۲۲۸۳۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نماینده مردم ارزروم در مجلس ترکیه:

تحریم‌ها علیه ایران بی‌معنی است

نماینده مردم ارزروم در مجلس ترکیه گفت: در زمان تحریم‌های بی‌معنی علیه ایران ترکیه اقدامات گسترده‌ای را برای رفع این تحریم‌ها انجام داده است.

خبرگزاری فارس: زهرا داشکسن‌اوغلی بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اشتراکات ایران و ترکیه اظهار داشت: مذهب و فرهنگ مهم‌ترین عامل اشتراک این دو کشور است و مسائل اقتصادی و تجاری در پس این اشتراکات عمیق است.

نماینده مردم ارزروم در مجلس ترکیه گفت: در زمان تحریم‌های بی‌معنی علیه ایران ترکیه اقدامات گسترده‌ای را برای رفع این تحریم‌ها انجام داده است.

وی یادآور شد: اقتصاد ترکیه در حال حاضر پویایی و پیشرفت خوبی داشته و حرف‌هایی برای گفتن در عرصه جهانی دارد و مایل است تا با همه کشورهای همسایه و اطراف ارتباط داشته باشد.

داشکسن‌اوغلی اظهار داشت: افزایش ارتباطات تجاری میان ایران و ترکیه پس از سفر روسای جمهور دو کشور در مسیر افزایش یافته و امیدواریم سطح ارتباطات تجاری تا ۳۵ میلیارد دلار برسد و رسیدن به این سطح از تجارت امکان‌پذیر است.

وی افزود: پس از توافق هسته‌ای ما اولین هیئت هستیم که در این کشور حضور یافته‌ایم و امیدواریم تجارت بیشتر از گذشته شود.

نماینده مردم ارزروم در مجلس ترکیه با بیان اینکه تبریز جایگاه خاصی در میان مردم ارزروم دارد، گفت: با توجه به اینکه این دو شهر خواهر خوانده هستند از مسئولان تبریز خواستار نامگذاری میدانی به نام ارزروم در تبریز هستیم.

وی یادآور شد: امیدوارم قبل از ترک تبریز این قول را از مسئولان تبریزی و آذربایجان‌شرقی دریافت کنیم و در دیدار با شهردار تبریز نیز این خواسته را مطرح کردم.

نماینده مردم ارزروم در مجلس ترکیه افزود: افزایش ارتباطات میان دو کشور و استان موجب می‌شود تا در زمینه مسائل فرهنگی و مذهبی نیز رابطه‌ها بیشتر و عمیق‌تر شود و کودکان تبریزی نیز بیشتر از گذشته با ارزروم آشنا شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج