۲۲۸۳۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاظمی: ۵۰ درصد خواسته‌هایم برآورده شده

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن کریستال گفت: به خاطر مشکلاتی که در چند سال اخیر برایم به وجود آوردند قصد داشتم تیمی ببندم و در رده‌های بالای جدول قرار بگیرم.

خبرگزاری فارس: فرهاد کاظمی در نشست مطبوعاتی باشگاه راه‌آهن اظهار داشت: ما فرصتی برای آماده‌سازی و برگزاری بازی‌‌های تدارکاتی نداشتیم زیرا تکلیف ما مشخص نبود نمی‌توانستیم هم در حد معجزه کار کنیم. اسکلت تیم را نگه داشتیم و امروز اولین تمرین خود را انجام دادیم و در فاصله دو سه روز بازیکنان خود را جذب کردیم آن چیزی که مشخص است این است که بازیکنان تاکتیک‌پذیر هستند و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی راه‌آهن کریستال گفت: تیم راه‌آهن قریب به ۸۰ سال است که در ورزش حضور دارد و همواره بازیکنان مستعدی را معرفی کرده است بازیکنان در گذشته از باشگاه‌های بانک ملی و راه‌آهن انتخاب می‌شدند که بانک ملی منحل شد اما راه‌آهن با معجزه و عنایت خدا ماند. من خواسته‌ام همیشه حتی وقتی در تیم‌های محلی فعالیت می‌کنم این است که در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.

وی تصریح کرد: در این چند سال به خاطر مشکلاتی که برایم به وجود آوردند همواره به دنبال این بودم تیمی را خودم ببندم و بتوانم در رده‌های اول قرار بگیرم. امیدوارم با وجود اینکه تیم دیر بسته شد بتوانیم نتایج خوبی کسب بکنیم و در رده‌های بالای جدول قرار بگیریم.

کاظمی در مورد اینکه قراردادش چند ساله است، گفت: من پیشنهاد قرارداد ۳ تا ۵ ساله دادم اما قرارداد یک ساله بسته شد مهم مدت قرارداد نیست بلکه افقی است که مدنظر داریم.

وی در مورد جذب بازیکنان و اینکه کریم انصاری‌فرد و سیدصالحی در تمرین این تیم حاضر شده بودند، گفت: خوشبختانه با فرصت کمی که داشتیم اما بازیکنان خوبی جذب کردیم که لیاقت آنها بالاتر از اینها است ما هم‌اکنون جای خالی داریم و امیدوارم که بتوانیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. کریم انصاری‌فرد برای دیدن تیم به تمرینات آمده بود و قصد رفتن به پرتغال دارد اما در خصوص سیدصالحی باید بگویم که به توافق نرسیدیم.

سرمربی راه‌آهن کریستال در خصوص مصاحبه عباس محمدرضایی مبنی براینکه سواستفاده شده و با او برخورد خوبی انجام نشده است، گفت: ما محمدرضایی را می‌خواستیم اما او با ما به توافق نرسید من پیش از این هم همواره گفته بودم به علت اینکه تکلیف باشگاه مشخص نیست هر کسی که دوست دارد و پیشنهادی به او شده است به تیم دیگری ملحق شود البته هر کس هم که پیشنهاد داشته به تیم دیگری رفته است من این مسائل را از قبل هماهنگ کرده بودم نه اینکه بخواهیم برای روز آخر بگذاریم. بازیکنانی مثل بهادر عبدی، ابراهیم کریمی و نفرات دیگر واقعاً مشتاقانه پای تیم ایستادند.

وی تصریح کرد: من نمی‌گویم که تیم خوبی بسته‌ام اما ۵۰ درصد خواسته‌هایم عملی شد. عباس محمدرضایی هم با مسئولان باشگاه چند ساعت صحبت کرد و ما از لحاظ فنی او را می‌خواستیم اما وی با مسئولان از لحاظ مالی به توافق نرسید.

سرمربی راه‌آهن کریستال در پایان دستیاران خود را معرفی کرد و گفت: مرتضی کرمانی مقدم، وحید قلیچ، رضا شاهرودی و محمدرضا مهدوی در کادر فنی تیم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج