییر جهت می‌دهد. این اتفاق، با داد و فریاد و وحشت پاریس هیلتون و همراهش مواجه می‌شود که فیلم جالبی را برای رسانه‌ها و مخاطبان این هنرمند، تولید می‌کند. گریه‌های مکرر پاریس هیلتون در این فیلم چند دقیقه ای، خیلی‌ها را متأثر کرد. دیلی میل انگلیس، با انتشار گزارشی از انتشار این مستند عجیب، اظهار داشت، اگر این دوربین مخفی، واقعی بود، می‌توان ادعا داشت که پاریس هیلتون، یک هنرپیشه توانمند است.

فیلم: شوخی وحشتناک با «پاریس هیلتون» در هواپیما
(گزارش نشریه دیلی میل درباره دوربین مخفی با اطلاع پاریس هیلتون- جولای ۲۰۱۵)

اما، قضیه فقط به همین جا ختم نمی‌شود. یک شرکت مصری تولید برنامه تلویزیونی به نام Ramez in Control، از پاریس هیلتون خواسته بود که در روبروی یک دوربین به ظاهر مخفی، قرار بگیرد و وقتی به او گفته می‌شود که هواپیما در حال سقوط است، از خود واکنش نشان دهد. اما واکنش خانم هیلتون، آن چنان واقعی و جالب بود که این دوربین مخفی از قبل لو رفته را، به یک مستند تمام عیار هنری، برای این هنرپیشه زن، بدل کرد. این شرکت مصری، از افراد مشهور و سلبریتی ها درخواست می‌کند تا با دریافت مبلغ هنگفتی پول، اجازه ضبط برنامه‌های مستند عجیب و غریب با تم "دوربین مخفی" را بدهند که تا کنون چند تن از سلبریتی های آمریکایی، روبروی دوربین به ظاهر مخفی عجیب این شرکت تلویزیونی مصری رفته‌اند.

فیلم: شوخی وحشتناک با «پاریس هیلتون» در هواپیما
(دوربین مخفی پاریس هیلتون در ۶ قاب)

پرتال GOSSIP، درمصاحبه ای با پاریس هیلتون اعلام کرد که واقعاً این مستند تلویزیونی، یک دوربین مخفی از قبل اطلاع داده شده بود و کاملاً خنده دار و غیر واقعی می‌باشد. این شرکت مصری بعدا اعلام داشت که هماهنگی‌های مربوطه را برای ضبط این شوخی هوایی، از مسئولان اماراتی کسب کرده است. مستندات خنده دار و عجیب این شرکت مصری، برای پخش در شبکه‌های تلویزیونی مصر، تهیه و تدوین می‌شود.

فایل Paris Hilton Plane Crash Prank در هفته‌های اخیر، از پر بیننده‌ترین مطالب و ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی به ویژه یوتیوب شده است. اول بار، شبکه TMZ.COM که به انتشار مطالب طنز و شایعه پراکنی درباره سلبریتی های آسیایی و غربی شهرت دارد، جزییات این دوربین مخفی عجیب را فاش کرد.

این شوخی جالب را که به سرعت، با استقبال طرفداران خانم هیلتون و کاربران اینترنت مواجه شد، در ویدئو زیر ملاحظه کنید.



گفتنی است، بیش از 900 هزار صفحه وب، درباره این دوربین مخفی عجیب از قبل طراحی شده، به ارائه گزارش پرداخته‌اند که به نظر می‌رسد، شرکت فیلم ساز این مستند، در اجرای هدفی که از ساخت این مستند تلویزیونی داشته، موفق شده است. پاریس ویتنی هیلتون (زاده ۱۷ فوریه ۱۹۸۱) یک هنرپیشه، خواننده و مدل آمریکایی است.

پاریس هیلتون از وارثان و دختر ریچارد هیلتون صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون است. پرتال خانم هیلتون در نشانی اینترنتی Parishilton.com قرار دارد. برای مشاهده دوربین مخفی‌هایی که تا کنون با حضور شخصیت‌های مشهور هنری و ورزشی جهان طراحی و ساخته شده است، از هشتگ celebrity pranks استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیما

      خعلی با حال بود. خعلی.
      دوسش وووووووووووووووووداشتم

    • sara

      دورو وریاش چقد تابلو مسخره بازی در میارن مخصوصا اونی که کنارش نشسته

    • بدون نام

      باحال نبود چون واقعی نبود

    • فرهاد

      مگه میشه مگه داریم.....نقی....

    • صادقی

      خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج